דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירה - מכל התכולה 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1874 פעמים ]

בבואנו לפנות דירה, בין אם מדובר במעבר דירה שאנו מבצעים או פינוי מכל התכולה של דירה אחרת שאנו נדרשים לו, כגון דירה שהועברה לנו בירושה – אנו מתמודדים עם קושי ולעיתים אף מצוקה שנובעת מן "התיק" שנפל עלינו: הצורך להחליט מה לעשות עם כל חפץ וחפץ וכמובן הפן הפיזי של האריזה, ההובלה והפינוי, עם הזמן והמאמץ הדרושים לשם כך.

איך מפנים דירה מכל תכולתה?

חלק גדול מן המצוקה הזו, ניתן לפתור באמצעות שימוש בשירותיהן של חברות פינוי דירה, הובלה ותחזוקה. אולם גם אז, לעיתים קרובות אנחנו עלולים להיות מוטרדים מאופן הטיפול בחפצים ובדירה. כל אחד מאתנו היה רוצה לדעת שציוד שפינה לא גרם לפגיעה בסביבה, היינו שמחים לדעת שחפצים הניתנים לשימוש חוזר הביאו תועלת לזולת, במידה ומדובר ברכוש בעל ערך כספי רב – נרצה ליהנות מן הרווח וכמובן שחשוב לנו שהתהליך יסתיים מהר ככל האפשר והתוצאה תהיה דירה ריקה ונקייה, מוכנה למכירה, השכרה או אכלוס.

פינוי דירה בראש שקט

על מנת שהתהליך כולו יעבור עלינו בראש שקט (ולא נמצא עצמנו מול הוצאות נוספות שלא חזינו מראש) - כדאי מאד לעשות כל מאמץ על מנת לעבוד עם חברה אחת שביכולתה להתמודד עם כל ההיבטים של הפינוי הנדרש של הדירה מכל התכולה, תוך הבנת רגישות הנושא והנכונות להתייחס לכל הפרטים הקטנים: מיון החפצים וייעודם לרכישה, תרומה או מחזור, אריזתם בקפידה והובלתם הבטוחה ליעד הנבחר: בתי עסק לחפצי יד שניה, מחסני ציוד לתרומה לנזקקים, מרכזי מחזור של חומרים כגון מתכות, נייר או פלסטיק, או אתרי פסולת מורשים, ולבסוף טיפול בדירה עצמה: ניקיון, הדברה וחיטוי.

שירות פינוי דירה משתלם לכול

פינוי של דירה, משרד, מקלט או מחסן מכל התכולה לא צריך להיות "כאב ראש" ולא חייב להיות יקר. כאשר שירות זה מתבצע על ידי המומחים, תוך הקפדה על טיפול חוקי, נכון ובטיחותי בחפצים, באביזרים למחזור ובפסולת - הוא יכול להיות תהליך שמביא תועלת לכולם: לבעל הנכס לפינוי, לחברה המבצעת את התהליך, לנזקקים, לארגונים העוסקים במחזור ואפילו לסביבה.

את כל היתרונות הללו ניתן להשיג בטלפון אחד: נציג של חברת פינוי דירה יגיע אליכם, יסייע לכם לבצע הערכה של החפצים בדירה, מצבם הפיזי וערכם, יאמוד את משך הזמן הדרוש לטיפול בהם ובדירה, וביחד תחליטו איך לבצע את תהליך הפינוי והטיפול בדירה באופן היעיל והנח ביותר.

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב