דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנייה ופינוי ירושות 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2648 פעמים ]

כמעט כל אחד מאתנו נאלץ אי פעם בחייו להתמודד עם אובדן של קרוב משפחה או מכר. ההתמודדות הינה בעיקרה רגשית אולם לא פעם מתלווה לכך גם הצורך להתמודד עם הפן הבירוקרטי והמעשי של האובדן, כאשר אחד המצבים השכיחים הוא הצורך לפנות את דירתו של המנוח.

בין אם מדובר בדירה שהייתה בשימוש או בנכס שיעמוד כעת למכירה או להשכרה, כמעט תמיד עומד לרשותנו זמן מוגבל לביצוע המשימה המורכבת וההתמודדות עם חפצי המנוח איננה פשוטה.

מה עושים עם החפצים?

ייתכן שיהיה לך או למשפחתך צורך בחלק מן החפצים, או שתרצו לשמור חפצים מסוימים מטעמים נוסטלגיים או סנטימנטליים, אך סביר להניח שחלק גדול מן החפצים עלול להוות עבורך נטל. במקרה כזה תרצו בוודאי להפטר מהם. בניסיון למכור אותם באתרי יד שנייה למיניהם תגלו עד מהרה כי מדובר בתהליך ממושך הכולל הרבה התעסקות ו-"כאב ראש", טלפונים ותאומים שפעמים רבות אינם מובילים למכירה מוצלחת... ניתן כמובן להניח את החפצים ליד פח האשפה השכונתי, אולם מעבר למאמץ הפיזי שנדרש לשם כך ולזמן הרב לביצוע, ייתכן שבכך תפרו תקנות עירוניות – וזאת עקב כך שרוב הרשויות והמועצות המקומיות מחייבות השלכת פסולת גדולה כגון רהיטים או מכשירי חשמל רק בנקודות איסוף ייעודיות.

לכן הפתרון האולטימטיבי עבורך במצב כזה הוא להפטר מכל החפצים המיותרים באופן יעיל וחוקי, ובמאמץ מינימלי באמצעות קונה ירושות.

מה זה "קונה ירושות"

קונה ירושות הוא למעשה האלעטא-זעכן המודרני. אולם בניגוד למקור, קונה הירושות יענה לקריאה טלפונית שלך, יגיע אליך בעת שנח לך וייקח על עצמו את פינוי כל הדירה – על כלל היבטיה.

עבודתו של קונה ירושות כוללת ראשית כל את מיון החפצים, בשלב זה מומלץ שבעל העיזבון ייקח חלק וישתתף בהערכת ערך החפצים בדירה ובהחלטות הנוגעות בטיפול בהם. לאחר מכן נציגי החברה יבצעו פינוי של החפצים ליעד המתאים: אתרי מחזור לנייר, טקסטיל, אלקטרוניקה וכו', מחסני רהיטים לתרומה לנזקקים או חנויות לציוד יד שנייה. ולבסוף, אם עדיין נותרו בדירה חפצים חסרי ערך, יפנו גם אותם לאתר פסולת מורשה.

בנוסף, מומלץ לבחור בחברה אשר מעבר לשירות קניית הירושות ופינוי התכולה, מספקת גם שירותי ניקיון הדירה, הדברה וחיטוי – המשלימים את התמונה ומנקות לגמרי את המשימה של הטיפול בדירה שהועברה בירושה.

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב