דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העלמת המראה העייף באמצעות ניתוח עפעפיים 

מאת    [ 02/10/2014 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 3936 פעמים ]

 

רבים באוכלוסייה, נשים וגברים, סובלים ממראה עייף כתוצאה מצניחת העור והשומן בעפעפיים העליונים ו/או התחתונים, וזהו חלק בלתי נפרד של הזדקנות העור והזדקנות כל המרכיבים הסובבים את העין- גבות, עצמות לחיים וכדומה. המראה העייף של שקיות מתחת לעיניים מטריד רבים ואם אתם סובלים ממראה עייף וזקן בגלל צניחת העפעפיים ניתן לפנות לרופא פלסטי מקצועי המציע מספר ניתוחים פלסטיים מורכבים יותר כמו הגדלת חזה וביניהם גם הרמת עפעפיים. אגב, כדאי לדעת כי הניתוח אינו פותר את הופעת הקמטים מסביב לעיניים ולכן ניתן להשלים את הניתוח עם טיפולים אסתטיים כמו מילוי קמטי הבעה מסביב לעיניים, קילוף עור באמצעות מכשיר לייזר ייעודי ושיטות אחרות.

תכנון הניתוח

ניתוח הרמת עפעפיים בעבר הצטמצם להוצאת ולהסרת עור ושומן אך לעיתים התוצאות היו לא משביעות רצון והתקבל מראה שאינו טבעי. כיום יש שיטות חדשניות למרות שעדיין משתמשים גם בהוצאות עור ושומן אך הרופא המנתח ימליץ על ניתוח עפעף עליון, עפעף תחתון או שניהם רק לאחר שיחה עם הלקוח ותיאום ציפיות. כיום הגישה המקצועית היא להביט באופן כולל ורחב על הפנים  ורופא מקצועי אשר מכיר לעומק את המבנה האנטומי של העין ואת תהליכי ההזדקנות הטבעיים ימליץ למטופל על שיטת הניתוח הנכונה והמתאימה ביותר עבורו. בניתוח מקפידים על חתך נסתר ומוציאים במידה זהירה רקמות עור ושומן, לעיתים בניתוח עפעף תחתון מסירים גם רקמות שריר כדי ליהנות מתוצאה אסתטית מרשימה וטבעית. כדאי לדעת כי הניתוח אורך כשעה וחצי עד שעתיים ולרוב מבצעים אותו עם הרדמה מקומית.

התאוששות והחלמה

כמו בכל ניתוח כירורגי גם לאחר ניתוח עפעפיים יש להמתין בחדר התאוששות מספר שעות ולאחר הניתוח מורחים על העיניים משחה רפואית ועוטים רטיות. לרוב יופיעו שטפי דם מסביב לעיניים שיופיעו במהלך ה- 48 השעות שאחרי הניתוח אך עם מנוחה והקשבה להוראות הרופא ניתן ליהנות משיפור משמעותי בנפיחות ובשטפי הדם. מספר ימים אחרי הניתוח נסירים את התפרים וניתן לחזור לעבודה רק לאחר 10-14 ימים אך את התוצאות הסופיות של הניתוח ניתן לראות רק כחודש עד חודש וחצי אחרי הניתוח.ניתן למי שרוצה, לראות לא מעט דוגמאות של תוצאות ניתוחים, לשם כך עליכם לחפש בגוגל את הערך "תמונות לפני ואחרי של ניתוח הרמת עפעפיים", זו הדרך הטובה ביותר לבחון רמה של מנתחים ולראות במו עיניכם אם התוצאות נראות לכם משביעות רצון.   

 

ד"ר יצחק רמון - מנתח פלסטי ומומחה בכירורגייה פלסטית 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב