דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייק סמאש: על שום מה ולמה? 

מאת    [ 30/10/2014 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1958 פעמים ]

בשנים האחרונות הפכו צילומי ההריון, התינוקות והמשפחה לחלק בלתי נפרד מחייה של כל משפחה ממוצעת. את התמונות הדהויות שצילמנו באמצעות הטלפון הסלולרי מחליף המפגש עם צלם מקצועי, בסטודיו או במקום מיוחד ופסטורלי, ובו הופכת המשפחה למושא הצילום וזוכה בתיעוד משפחתי מוקפד, מקצועי ובדרך כלל גם מרגש. בתוך המכלול שמציעים צלמים מקצועיים צילומי קייק סמאש הם הטרנד האחרון, זו דרך מרגשת וייחודית במיוחד לחגוג את יום ההולדת הראשון של התינוק או התינוקת.

מה זה בכלל צילומי קייק סמאש?

כשמו כן הוא – ריסוק של עוגה, אבל מי שמרסק את העוגה הוא מושא הצילום שלכם – התינוק. זוהי דרך חגיגית, מצחיקה, מתוקה במיוחד ומשעשעת לתעד את יום ההולדת הראשון של התינוק שלכם. הצילום כולל הצבה של עוגה בסטודיו, על הסט, ולכידה של האישיות של התינוק כאשר הוא מנסה למעוך את העוגה, לטעום, להשתולל סביבה, לשחק איתה ובסופו של דבר – לרסק.

בדרך כלל צילומי סמאש קייק מתרחשים בסטודיו או בלוקיישן מיוחד ומעניין מחוץ לסטודיו, בהתאם לתנאי מזג האוויר. בהתחלה הצלם מצלם כמה תמונות של התינוק בתלבושת נקייה, כאשר אפשר להצטרף לצילום ולהנות מצילום משפחתי עם התינוק, רגע לפני שהבלגן מתחיל.

אחרי כמה צילומים נקיים, בלי כתמי עוגה, מתחיל הכיף. על הסט מוצבת עוגה מפוארת, עם קרם וקישוטים, ממש עוגת יום הולדת חגיגית. התינוק מקבל את האישור הלא רשמי להתחיל ולשחק עם העוגה, דבר שיכול לקחת כמה דקות, בהתאם לאופי התינוק. בסופו של דבר, התוצאה לוכדת את אופי התינוק ואת האישיות שלו, והיא מהווה מזכרת מתוקה במיוחד מיום ההולדת הראשון של התינוק.

הקסם טמון בהפתעות הקטנות

צילומי קייק סמאש יכולים להיות שונים מתינוק לתינוק. יש תינוקות שיגיבו לעוגה שמוצבת לפניהם בהתרגשות ובחיוכים ויש כאלו שיהיו זהירים ואפילו יצטרכו עזרה מאמא כשירצו להתקרב ולהכיר את העוגה המתוקה שלפניהם. כך או כך, התוצר הסופי משקף בצורה נהדרת את האופי של התינוק ואת האישיות המתגבשת, לצד ההבעות, התנועות והצחוקים שמאפיינים את הגיל הזה.

עבור כל הורה שחוגג יום הולדת ראשון לילד או לילדה שלו, צילומי סמאש קייק הם הזדמנות יוצאת דופן לעבור חוויה יחד עם התינוק בנוחות הסטודיו ועם צלם מקצועי. לאחר כמה שבועות מגיעה הביתה המתנה המושלמת ליום ההולדת הראשון – בוק צילומי סמאש קייק עם כל הצילומים המתוקים של התינוק שלכם. זו מזכרת ייחודית ומרגשת שתישאר אתכם במשך שנים.

נוי קנטור היא צלמת המתמחה בצילומי משפחה וצילום ילדים, בעלת סטודיו לצילום הממוקם ברעננה. עבודות הצילום של נוי מתאפיינות במראה טבעי ולכידה של רגעים אמיתיים בחיי המשפחה. צילומי המשפחה, ביניהם גם צילומי סמאש קייק וצילומי הריון, מתקיימים בסטודיו או מחוצה לו, תוך ניסיון לשמור על סביבה טבעית ככל האפשר, צילום באור יום ותאורה בהירה ונעימה ותפיסה של סיטואציות אמיתיות וכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב