דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחת ניתוח הרמת חזה תלויה במקצועיות הרופא 

מאת    [ 02/10/2014 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 4160 פעמים ]

 

חזה הנשים נתון לשינויים כתוצאה מהעור שמאבד את גמישותו, נזקי הגיל והזדקנות העור, הנקות וגנטיקה. המראה של שדיים נפולים מטריד נשים רבות באוכלוסייה ולכן הן פונות לרופא פלסטי מקצועי שלאחר אבחון מקצועי יכול להציע להן ניתוח הרמת חזה שישפר משמעותית את איכות חייהן ויחזיר להן את הביטחון העצמי והמראה הנשי והצעיר. יש מקרים בהם משלבים במהלך הניתוח גם ניתוח הגדלת או הקטנת חזה, בהתאם לרצון המטופלת ולהמלצות הרופא המקצועי. כדאי לדעת כי הצלחת הניתוח תלויה רבות במיומנות ובמקצועיות של הרופא המנתח ולכן חשוב לבחור בקפידה את הרופא.

מספר טכניקות עיקריות לניתוח

חשוב לדעת כי יש מספר טכניקות מרכזיות לניתוח הרמת חזה - הרמת שדיים קלה כאשר במהלך הניתוח מסירים עודפי עור קטנים באמצעות חתך מסיב לפטמה, הרמת שדיים בינונית כאשר יש להסיר עודפי עור בינוניים ולרוב מבצעים חתך בחלק התחתון של השד ומסיב לעטרה, הרמת שדיים גדולה כאשר יש להסיר עודפי עור רבים ולכן יש להסיר עודפי עור גם מהחלק התחתון של השד וגם מהקפל התת שדי. את הניתוח מבצעים לרוב בהרדמה כללית והוא נחשב יחסית לניתוח קל ואינו כרוך בכאבים מאחר ורק מסירים עור, לכן גם תקופת ההחלמה יחסית מהירה בהשוואה לניתוחי חזה אחרים כמו הגדלת או הקטנת חזה. כיום יש טכניקות חדשות לניתוח מסוג זה המותירות פחות צלקות ולכן חשוב לבחור רופא מקצועי ומיומן שלאחר אבחון יוכל לייעץ למטופלת על הטכניקה המתאימה ביותר ולבצע ניתוח ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ולהביא לתוצאות משביעות רצון.

התאוששות והחלמה

ניתוח הרמת חזה נחשב לאחד מניתוחי החזה הקלים יותר והניתוח נמשך כשעתיים תחת הרדמה כללית מלאה. במידה ומשלבים בניתוח גם הקטנת או הגדלת חזה הניתוח יתמשך כשלוש שעות. בסיום הניתוח חובשים את החזה ולאחר התאוששות ולפני היציאה עוד באותו הערב לבית מסירים את התחבושות. יש לענוד חזייה מיוחדת אחרי הניתוח ולמשך חודשיים שלושה לרוב יבלטו הצלקות וניתן לטפל בהם במועד מאוחר יותר או לבחור בשיטה חדשה ומתקדמת יותר שמותירה פחות צלקות.   

 חיפוש נכון אחר רופא מומחה בתחום

תמיד טוב ובריא להתחיל עם המלצה מחברה קרובה אשר עברה את הניתוח ומרוצה מן התוצאות, אך כדאי יחד עם זאת לשלב חיפוש אובייקטיבי ברשת , אם זה על מנת להצליב מידע ולראות מה מטופלות אחרות חושבות על הרופא המדובר ואם על מנת לבדוק מי הם הרופאים בעלי השם הטוב בארץ ואיך נראות בפועל התוצאות של מספר נשים שונות עם מבני גוף שונים. ניתוח מוצלח הוא שילוב של הרבה מרכיבים ואנו לא רוצים להשאיר כלום בידי הגורל. המלצה טובה היא התחלה טובה אבל בדיוק כך, זו התחלת הדרך שלך למצוא את הרופא המתאים לך ביותר.

רועי ילון - קליקווב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב