דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ללבוש לצילומי משפחה? 

מאת    [ 30/10/2014 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2848 פעמים ]

צילום משפחתי מקצועי הוא צילום שיכול להרגיש טבעי ונינוח, אבל מאחוריו יש הרבה מאד מחשבה ותכנון. הצלם מתכנן את הקונספט של הצילום, בוחר מקום מיוחד שיתאים לביצוע צילומי משפחות ודואג לתאורה טבעית או תאורת סטודיו שמתאימה לאווירה הרצויה, לאביזרים מתאימים ולתפאורה. גם המלתחה שתלבש המשפחה משפיעה על אופי הצילום וכמובן – על התוצאה הסופית. אז איך בוחרים מה ללבוש לצילומי משפחה? קבלו כמה טיפים מקצועיים.

ביחרו שילוב צבעים מחמיא

כדאי לבחור בגדים במספר צבעים וגוונים תואמים שישלטו בצילום. הגוונים שאתם בוחרים יבואו לידי ביטוי בפריטי הלבוש שבחרתם לצילום וישתלבו זה עם זה בצורה הומוגנית ומחמיאה. כדאי לחשוב מראש על מקום הצילום, התאורה, התפאורה ועל האביזרים שבהם ישתמש הצלם במהלך הצילומים כדי שהצבעים יתאימו לסט ויהיו מחמיאים. מומלץ לבחור שלושה גוונים עיקריים שיהוו את בסיס המלתחה.

התאימו את הבגדים לקונספט

הבגדים שאתם בוחרים ללבוש בצילומים צריכים להתכתב עם הקונספט של הצילום. אם למשל הקונספט הוא פיקניק בגינה, אפשר לבחור במלתחה יומיומית, נינוחה, צבעונית ושמחה, שמבטאת חופש והנאה. אם הקונספט הוא צילום בסגנון מיושן, אפשר לבחור בשמלה מחוייטת לאמא ולבת, חליפה שחורה לאבא ולילד, תכשיטים ישנים ולהשתמש באקססוריז כמו כובעים ותיקים.

צרו מראה שכבות מעניין

מלתחה הבנויה שכבות שכבות יכולה להחמיא לצילום, כך למשל בצילום של ילד או אבא עם חולצה מכופתרת, ג'קט, צעיף, אמא בצילום כפרי בטבע עם שמלה פרחונית ומעל קרדיגן סרוג או ילדה עם שמלת אוברול, חולצה תחתונה וגרביונים. אפשר ליצור שילובים שמתאימים לסקאלת הצבעים שנבחרה, לתפאורה ולסט. עם זאת, חשוב לציין שלא ליצור מראה עמוס מדי, ולכן חשוב לבחור את הפריטים היטב ולדאוג שהם משתלבים זה עם זה.

חלקו ביניכם את שילובי הצבעים

אם בחרתם לדוגמה בשילוב צבעים  של שחור-לבן-אדום / ורוד-כחול-לבן או בז'-טורקיז-אפרסק, כדאי להחליט איזה פריט כל אחד לובש כך שלכל אחד מבני המשפחה יהיה ייצוג של סקאלת הצבעים בלבוש שלו.

לדוגמה: אמא יכולה ללבוש שמלה שחורה, סריג לבן ונעליים אדומות, התינוקת יכולה ללבוש גרביים עם פסים שחור ולבן וחליפה אדומה ואבא יכול ללבוש חליפה שחורה, חולצה לבנה ועניבה אדומה. הדוגמה הזו חוזרת בכל סקאלת צבעים שנבחרה לצורך הצילומים, בכל סט ובכל תפאורה.

בחירת בגדים לצילום משפחתי היא חלק חשוב מההכנות לקראת הצילום. התייעצו עם הצלם, קבלו השראה מצילומי משפחה שמפורסמים באתרי האינטרנט ושימרו על ראש פתוח, כך תצרו לעצמכם צילום אישי, מוקפד וכזה שתוכלו להתגאות בו למשך שנים רבות.  

נוי קנטור היא צלמת המתמחה בצילומי משפחה וצילום ילדים, בעלת סטודיו לצילום הממוקם ברעננה. עבודות הצילום של נוי מתאפיינות במראה טבעי ולכידה של רגעים אמיתיים בחיי המשפחה. צילומי המשפחה, ביניהם גם צילומי סמאש קייק וצילומי הריון, מתקיימים בסטודיו או מחוצה לו, תוך ניסיון לשמור על סביבה טבעית ככל האפשר, צילום באור יום ותאורה בהירה ונעימה ותפיסה של סיטואציות אמיתיות וכנות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב