דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם היתרונות של קידום מכירות 

מאת    [ 01/11/2014 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1947 פעמים ]

קידום מכירות הוא כלי שיווקי שנועד לגרום ללקוח לבצע פעולה ספציפית- הנעה לפעולה, כגון לבצע רכישה או הרשמה או לבקש מידע נוסף . קידום מכירות מתרחש בדרך כלל לתקופת זמן מוגבלת כדי לסייע ביצירת תחושה של דחיפות. דוגמאות לקידום מכירות יכולות לכלול פעילויות "טעימה" בנקודות מכירה בעזרת דיילות, תחרויות, קופונים, תקופות ניסיון ללא תשלום והנחות. קידום מכירות מציע מספר יתרונות לבעל עסקים ומותגים.

"לפתות" לקוחות חדשים עם מחיר

על ידי הצעת מחיר מופחת על פריט פופולרי, אתה יכול "לפתות" לקוחות מהמתחרים, אשר עשוי בסופו לעזור להפוך אותם לקונים קבועים. לדוגמא, אם יש לך חנות אלקטרוניקה קטנה שמתחרה עם רשת קמעונאית גדולה, אתה יכול להציע מחיר מוזל על מוצר פופולרי לדוגמא: טלפון סלולארי לזמן מוגבל. אם אתה תשרת את הלקוחות בצורה טובה גם בעת תהליך הרכישה, הם עשויים להיות מוכנים לחזור.

צבור מוניטין למען הקהילה

צור שם טוב ומוניטין לעסק שלך על ידי בימוי קידום שתומך במטרה ראויה. לדוגמא, אם העיר שלך זקוקה לכבאית או ניידת המשטרה חדשה, לתרום חלק מרכישות של לקוחות בעסק שלך למטרה. אתה תהיה עזר לקהילה שלך, קד"מ מעין זה הוא win-win לכולם ועשוי להוביל לעוד עבודה בשבילך.

לעודד רכישות חוזרות

עסקים כמו חברות תעופה ובתי מלון משתמשים בהצלחה תוכניות תגמול לעידוד נאמנות לקוחות, ואתה יכול לעשות את אותו הדבר עבור העסק שלך. אם אתה הבעלים של בית קפה, למשל, לתת ללקוחות כרטיס תגמולים שניקוב חורים בכל פעם שהם מבצעים רכישה. אחרי שהם עושים חמש או 10 רכישות, הם יכולים לפדות את הכרטיס לכוס קפה או מוצר אחר חינם.

לפתות צרכנים קשים לפיצוח

להציג מוצרים או שירותים בחינם הוא דרך טובה לגרום לאנשים לנסות אותם בפעם הראשונה, דבר שעלול להוביל לרכישה. אם אתה הבעלים של מעדנייה והוספת כריך חדש בתפריט, לבצע פעילות "טעימות" ולתת דגימות קטנות לכל אחד מהלקוחות שלך כשהם נכנסים לעסק יכול להיות פיתרון מוצלח. אם אתה בעל עסק של מועדון בריאות, תציע חברות חינם או אימונים אישיים ללא תשלום ולגרום ללקוחות פוטנציאליים חדשים הזדמנות להתנסות אצלך.

מתן מידע

קידום מכירות יכול לעזור לך לספק מידע ללקוחות פוטנציאליים שמסייע להם בקבלת החלטה. זה יכול להיות מועיל עבור מוצרים או שירותים שהם מסובכים או לא מוכרים לצרכנים. לדוגמא, אם אתה יועץ פיננסי ואתה מנסה להשיג לקוחות בתחום תכנון פרישה, סמינר חופשי מאפשר לך להסביר את מה שאתה עושה ואת חלק מהעבודה של המוצרים הפננסים שלך.

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים. שירותי כח אדם המותאמים לצרכי הלקוחות:- אירועים תדמיתיים- דיילות מכירה- דיילות הסברה- דיילות ברמניות- דיילות דוגמניות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב