דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית לשנה האסטרולוגית הקרובה 

מאת    [ 19/03/2008 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3199 פעמים ]

שנה אסטרולוגית חדשה

ב-20.3.2008 בבוקר, השמש עוברת למזל טלה ונפתחת שנה אסטרולוגית חדשה.

בימי קדם, נהגו האסטרולוגים לנבא את גורל המדינה ע"פ המפה הזו מה יהיה בשנה הקרובה. והנה הערכת המגמות למפת כניסת השמש לטלה מנקודת המבט בקו רוחב °31.46 ובקו אורך °35.14 (ירושלים)

האלימות ממשיכה. הסכסוכים כמו שהם בחודשים האחרונים ממשיכים בלי שום רצון אמיתי למציאת פתרון כולל. גם בישראל וגם ברשות הפלשתינאית הסכסוך ממשיך להתנהל, הרבה עם עזרת המנהיגים שלא באמת רוצים לראות אותו נגמר. מה שיחייב אותם להתייחס לכלכלה, חינוך, משפט, עבריינות בקרב צעירים ושחיתות ביורוקרטית.

העימות הזה לא יהפוך למלחמה כוללת. הוא ישאר בתחומי האיזור.

עוד נושא שיעלה על הפרק הוא מעמדה של ישראל כ"מדינה ככל המדינות". 60 השנים הראשונות הוקדשו להישרדות, לחיפוש לגיטימציה, ולתביעת המעמד המיוחד של העם היהודי כ"אור לגויים". כל ההתייחסות הזו לעצמנו עוברת טרנספורמציה שבה אנו מבינים שאנו בסה"כ עוד מדינה אחת על הכדור הזה. יש בזה מן ההקלה ויש בזה מן ההבנה שאנו לא כאלה גדולים או חשובים.

מבחינה גלובלית השנה הזו מציינת יציאה של סדר ישן וכניסה של סדר קצת אחר, זהו המשך ישיר של השנים האחרונות, בהן, מדינות שלא לקחו חלק בניהול ענייני העולם, מצטרפות ומביעות את דעתן יותר ויותר, הכיוון הוא מזרחה: סין, יפן והודו מתערבות בניהול "העולם" וכל זה על רקע ירידתה המתמשכת של ארה"ב בתור המעצמה מס' 1.

הכלכלה ממשיכה בתנודות הקיצוניות שלה. אנחנו נראה יותר ויותר את חוסר הקשר בין מחירי המניות לביצועי החברות בפועל. כל השוק הפיננסי נתון לסערת שמועות, ספקולציות והגזמות פרועות גם בניפוח מחירים וגם בירידה לא מחוייבת המציאות. זוהי מציאות גלובלית והשווקים בארץ יתנהגו בהתאם.
מצד שני, השקל עצמו מתחזק בשווקי העולם ויקבל הערכה של מטבע יציב יחסית. המשק הישראלי ככלל, לא נכנס למיתון, ההפך.

במה כן כדאי להשקיע? בחברות המציאות פתרונות "ירוקים". ההבנה שזהו עולם אחד קטן וכולנו חולקים אותו יחדיו ממשיכה לחלחל לתודעות ההמונים. לא נראה שתהיה פריצת דרך משמעותית בשמירה על איכות הסביבה בשנה הקרובה, אך בטווח הרחוק יותר, הזרמת הכספים למטרות אלו כן יניבו פירות גם במוצרים חדשים הקשורים בניקוי, בטיהור ובמיחזור.

פוליטיקה: אותו הדבר. נמשיך לסבול שקרים, כיסויים ומסכי עשן שמנהיגינו יפזרו לנו, אך במקביל יותר ויותר תנועות א פוליטיות יתפסו תאוצה וימשכו רבים שרוצים לחולל שינוי מחוץ למסגרות הקיימות

בכלל זוהי שנה שבה הרבה אנשים פרטיים פשוט יקומו ויעשו מעשה בפריפריה של עצמם מתוך רצון להיטיב עם כולם. שנה שבה הפנים מסתכלות קדימה וכל יחיד מבין עד כמה הוא כן יכול להשפיע ולשנות.


חינוך: אחד הנושאים הבוערים של השנתיים האחרונות וגם השנה. זהו התחום שבו כן אפשר להגיע לפריצות דרך משמעותיות. ושוב, גם כאן, התנועה תתחיל מחוץ למסגרות החינוך הרגילות. בבתי ספר פרטיים, מכללות, ארגונים פרטיים ועוד שירחיבו את שורותיהם ויעניקו הזדמנויות גם לתלמידים שידם עד עכשיו לא השיגה השכלה. הכיווןהוא להפרטה של בתי הספר והתהליך ככלל יתרום רבות לכל העוסקים בחינוך במדינה הזו.

עוד נקודה, משהו טוב קורה להסברה הישראלית במדיה העולמית.
מעין מדזיני
אסטרולוגית
052-5643732
http://www.yourday.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב