שאלות נפוצות על קידום אתרים אורגני
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שאלות נפוצות על קידום אתרים אורגני 

מאת    [ 11/11/2014 ]
מילים במאמר: 363   [ נצפה 1080 פעמים ]

 
 

אם יש ברשותכם אתר אינטרנט קבלתם בוודאי כבר לא מעט פניות מחברות קידום אתרים, מקדמי האתרים מספרים בהתלהבות על חשיבות הקידום ועל טכניקות מצליחות של קידום אתרים אורגני. רוב בעלי האתרים אינם מחזיקים בידע הדרוש בכדי לבצע בעצמם עבודות קידום נרחבות, להרכיב בעצמם תכנית קידום וגם לא לבחון את ההצעה של חברת הקידום בעין מקצועית ביקורתית. בכדי לאפשר לבעל האתר לקבל החלטות נבונות תוך עמידה בתקציב ושליטה על התהליך אספנו מספר שאלות אותן כדאי לשאול.

מה אוכל להשיג תוך קידום האתר?

השאלה אינה מתייחסת לתוצאות ויכולות של קידום אתרים אורגני באופן כללי אלא לתוצאות נקודתיות של ביצועי האתר הקיים תוך התייחסות לתחום העיסוק ורמת התחרותיות. חשוב להבין כי לא כל בעל עסק באשר הוא יוכל להפיק תועלת מאותן פעולות קידום אחידות. על מנת לקבל החלטה חכמה עליכם לברר כיצד תשפיע עבודת הקידום על האתר שלכם, בקשו תשובות ספציפיות המתמקדות בגידול מספר הכניסות לאתר, גידול כמות המכירות בחנות הווירטואלית, חיזוק הקשר עם הלקוחות תוך פעילות ברשת החברתית, חיזוק המעמד שלכם כדמויות מפתח בתחום וכן הלאה.

למה כדאי לי לבחור קידום אתרים אורגני?

רוב מקדמי האתרים יציעו לכם לבחור בין קידום אתרים אורגני בגוגל לבין קמפיינים של קידום ממומן, חשוב יהיה להבהיר מראש כי קמפיין של קידום ממומן כרוך בתשלום, עליכם לשלם גם לחברת הקידום וגם לפלטפורמת הפרסום בעבור כל כניסה של גולש אל האתר. קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך טווח אשר אינו מתבסס על מודעות פרסום, הקידום האורגני מתרכז בהשפעה על מיקום האתר בתוצאות החיפוש תוך ניסיון לקדם אותו תחת מילות מפתח ספציפיות בהתאם לתכנית הקידום. ברור שהבחירה הנכונה היא לפי הצורך של העסק שלכם, למשל אם מדובר בבית מלון שרוב העבודה שלו היא בקיץ, אז היינו מעדיפים קידום ממומן, כי חבל לבזבז משאבים על קידום אורגני רק לחצי עונה לזמן הקיץ. ישנם הרבה שאלות ותשובות לנושא, הכל בהתאם לדרישות הלקוח והמציאות, מעסק לעסק הדבר משתנה. לכן כדאי לשאול מומחה המבין בתחום הזה.

חשוב להבהיר כי הקידום האורגני דורש לא מעט עבודה, כאשר לא ניתן להבטיח את הצלחת התהליך. גם לאחר כיבוש היעד המבוקש בתוצאות החיפוש יהיה עליכם להמשיך את עבודת הקידום ותחזוקת התוצאות. אך מדובר גם בצעד חיובי למיתוג וחיזוק תדמית העסק, הגדלת כמות הלקוחות והרחבת הידע האישי שלכם.

 

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב