דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון עסקי למנהלים 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2660 פעמים ]

אימון עסקי למנהלים

עמוד השדרה של כל עסק טוב הוא המנהל, או המנהלים. אלה צריכים להתמודד עם מציאת משתנה ומאוד דינאמית, עם חוקי משחק שלא תמיד נשארים כמו שהוא, לצד שינויים תמידיים במצבת העובדים והאפשרות התמידית לשינוי פנים עסקי תוך ניהול מצבי משבר פוטנציאליים וקיימים. ההחלטה תמיד נופלת על כתפיהם של מנהלים והצורך הניהול נכון הוא אקוטי וחשוב בכל יום ובכל שעה. מה גם, מתן כלים טובים למנהלים בכירים יכולים להמשיך ולקיים אורח חיים עסקי יציב לאורך זמן וכמובן שתמיד קיימת האפשרות להמשיך ולטפח מנהלים זוטרים שיהיו יום אחד עמוד השדרה החדש של החברה או של העסק. לשם כך, ניתן להציע אימון עסקי למנהלים, תהליך שיוכל לבסס את כל ערכי העסק והרוח האנושית בתפיסה הפיננסית.

אימון עסקי למנהלים ולכל מנהל יכולה להגדיר את תפקידו בחברה. כל מנהל צריך להגדיר את עצמו כמנהל באופן אישי. כל אחד מגיע עם תפיסת עולם מגובשת מצד אחד, אך עם יכולת לקבל ולהפנים את המציאות הנבנית בתוך העסק ומחוצה לו. בנוסף, האימון כולל גם מודלים שונים בניהול. הרי כל מנהל שונה בתכלית השוני ממנהלים אחרים מתוך הגדרתו כאדם שונה, אך ניתן לזהות מספר מודלים של ניהול ולזהות את הסגנון המתאים ביותר. זיהוי הסגנון יאפשר בנייה נכונה יותר של תכנית עבודה ותפיסה ארגונית שתתחיל ממקום מושבו של המנהל ותגיע עד מקום מושבו של העובד הזוטר ביותר.

נקודה חשובה שיש להקפיד ולפתח אותה כל הזמן היא הניהול הערכי. בין אם מדובר על מחקרים שנעשים חדשות לבקרים על ניהול חברתי יותר ובעל מודעות גבוהה לעובדים ולאנשים ובין אם מדובר על גיבוש עולן ערכים מלא כאיש עסקים, כמנהל וכאדם, הזיהוי הערכי והיכולת להשליך את הנושא על תהליך הפיתוח הארגוני  - זאת המשימה החשובה שיש להקפיד עליה ולבנות אותה בהתאם למה שקיים ולמה שנדרש ורצוי.

כ יועץ עסקי אפשר להציג כי לאור כל המהלכים הללו, אחד הבסיסים באימון עסקי למנהלים הוא זיהוי של כל מקורות הכוח והעוצמה הפנימיים. יש לכך חשיבות גבוהה שכן תמיד צריך להגיע מחוזקים.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב