דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שאפילו לא ידעתם שיש לדעת על שף עד הבית 

מאת    [ 29/10/2014 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2942 פעמים ]

אז מה זה בכלל שף עד הבית ולמה לנו הדבר הזה?

אם אתם היסטריים במיוחד, יכול להיות שהמושג "שף עד הבית" מעורר בדמיונכם אסוציאציה של שף מגודל ואימתני הפולש לטריטוריה הפרטית שלכם, הלא היא המטבח שלכם, ומשתלט עליה לבלי היכר תוך שהוא משנה את הסדר של המצרכים במקרר, מחליף בין המיקום של צלחות המרק וצלחות המנה הראשונה בארונות ושם את הכפיות במגירה של המזלגות. אז ראשית כל, אם אתם קנאים כל כך לבלעדיות על המטבח שלכם- כנראה שאתם כבר יודעים לבשל היטב והמאמר הזה, רוב הסיכויים, אינו מיועד עבורכם. אבל אם אינכם שייכים לקטגוריה שציינתי- דעו ששף עד הבית הוא סך הכל אדם חביב בעל השכלה רחבה ותשוקה עמוקה לבישול מכל הסוגים, המציע לכם שירות חיוני מאוד בתשלום- בישול! אם אתם מעוניינים ללמוד לבשל מבעל מקצוע, שף עד הבית יוכל להגיע ממש עד אליכם וללמד אתכם לבשל כל מה שתרצו; ואם דווקא בארוחה איכותית אתם חושקים, כזו שלא תצטרכו לעמוד כמה שעות במטבח כדי לרקוח- הוא ישמח להגיע אליכם ולבשל לכם ארוחה כזו ממש.

אז הנה שני שירותים חיוניים שתוכלו לרכוש לעצמכם בסכום סביר ושווה לכל כיס, ויאפשרו לכם שדרוג, חד פעמי או נצחי, בתחום הקולינרי.

1.ארוחה רומנטית לזוג- זהו שירות המיועד למי שאינו מחפש השקעה לטווח ארוך, אלא מעדיף לחיות בהווה ומחפש ריגושים עכשוויים. או אם תרצו, לכל זוג מאוהב המחפש מחוות דביקות חדשות שבאמצעותן יוכל להביע את אהבתו האינסופית. ארוחה רומנטית לזוג היא הדרך המושלמת ליהנות מחוויה קולינרית מדהימה לצד בן או בת הזוג ולהצית מחדש את הלהבה כנגד השגרה האפורה והשוחקת של חיי היום יום. אל תהססו- זה שווה כל שקל!

2.סדנאות בישול פרטיות- שף עד הבית, בהינתן ההוראה, יגיע עד סף דלתכם ממש, מצויד במצרכים טריים ומתכונים מהממים בשלוף- והכל על מנת להגשים את מטרת העל החשובה מכל, והיא כמובן ללמד אתכם לבשל. אם כבר עברתם את הגיל שאפשר להתחיל ועדיין אינכם מבדילים בין מחבת לסיר או שוכחים השכם וערב היכן בדיוק נמצא הכפתור הזה שמכוון את הטמפרטורה של התנור או איפה בכלל נמצא מתג ההדלקה והכיבוי- אל חשש. כדי לוודא שלא תשרפו את הבית ואפילו תצליחו לבשל ארוחה טעימה, קיימות סדנאות הבישול הפרטיות. במסגרת סדנת בישול פרטית, יגיע אליכם שף פרטי מנוסה וילמד אתכם על פי תכנית מוכנה מראש או על פי בקשתכם האישית מתכונים מגניבים ומלהיבים מכל הבא ליד. השף יתאים את הסדנה לרמתכם, כך שבין אם אין לכם שום ניסיון בבישול ובין אם אתם מנוסים אך רוצים להשתדרג- הכל אפשרי ובר ביצוע.

אז אם רוק נוזל מבלוטותיכם ומקרקרת בטנכם- אל תאבדו את המומנטום! התקשרו עוד היום לשף הפרטי הקרוב למקום מגוריכם ופנקו את עצמכם באיזו ארוחה נפלאה או בסדנת בישול שתשנה את חייכם ותהפוך אתכם לבשלנים מקצועיים.

לינוי דורון | Web Expert
בניה וקידום אתרים
שירותי קופירייטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב