דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח קול - לשיר כמו מקצוענים 

מאת    [ 11/10/2014 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2587 פעמים ]

כל החיים רצית לשיר האזנת לזמרים ולהקות ברדיו או במערכת השמע שלך והתפעלת מהקול המדהים שלהם, מהקול הצלול ומכמות האוויר שיש להם, וממש אהבת את הדרך בה זה נישמע. שרת את השירים במכונית, שרת במקלחת, ואולי אפילו בזמן טיול בפארק הציבורי. אני גם בטוח שמצאת שייכות וקישרת שירים מסויימים לאנשים המיוחדים עבורך. ככל שהתבגרת זה תמיד היה שם, אהבתך למוזיקה רק התחזקה והתעצמה במיוחד כאשר האזנת לזמר האהוב עליך. אתה מרגיש את זה זורם בך אתה רוצה לשיר, אתה חייב לשיר, ואתה מבקש לדעת האם אתה יכול לשיר כמו מקצוען.

כמעט כל זמר שאתה שומע ברדיו, כל להקה, ורוב האנשים שעוסקים בשירה התחילו את הקריירה שלהם מאותן תחושות בטן עזות המבקשות לפרוץ קדימה, גם להם היה בדיוק את אותו חלום כמוך, גם הם התאהבו במוזיקה וגם הם השתוקקו שיום אחד יגלו אותם והם יעמדו על במה ויעשו את הדבר שהם אוהבים יותר מכול.

לחלק מהזמרים אין שמיעה טובה, ולחלק יש קול חלש או צורם, ולמרות זאת הם זמרים מצליחים ואתה אומר לעצמך אם הם הצליחו גם אני יכול להצליח ואתה צודק! ההבדל היחיד בין האנשים המצליחים האלה ובינך הוא אחד ויחיד, הם לקחו שיעורים לפיתוח קול, התאמנו הרבה, ולמדו טכניקות לשפר את יכולת השירה שלהם. אתה חייב לתפוס את עצמך בידיים לגבש החלטה ולהגיע למסקנה חד משמעית אני מתחיל היום לחפש מורה לפיתוח קול וללמוד את כל הטכניקות ולהצליח בגדול כי אני יכול.

לשיר במקלחת או ברכב לצלילי הרדיו לא יהפוך אותך לזמר גדול או למקצוען, את זה אתה כבר בטח יודע. אך חשוב מזה אם לא למדת את הטכניקה ועברת מספר שיעורי פיתוח קול, אפילו פיתוח קול עצמי או פיתוח קול באינטרנט, חשוב מאוד שתבין שאתה יכול אפילו להזיק לעצמך. וכל זאת בגלל שקיימת סידרה של תרגילים לפיתוח קול די פשוטים, אך רבי עוצמה ומשמעות שאתה חייב לעשות בדרך מסויימת ובצורה הדרגתית. בהתקדמות מאין זו אתה תסלול לעצמך את הדרך לשיר כמו מקצוען. רוב האנשים מגלים את החשיבות בקבלת שיעורי פיתוח קול שזה מאוחר מדי ויתכן גם לאחר שנגרם להם נזק.

ובכן, המסקנה היא חד משמעית ומאוד פשוטה לביצוע, במידה ואתה באמת רוצה לשיר, להצליח ולהיות הכוכב נולד הבא, אתה חייב לקחת צעד אחד קדימה ולקבל שיעורים לפיתוח קול ממקצוען, או לפחות להתחיל וללמוד שעורים לפיתוח קול בכוחות עצמך, לבד באינטרנט או בעזרת דיסקים הניתנים לרכישה ברוב חנויות המוזיקה וברחבי הרשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב