דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקרן Optoma HD121X 

מאת    [ 10/11/2014 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 3194 פעמים ]

מקרן Optoma HD121X

 

סוף סוף אנו גאים להציג מקרן חדש ברזולוציה גבוהה Full HD עם יכולות מרשימות ובמחיר אטרקטיבי ! מחירי מקרני Full HD במגמת ירידה ואנו מתקרבים ליום שבו מקרנים ברזולוציות נמוכות יותר ייעלמו משוק המקרנים. מקרן Full HD הינו מקרן שהרזולוציה הטבעית בו הינה 1080*1920 פיקסלים השווה ל 2.1 מיליון פיקסלים צפופים הממלאים את גודל המסך בפורמט קולנועי של 16:9.

למה מקרן  Full HD?

הסדרות שאתם צופים בהן היום מצולמות ב 1080 שורות, כל שידורי הטלוויזיה, משחקי הספורט והסרטים מצולמים במצלמות HD המצלמות ב 1080 שורות. אך טבעי, שאם אנו מצלמים ב 1080 שורות, נגדיר נכון את הממיר שישלח 1080 שורות, המידע האיכותי יישמר ויעבור דרך כבל HDMI ויגיע למקרן 1080 שורות ללא דחיסת מידע וללא איבוד חדות ואינפורמציה. וזה מה שקורה אך ורק במקרן Full HD עם רזולוציה טבעית של 1080*1920 פיקסלים.

האם יש הבדל בין מקרן HD ready למקרן Full HD ?

למקרן HD ready יש כמיליון פיקסלים הממלאים את המסך. מקרן HD ready מקבל יותר אינפורמציה ממה שהוא יכול לשדר ולכן המקרן חייב לדחוס מידע של 1080 שורות ל 720 שורות הקיימים במכשיר. המידע הנוסף מעבר ל 720 שורות הולך לאיבוד. ואת זה בהחלט מרגישים. התמונה פחות חדה, פחות עמוקה ופחות צבעונית יחסית למקרן Full HD כגון דגם OPTOMA HD121X החדש.

רק כניסות HDMI ?

מקרן OPTOMA HD121X מייצר תמונה מרשימה בזכות עוצמת הארה גבוהה ויחס ניגודיות גבוה במיוחד 1:23,000. ככל שהניגודיות גבוהה יותר כך הלבן יותר לבן, והשחור יותר כהה (יותר שחור), מה שגורם לנו, בני האדם, לצפות בתמונה טבעית יותר, עמוקה יותר ואמיתית. יש הבדל ניכר בין ניגודיות במקרני HD ready למקרני Full HD ויש כמובן הבדל בין ניגודיות במקרני LCD  לעומת מקרני DLP, כדוגמת מקרן אופטומה. יחס ניגודיות במקרן אופטומה 1:23,0000 שווה ערך לכ- 1:150,000 במקרני LCD  כדוגמת מקרני אפסון ופנסוניק.

מקרן OPTOMA HD121X מחדש גם מבחינת התפיסה, שמספר הכניסות במקרן חייב להצטמצם אך ורק לשתי כניסות HDMI בגרסה החדשה 1.4 להקרנת תלת מימד, מה שנקרא גם מקרן עם יכולות Full 3D. מבחינת הוזלת המקרן, הפיכתו לקטן יותר ושקט יותר, נכון הוא הצעד לייצר מקרן עם 2 כניסות בלבד, אך האיכותיות ביותר.

לסיכום

לפנינו נולד מקרן חדש המיועד לקולנוע ביתי, אך גם לשימוש בחדרי ישיבות, בחברות הייטק או מוסדות חינוך המחפשים הרבה יותר חדות וצבעוניות נכונה במקרן עם תג מחיר אטרקטיבי. יש לשים לב שדגם מקרן OPTOMA HD121X לא מגיע עם כניסות אנאלוגיות כמו הדור הקודם של המקרנים ואפילו לא עם כניסה למחשב VGA. המקרן קל מאוד להפעלה, מגיע עם אפשרויות כיול רבות, ניתן לצפות באמצעותו בסרטי תלת מימד והוא מוצר טוב ואמין הרבה יותר ממתחריו. ניתן כמובן לראותו בהדגמה וליהנות מיכולותיו המדהימות.

 לפרטים נוספים:

http://activy.co.il/

 

 

 

שרון דגן - מומחה לציוד הקרנה,


קולנוע ביתי והגברה. 


נייד: 054-5961560 


 www.activy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב