דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 סיבות - טיול מאורגן ליפן 

מאת    [ 19/10/2014 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2183 פעמים ]

טיול מאורגן ליפן הוא עסק, איך נאמר, לא זול. נכון, מדובר ביעד שנמצא בצד השני של העולם וידוע שיפן היא לא מהמדינות הזולות בעולם. ועדיין נשאלת השאלה, למה לנסוע לטיול מאורגן ליפן? 5 סיבות טובות ובנוסף - טיפים לבחירת מסלול מושלם.

 

סיבה 1 - מחסום השפה

יפן, עד כמה שהיא מדינה מפותחת מאוד מבחינה טכנולוגית, עדיין מציבה בפני המטיילים את מחסום השפה. יפנים רבים דווקא יודעים ומבינים אנגלית, אבל בגלל שההגייה שלהם אינה מושלמת הם חוששים לדבר וכך נמנעת תקשורת תקינה. אמנם לא כל המדריכים המלווים קבוצות ליפן דוברים יפנית, אבל ביחד עם המדריכים המקומיים ובעזרת הידע והניסיון שלהם, הם יכולים לגשר על המחסום ולאפשר למטיילים ליהנות יותר מהשהות במדינה.

סיבה 2 - תכנון המסלול

לרוב הנוסעים לטיול ביפן (להוציא את הצעירים שנוסעים לטיול ארוך) אין יותר משבועים-שלושה להקדיש למדינה. לפרק זמן שכזה, חשוב מאוד לדעת בדיוק לאן הולכים, מה עומדים לראות וכמה זמן ראוי להקדיש לכל אתר. היתרון של טיול מאורגן ליפן הוא שלחברת הטיולים ניסיון רב בהוצאת טיולים ליפן והיא כבר הפקיה לקחים משגיאות העבר וסביר להניח כי המסלול שהיא מציעה הוא פרי של ניסוי וטעיה ומדובר במסלול הטוב ביותר.

סיבה 3 - מחיר

נכון, כשרוכשים טיול מאורגן ליפן העלות כוללת גם דברים נלווים כמו המשכורת של המדריך מהארץ ועלויות תפעול משרד, אבל חברות טיולים יכולות להשיג מחירים מוזלים על שירותים שונים - חדרים בבתי מלון, טיסות, ארוחות ועוד. כשחברה מביאה כמה קבוצות לאותו מלון שנה אחרי שנה, החדר שבו תישנו יעלה פחות, בדרך כלל, מאשר לו הייתם נוסעים עצמאית ולנים באותו המלון. ייתכן שבחישוב כולל עלותו של טיול מאורגן תהיה זהה/מעט גבוהה מטיול עצמאי, אך מקבלים ערך מוסף של מדריך צמוד וראש שקט.

סיבה 4 - לראות יותר בפחות זמן

אם הזמן מוגבל, בחירה בטיול מאורגן ליפן עשויה למקסם כל רגע שיש לרשותנו. עם אוטובוס צמוד ומדריכים שמכירים את הדרכים והכבישים, המעבר ממקום למקום נעשה מהיר יותר וגם נוח - במקום לשכור רכב ולהתעייף בנהיגה, באוטובוס אפשר פשוט ליהנות מהנופים ולנוח. כך נוכל לנצל את הזמן שלנו ביפן באופן מקסימלי וליהנות יותר מהזמן בדרכים.

סיבה 5 - חברויות חדשות והוזלת עלויות

הרבה אנשים רוצים לטייל ביפן אבל אין להם עם מי. טיול באחד ליפן הוא עסק יקר - חדרים לבודדים הם זולים רק במעט מחדרים זוגיים ואין מי שיחלוק בהוצאות. גם זוגות, למשל, שרוצים לנסוע ביחד מחפשים לעתים חברה, עוד זוג חברים למשל, כדי להעשיר את הנסיעה. טיול מאורגן הוא אופציה להכיר אנשים חדשים וגם פתרון למי שרוצה לנסוע לבד - הרבה פעמים בחברת הטיולים יוכלו לצוות שני בודדים כך שיחלקו חדר לאורך הטיול ויוזילו עלויות. 

 

ולסיום - 3 טיפים למציאת מסלול מושלם לטיול מאורגן ליפן

טיפ 1 - מצאו את חברת הטיולים המתאימה לכם

כיום קיימות בישראל כמה חברות טיולים המציעות טיולים מאורגנים ליפן. מומלץ לעשות סקר שוק ולפנות לפחות ל-4 חברות שונות. בהתקשרות הראשונית תוכלו לבדוק האם אופי החברה מתאים לכם, זה אומר הרבה גם על אופי המדריכים שעובדים איתה... כמובן שסקר מחירים גם הוא חשוב בשלב ההתחלתי.

טיפ 2 - בדקו מי המדריכים

כשאתם מחפשים את הטיול המושלם ליפן, בררו מי מדריך. בדרך כלל אפשר לקבל המלצות על מדריכים, לקרוא עליהם ואפילו לשוחח עם אנשים שנסעו אתם בעבר. המדריך יכול להרים טיול ויכול גם להעכיר אותו, בררו מבעוד מועד שהמדריך נראה לכם.

טיפ 3 - השוו מסלולים

בדרך כלל חברות הטיולים מציעות מסלולים דומים. שימו לב אם יש חברה שמציעה משהו מיוחד או שונה. לפעמים חברות מנסות לדחוס יותר כדי לתת מראית עין של טיול "מושקע" - אבל הקצב המסחרר לא ייאפשר לכם ליהנות מהטיול. חפשו בין תכניות הטיול את האיזון.

 

טיולי דרכים - טיולים מאורגנים ברחבי העולם


בית הלל 16, תל אביב


drahim.co.il


03-5613883




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב