דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת צימר באזור הצפון - על מה לתת דגש 

מאת    [ 04/11/2014 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 22686 פעמים ]

אזור הצפון מציע מגוון רחב של צימרים לנופש. כל שנה גדל היצע הצימרים בצפון וכמובן נעשה יותר קשה לבחור צימר כאשר מחפשים מקום לנפוש בו עם המשפחה או עם בן/בת הזוג. צימרים בצפון נפרסים החל מאפשרות נופש אצל צימרים בכפר תבור ועד לאפשרות לנפוש בצימרים בשרונה. אם אתם עוד לא מנוסים בבחירה של צימר, ואולי אף פעם לא היית בחופשה בצימר, ריכזנו לכם כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבחירה של הצימר:

1. מגיע לכם יותר - חשוב שתפנימו שצימר מציע לינה באווירה ואיכות אחרת. זה לא סצם איזה בית קטן בערבה, אלא, צימרים בצפון הפכו לענף תיירות מקצועי עם תחרות. לכן, הסטנדרטים שהצימרים מציעים הוא גבוה. אם החלטתם לקחת צימר קחו את זה בחשבון ואל תתפשרו על צימרים שלא מציעים שום שירותים מיוחדים ואווירה מפנקת ורגועה. כשאתם שוכרים צימר אתם מחפשים חופשה אחרת מעוד בית מלון הומה אדם.

2. שירותים נוספים – כפי שציינו בפסקה הקודמת, היום צימרים מציעים יותר. הביטוי לכך הוא בשירותים הנוספים שיש בצימר, מעבר למקום שינה. בעת בחירת הצימר יש לקחת בחשבון מה הצימר מציע. שירותים נוספים כגון: בריכה, ג'קוזי, התאמה לזוגות בלבד, התאמה למשפחות עם מיטות מיוחדות לילדים, צימרים גדולים שבנויים לאירועים ועוד, כל אלא צריכים להיות גורם מרכזי בבחירת הצימר. חשבו האם יש שירות מסוים שאתה לא יכולים בלעדיו או האם יש משהו הכרחי שיגרום לכם ליהנות יותר מהחופשה ובחרו צימר שמציע את השירות הזה. התמקדות בשירותים המציעים הצימרים השונים יעזור לכם לצמצם את מספר האפשרויות.

3. קרבה ליעד – אחד היתרונות של לינה בצימר הוא שהצימר לא חייב להיות ממוקם במרכז העיר, כמו בתי המלון. באזור הצפון לרוב האטרקציות ומקומות הבילוי הם באזורי הפריפריה, איפה שהצימרים נמצאים. אם אתם סתם מחפשים צימר בצפון אז אולי מיקום הצימר לא כזה רלוונטי אבל אם יש מקום מסוים שאתם מתכננים לבקר, כמו שמורת טבע או מפל, רצוי לבדוק צימר באזור הקרוב לשם בכדי לצמצם את זמן הנסיעה לאטרקציה. למשל, אם אתם מתכננים טיול לכנרת מציאת צימר קרוב לאגם הכנרת יהיה הרבה יותר נוח מאשר צימר מרוחק. אז מומלץ לבצע חיפוש של צימרים בשרונה, הממוקמים במרחק נסיעה קצר.

4. התרשמות באתר הצימר – כל צימר בצפון שמכבד את עצמו מפעיל אתר או כרטיס ביקור באתרי צימרים בצפון. הציצו בתמונות של הצימר. וודאו שהאווירה ונראות המקום מתאימה למה שאתם מחפשים.אפשר גם להרים טלפון לבעל הצימר ולשאול שאלות בנוגע לשירותים וללינה.

5. מחיר – כמו בכל דהר יש לקחת בחשבון את מחיר הצימר. בתחום הצימרים המחיר משתנה כל הזמן, בהתאם לתקופות השנה והביקושים. מומלץ לבצע בדיקה אצל כמה צימרים במקביל ולהשוות מחירים. עם זאת מאוד חשוב לא לתת למחיר הצימר את רוב המשקל. הרבה נופשים עושים את הטעות הזאת. זה מובן שאתם רוצים לשלם הכי פחות אך זכרו שמחיר זול לרוב שווה צימר זול. לפעמים כדאי לשלם יותר ולקבל צימר איכותי. אל תהרסו את החופשה שלכם רק בגלל שלא רציתם לשלם מחיר הוגן עבור צימר ברמה גבוה.

6. לשמוע להמלצות מחברים – הרבה מהצימרים הטובים באזור הצפון מקבלים לקוחות על ידי המלצות. אם אתם מכירים חבר או קרוב משפחה שיש לו המלצה על צימר שבו הוא נפש בעבר אז כדאי לבחון את הנושא. קשה לטעות עם צימר שקיבל המלצה חמה מאדם שאתם סומכים עליו.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב