דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב וילונות בעיצוב הבית 

מאת    [ 24/10/2014 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2089 פעמים ]

 

וילונות הם פריט אשר נמצא אותו בכל החדרים בבית ומעבר להיותם משפיעים באופן ישיר על העיצוב בבית, הם בעיקר צריכים למדר ולמנן את כמות השמש והתאורה החיצונית מלהיכנס ולחדור אל תוך המבנה ולשמש חוצץ בין החלון לבית. והם מעניקים תחושת חמימות, אינטימיות ומקנים פרטיות לדיירי הבית, והם יבחרו לפי סוגי החלונות אשר משתנים בהתאם למיקומם בבית ולפי הצרכים הנקודתיים של כל חדר וחדר.

 

התאמה נכונה לפי חדרים בבית

 

באופן כללי קיימים וילונות מעוצבים אשר מתאימים לכל מטרה ויכולים להשתלב בכל עיצוב שהוא, מהמראה המודרני ועד למראה ההיי-טק והקלאסי. כמו כן, לכל חדר בבית יש את החלון המיועד לו אשר מותאם לו, לדוגמא בסלון פתחי החלון גדולים ביחס לחדרי שינה וחדרי ילדים והחלונות הללו גדולים גם הם גדולים באופן יחסי לעומת חדרי אמבטיה ושירותים. בנוסף, לכל חלון יש את הפתיחה והצורה שלו ועל הווילון להתאים גם לכיוון הפתיחה ולסוג הפתיחה שלו.

 

מטבח:

לכל סוג עיצוב של מטבח יש את זה שיתאים לו, אופי הווילונות המתאימים למטבח הם הפרקטיים, כלומר אלה שתוכלו להוריד בקלות, לכבס ולהחזיר בנוחות מקסימלית. הסיבה היא משום שהמטבח זהו מקום בו מבשלים בו, אוכלים בו ונאגרים בו גם הרבה שאריות וזבל וכך הוא יכול להתלכלך ולספוח אליו ריחות לא נעימים. החלונות במטבח בדרך כלל קטנים יותר ונפתחים או על ציר או כלפי מעלה, ולכן התפקיד המהותי של שלהם בחלל זה הוא על מנת לשמש כהגנה מפני הרוחות והאור מבחוץ, ועל כן הסוגים המומלצים הם וילונות רומאיים ולייט סקרין.

 

סלון:

הסלון הוא בדרך כלל החלל הגדול והמרכזי ביותר בבית וכך גם החלונות שלו, לכן כל בחירה לחדר זה הוא המהותי ביותר, שכן עניין העיצוב והפרטיות הם הכרחיים. מבחינת עיצובית, ניתן למצוא סגנונות רבים וסקלה רחבה של צבעוניות וטקסטורות שונות על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת לשאר האובייקטים. מבחינת פתיחתם, ניתן לבחור וילונות רומאיים אשר נפתחים באמצעות גלילה או אוסטריים אשר נפתחים באמצעות הסטה ידנית. כמו כן, לא כדאי להתפשר מפני שיש צורך בפתיחה פשוטה, נוחה ומהירה שמתאימה לכלל הדיירים בבית.

 

חדרי שינה:

החלונות בחדרי שינה ובחדרי ילדים הם בדרך כלל סטנדרטיים ובעלי פתיחה צידית, ולרוב יתאימו להם הסטה ובעל אפשרות לאטימות גבוהה או בעלי מספר שכבות אשר ישרו אווירה נעימה ואינטימית בחדרים.

 

כיום קיימת אפשרות של פתיחה חשמלית וכך ניתן לשלוט בקלות על ויסות עוצמת התאורה והרוח אשר נכנסים לחלל על פי הצרכים והרצונות שלנו. כדאי להתייעץ עם מומחה אשר מבין בתחום לגבי המידות הדרושות לכם, לסוג הפתיחה ולהתאים את הסגנון לשפת העיצוב בבית, כל שלמעשה הווילונות צריכים להוות שילוב של פרקטיות ואלגנטיות

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב