דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לחסכון באנרגיה חשמלית 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2359 פעמים ]

מחירי החשמל אינם תלויים בנו, אך עם זאת הצריכה של מוצרי החשמל כן תלויה בנו, וצרכנות נכונה יכולה לעזור לנו לחסוך ולהקל בחשבון החשמל שלנו. אז איך עושים את זה? כאן תמצאו טיפים והמלצות למה חשוב לחסוך האנרגיה, איך לבצע את החיסכון ומה השפעתנו עלינו ועל הסביבה.

 

השיקול הראשון הוא החיסכון הכלכלי, חשבונות החשמל ובעיקר בחורף עלולים לעלות ולעלות ולהגיע להוצאה רצינית אשר לא ערוכים אליה. הסכומים של החשבון נובעים מההספק של המכשיר ומשך זמן השימוש בו, כאשר החישוב נמדד על פי קילו וואט לשעה. חשוב לציין כי, תעריפי החשמל נקבעים על פי חברת חשמל והם נתונים לעדכונם אחת לתקופה ויש להיות ערניים לעובדה זאת ולהיערך בהתאם.

 

ממזגנים ועד משאבות חום – מה עדיף לנו?

 

כל מכשיר חשמלי מגיע עם אינפורמציה לגבי ההספק שלו, שכאמור משפיע על עלות השימוש בו, וכל מוצר אשר ההספק שלו נמוך יותר, הוא עדיף לנו הצרכנים. ניתן לראות את ההבדלים ביחידות החימום אשר קיימות בשוק, מחימום על בסיס שימוש בסולר, מזגנים ועד משאבות חום. שימוש בסולר נחשב הבזבזני ביותר משום שההספק שלו הוא הגבוה ביותר וכך גם צריכת חשמל שלו, לעומת משאבות חום חסכוניות אשר מתבססות על האנרגיה של השמש. כמו כן, כל מוצר אשר מאפשר את ניצול האנרגיה הטבעית אשר ניתנת לנו בחינם וללא עלות כלל היא עדיפה לנו.

 

בנוסף, יש גם את המחשבה על הסביבה. באיזה עולם אנו חיים ואיך אפשר לשפר אותו או לפחות לגרום להורדת הנזק שעלול להתקיים עקב שימוש במחשבים בעלי ניצולת אנרגטית גבוהה. כאשר אנו מדברים על מכשירים שהם צורכי אנרגיה גבוהה הכוונה היא שהפעלתן דורשת ייצור חשמל רב יותר המופק בתחנות כוח ע"י פחם, בתהליך הייצור נפלטים גזי חממה אשר גורמים להתחממות כדור הארץ. המחשבה האקולוגית היא חשובה ואף קריטית משום שההתחממות הגלובלית משפיעה על החור באוזון, שינוי מזג אוויר קיצוניים, הפשרת הקרחונים ועוד.

 

סיבה נוספת להעדיף מוצרים שאינם זוללי אנרגיה היא כאשר יש שעות עומס בהפעלה של מוצרים שונים, כמו מכונות כביסה ואמצעי חימום, וחברת החשמל אינה עומדת בעומסים ויש הפסקות חשמל עקב כך, דבר שאינו משפיע על משאבות חום משום שהן פועלות אודות חימום המים אשר נקלט מהשמש. כאשר נצרוך מוצרים חסכוניים, למעשה נייעל את כל מערכת אספקת החשמל שלנו ושל שאר התושבים וכך נוכל ליהנות מזמן ממושך יותר על הפעלת מכשירי חשמל. חישוב נכון של עלות מול תועלת ובחירת המוצרים הנכונים לאורך זמן יאפשרו לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בחשבונות החשמל, ובכסף הנותר תוכלו לעשות כראות עינכם. המלצה שלנו צאו לחופשה משפחתית בחיק הטבע ופרגנו לעצמכם שנתתם את חלקכם על מנת לשמור עליו עבורכם ועבור הדורות הבאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב