דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לשנת נישואין ראשונה 

מאת    [ 05/11/2014 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 2836 פעמים ]

יום נישואין שמח- מה קונים?:

יום נישואין ראשון אינו ככל יום נישואין אחר. מדובר בציון חשוב מאד של סיום שנת הנישואין הראשונה הנחשבת לשנה עמוסת חוויות, תכנונים ואף לשנה שבה מונחים יסודות חשובים להמשך החיים המשותפים יחד. כמו כן, זו שנה בה נקנו הרבה מתנות במסגרת ההכנות הקודמות לחתונה ובני הזוג נכנסו לשגרה כלשהיא לאחר האירוע הגדול. מתנות לשנת הנישואין הראשונה מכתיבות את הטון לשאר ימי הנישואין הבאים. הרבה פעמים מנסים בני הזוג לצלוף עם מתנה ייחודית ומקורית שתפנק את שותפיהם לחיים. להלן הצעות בהקשר זה.

מתנה לאישה מעת הבעל הטרי:

בעל טרי יכול לפרגן לאשתו מגוון רחב של מתנות מקוריות. תכשיטים די ממצים את עצמם לאחר אירוע החתונה הנוצץ והרבה פעמים מחפשים משהו אחר עבור שנת נישואין ראשונה. לכן, דווקא מתנה מקורית יכולה להתאים לכלה הטרייה. מתנה מקורית יכולה להיות למשל צמיד שעון בלוטוס המאפשר קבלת התראות היישר אל היד באמצעות רטט קל, אוזנייה אופנתית ואיכותית שמתחשק לשים אפילו אם אין מוזיקה, צמיד אופנתי ורומנטי המשלב חריטות של מילים רבות משמעות עבור בני הזוג ואפילו אביזרים מפנקים או גאדג'טים למטבח עבור אוהבות הבישול, יום צילומי משפחה, צילום הריון או סתם יום צילומים ליצירת אלבום בשבילכם או רק בשבילה.

מתנות לבעל מעת האישה הטריה:

מתנות לבעל שהינן מקוריות יכולות בדרך כלל להיות מעולם הגאדג'טים. מדובר בעולם שפותח שפע של אפשרויות שגברים פשוט אוהבים. למשל, מעמד איכותי לאייפד, ציפור מעופפת על שלט רחוק, טלסקופ ואפילו מצית אלקטרוני- כל אלו בהחלט יכולים להתאים לגבר ולשמח אותו ביותר. לעיתים, המקוריות של המתנה חשובה הרבה יותר מכל מאפיין אחר שלה ואת זה כדאי לדעת כאשר מחפשים את המתנה המתאימה.

מתנות לשנת נישואין ראשונה:

שנת נישואין ראשונה רוויה באירועים רבי משמעות עבור בני הזוג. כמעט כל דבר נעשה פעם ראשונה במסגרת הנישואין. מגוון המתנות האפשריות יכולות להתאים גם לאירועים מיוחדים בתוך שנת הנישואין הראשונה כגון הנשיאה לירח דבש. לכן, מתנה כגון מארז מיוחד לדרכון בהחלט מתקבלת על הדעת ויכולה להיות מוצלחת ביותר. אתרים שונים מציעים שפע של הצעות שיכולות להתאים לכם. 

מחוץ לקופסא חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים קמעונאים ייחודים תוך שימוש בתהליכים אסטרטגיים, מערכות לניהול ומיקור המונים לצורך יצירת מוצרי עיצוב חדשניים הפותרים בעיות יום-יומיות.http://www.out-of-the-box.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב