דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת הסביבה בעת רכישת דירות חדשות בקריות 

מאת    [ 07/11/2014 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1844 פעמים ]

רכישת דירה אינה עניין שבשגרה ובגלל שמדובר בתהליך חד פעמי, ארוך ומייגע, חשוב לדעת כי שיקולים של סביבה הם קריטיים כשמדובר בקניית בית. ישנם שלל של פרויקטי דיור לבניית דירות חדשות בקריות, וכאשר רוכשים אחת עושים זאת בדרך כלל מתוך כוונה לשהות ולגור בה לתקופה ארוכה, ולכן יש פרמטרים שונים שצריכים להילקח בחשבון ממש כמו שלא תתפשרו על איכות הבנייה ואין להקל ראש בעניין משום שאיכות חייכם תלויה בהם.

האוכלוסייה באזור היא משמעותית מאוד וכאשר אתם עם ילדים קטנים, וודאי תרצו שיגדלו בסביבה איכותית עם אנשים איכותיים ויהינו מגנים ובתי ספר טובים. כדאי לבדוק מה הגיל הממוצע של האוכלוסייה, האם הם זוגות צעירים או מבוגרים, והדבר חשוב בעיקר כשהגיע כבר דור ההמשך ויש לקחת בחשבון שהם צריכים ילדים נוספים לידם על מנת לשחק ולמצוא מכנה משותף עימם.

סביבה מטופחת היא דבר קריטי משום שמקנה אווירה נעימה, ואין כמו להגיע הביתה דרך שביל ירוק ונעים, וקשה להסביר למי שלא חווה בעצמו מהי התחושה להיכנס לבניין דרך שביל אפר לא מוסדר המלא בשאריות וזבל. כמו כן, דירות חדשות בקרית אתא נבנות סביב גינות ירוקות ופארק משחקים שזה יתרון גדול גם שיש ילדים וגם שאין, האפשרות להיות עם ילדים בגינת משחקים נעימה ונקייה היא נהדרת. כאשר הסביבה מטופחת, נקייה וירוקה, אתם תיהנו ממנה גם מחוץ וגם בפנים הבית, דרך הנוף המשתקף מחלונכם.

מערך אמצעי תחבורה – שיקול מרכזי בקניית דירה

בנוסף, בדיקה נוספת שיש לבצע לדירות חדשות בקריות שהן פוטנציאליות עבורכם היא דרכי הגישה לשכונה וממנה. כלומר אמצעי תחבורה נוחים ומגוונים בתדירות גובהה עבורכם ועבור הילדים, תשדרג את איכות החיים שלכם ותאפשר התניידות קלה. הנגישות צריכה להיות זמינה וסדירה, והיא מהווה שיקול חשוב שכן ילדים שצריכים להגיע לבתי ספר, חוגים או חברים ולכם שצריכים להגיע לעבודה או למרכזי קניות.

יש לבדוק, כאמור, גם את הקרבה למקום העבודה שלכם או למרכזים שימושיים אחרים, כמו מבני ציבור או מרכזי קניות. תמיד תעדיפו את הקרבה המקסימלית של מוסדות החינוך עבוד הילדים ושאר המסגרות עבורם, לרבות מתנ"סים ואף תנועות נוער, וזכרו שכאשר הם נמצאים בקרבת מקום, יהיה קל יותר לקחת בהם חלק והם לא יהיו תלויים בהסעה שלכם או באוטובוסים כל הזמן. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב