דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של טיולים מאורגנים 

מאת    [ 22/10/2014 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 6672 פעמים ]

טיול בחו"ל הוא תמיד דרך טובה לצאת מהשגרה וליהנות עם החברים או עם המשפחה. בטיול אפשר לראות מקומות יפים ומיוחדים שלא רואים כאן בארץ, להכיר מקרוב תרבויות חדשות, אנשים חדשים, וכמובן שפות חדשות.

הבעיה היא שטיול בחו"ל כרוך קודם כל בתקציב לא קטן, עבור טיסות, מלונות, נסיעות ברחבי היעד הנבחר וכמובן גם בזבוזים (שופינג, אטרקציות וכדומה). מלבד זאת, כשטסים לחו"ל, ליעד חדש שלא מכירים, צריך לעשות תכנון מראש- לבדוק המלצות על אתרים ואטרקציות, לבדוק היכן הם נמצאים על המפה ואיך מגיעים אליהם מהמלון או מנקודה אחרת. התכנון לוקח הרבה זמן ומאמץ.

אם אתם לא אוהבים לתכנן טיולים בארץ, וודאי שלא תיהנו לתכנן טיולים בחו"ל. כך גם לגבי מי מכם שאין לו חשק וזמן לעשות השוואות מחירים של טיסות ומלונות. עבורכם, טיולים מאורגנים הם פתרון מצוין, דרך מצוינת לארגן את הטיול ודרך מצוינת לטייל ביעד הנבחר.

בוא נסכם את היתרונות של הטיול המאורגן:

  • הכל מוכן בשבילכם- כל מה שאתם צריכים לטיול כבר כלול במחיר, וזה אומר שהטיסות והמלונות כבר מוזמנים מראש. בדרך כלל, החברות שמציעות טיולים מאורגנים דואגות לבחור מלונות שנמצאים במקום מרכזי, איכותיים למדי. כמו כן, אם מדובר ביעד מרוחק, יש עדיפות לטיסות ישירות בלי עצירה דרך חברות תעופה מובילות.
  • מסלול מאורגן- כאמור, טיול מאורגן הוא בחירה מצוינת לכל אלו מבינכם שלא אוהבים לארגן ולתכנן, אין להם זמן או חשק להתאמץ כל כך. הטיול המאורגן ליעד המועדף עליכם כבר כולל את המסלול. לכל היעדים הפופולאריים ביותר יש כמה מסלולים שתוכלו לבחור מהם. הטיולים יכולים להימשך כמה ימים, שבוע ויותר מזה, תלוי לאן טסים ואיזה שטח ביעד המועדף מכסים במהלך הטיול. יעדים במזרח הרחוק, לדוגמא, בדרך כלל נמשכים לא פחות משבועיים, כיוון שהטיסה לבדה יקרה מאוד ולכן כדאי לשהות ביעד זמן ממושך יותר כדי לכסות שטח נרחב כמה שיותר.
  • לומדים, ולא רק רואים- כשאתם מטיילים בחו"ל לבד, אתם בדרך כלל חולפים על אתרים ונופים כדרך אגב, ולא ממש מבינים אותם. בטיול מאורגן תוכלו ללמוד על כל המקומות שבהם אתם מבקרים. במהלך טיולים מאורגנים באירופה שכוללים ביקור בכנסיות למשל, יספרו לכם על ההיסטוריה שעומדת מאחורי הכנסיות- מי שלט בהן, מהפיכות שאולי התרחשו, מי בנה אותן וכן הלאה.
  • ולקינוח, חשוב לומר שהכל כלול במחיר- הטיסות, המלון, הנסיעות (לפי הלו"ז היומי) והמדריך שמלווה את הקבוצה. אבל אל תשכחו להביא אתכם כסף לבזבוזים ומפה כדי שתוכלו להתמצא באזור אם תרצו לטייל בלעדי הקבוצה שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב