דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פן לחתול ולכלב, כבר עשיתם? על תספורות חתולים וכלבים 

מאת    [ 21/10/2014 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3508 פעמים ]

פן לחתול ולכלב, כבר עשיתם? על תספורות חתולים וכלבים

אם הספות שלכם מלאות בשערות והסריגים כולם התמלאו פרווה, אם אתם מוצאים שערות קטנות באוכל, במקלחת, בשירותים ואפילו על שרוולים של האורחים, כדאי לשקול אפשרות של תספורת. נכון, מדובר בשינוי משמעותי במראהו של היקר שלכם, אבל לקראת עונת הקיץ בפרט ולבעלי חיים המשירים פרווה מרובה – רצוי להתכונן לשינוי ולהעניק לכלב או לחתול היקר שלכם חופש מעול הפרווה העבה.

תספורת לחתול

במספרת החתולים יושב לו החתול על כסא מפנק ומתמסר לידיו של הספר המקצועי. ובכן... זו לא המציאות הנפוצה. ברוב הכמעט מוחלט של מקרי התספורת לחתול יש להזמין תור מראש במרפאה על מנת לטשטש את הנסיך הקטן ולהעביר את החתול צום של 12 שעות לפני הטשטוש. זאת משום שרוב החתולים לא ישמחו לתספורת. זהו המצב בכל תספורת לחתול שאינה מבוצעת אצל מולי חיות מחמד.

תספורת לחתול המבוצעת בידיים המקצועיות של מולי אינה מצריכה צום או טשטוש. תודות לניסיון, כשרון והיכרות ארוכת שנים עם החתולים מולי מספר את החתול הקטן שלכם ללא צורך בהרדמה כלל. תספורת לחתול אצל מולי חיות מחמד כוללת טיפול מקיף ואישי ובו גזיזת ציפורניים, חפיפה ואפילו טיפול נגד פרעושים בהתאם לרצון הלקוח.

הנזק בהימנעות מתספורת לחתולים

חתולים פרוותיים שאינם מובאים לתספורת זוכים להצטברות של קשרים המהווים כר פורה לפרעושים ומזיקים אחרים. אם לא די בכך, תספורת לחתול שצבר הרבה פרווה יורדת כמקשה אחת כשהיא מותירה בפרוות החתול צלקות וקרחות שנוצרו כמתיחת העור. במספרה של מולי חיות מחמד ניתן לקבל מסרק מיוחד לפתיחת קשרים להימנעות מקרחות וצלקות הנותרות לאחר התספורת.

חשיבותה של תספורת לחתול

בחורף, פרוות החתול מגוננת עליו מפני הקור אולם בקיץ רצוי להעניק לחתול תחושת אווריריות וחופש באמצעות תספורת לחתול המבוצעת על ידי אנשי המקצוע המנוסים בכך. לתספורת חתולים יש לא מעט יתרונות מהם נהנים גם בני האדם: תודות להסרת הפרווה מבשרו של החתול, הפרעושים אינם מתקרבים אליו וגם אלו שכן נהנים מפרוותו בולטים מיד וניתן לסלקם בקלות. חתול שעבר תספורת אצל מולי חיות מחמד הוא חתול מאושר יותר בקיץ ונעים הרבה יותר לליטוף.

תספורת לכלבים

פרוות הכלב הינה בעלת תפקיד חשוב בקירורו ובמיוחד במזג האוויר הים תיכוני החם. יחד עם זאת, צמיחה מוגברת של פרווה אצל כלבים יכולה לגרום לתופעות משניות בעקבותיהן יחולו בעיות ומחלות אחרות. הימנעות מתספורת לכלבים בראשון לציון למשל עלולה להתפתח לראסטות שיזהמו את פי הטבעת. ליקוק האזור על ידי כלבכם הינו פעולה מתבקשת על מנת לנקות את הלכלוך. לצערנו, פעולה זו עלולה לגרום לכלבכם היקר להידבק בחיידק מעיים.

ספה מלאה בפרווה, סריגים בעלי פרוות כלבים, שערות מפוזרות בכל הבית וגירודים אינסופיים הם רק חלק מאורח החיים היומיומי של כלב לא שלא עבר תספורת לכלבים בראשון לציון. באקלים הישראלי החם, רצוי לספר את הכלב על מנת לזהות אלרגיות שונות וזיהומים שהעור עלול לחלות בהם. בכל מקרה של תספורת לכלבים בראשון לציון חשוב להשאיר פלומה של לפחות 3 מילימטרים על מנת לשמור על כלבכם היקר מפני כוויה. כדי לייעל כל תספורת לכלבים בראשון לציון רצוי לבצע 24 שעות לאחר מכן טיפול פרעושים באמצעות אמפולה.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב