דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היש מקום לחברות השמה לבכירים ולהייטק בעולם מתפתח של רשתות חברתיות? 

מאת    [ 23/09/2014 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2958 פעמים ]

עולם גיוס העובדים וההשמה בעידן הרשתות החברתיות

העולם של גיוס העובדים וחיפוש העבודה משתנה בקצב מסחרר! מי זוכר את ההשכמה המוקדמת ביום שישי כדי לצפות במודעות "הדרושים" של סוף השבוע? מעטים מאתנו זוכרים זאת. רשתות חברתיות כפייסבוק ולינקדאין מציגות לעיני כל את "הפרופיל" שלנו בעיני מעסיקים פוטנציאליים.

אנו חשופים לעולם, ל"ציידי הראשים" של חברות וארגונים המחפשים עובדים בכירים ועובדי הייטק. חלק ניכר מחברות וארגונים אלו כבר נעזרים ברשתות החברתיות.

נשאלת השאלה: האם יש עדיין מקום לחברות השמה לבכירים ולהייטק בעולם של רשתות חברתיות צומחות ומתפתחות? ואם כן- מהו מקומן בעולם זה?

האדם שמאחורי הפרופיל – תפקידן של חברות ההשמה

בעולם החדש של גיוס עבודה מעסיקים פוטנציאליים מתרשמים מתפקידים קודמים, מהכשרה , תארים וניסיון של בכירים ואנשי הייטק, כפי שהם משתקפים בפרופיל המנוסח כהלכה ברשת לינקדאין, או בדף הפייסבוק של המועמד המצהיר על עצמו כמחפש עבודה נוכחי.

לעומת זאת, מעסיקים "מפספסים" את האדם מאחורי הפרופיל הווירטואלי. שפת גוף, קול, קשר אנושי- כל אלו אינם יכולים לבוא לידי ביטוי (עדיין?) ב"פרופיל" של המועמדים לתפקידים הבכירים.

כאן עדיין יש מקום לחברות השמה לבכירים ולהייטק, לשמוע את המועמד, להתרשם לא רק מהנתונים "היבשים" אלא גם מאופיו וכישוריו החברתיים, הכל לפי דרישות התפקיד ואפיונו המוקדם על-ידם למול המעסיקים הספציפיים.

לחברות השמת הבכירים אינטרס ברור ליצור "שידוך" איכותי, מהיר ומוצלח בין מועמדים לבין מעסיקים, וככאלו הן נעזרות בניסיונן הרב בהעברת מועמדים מתאימים, להערכתן, למעסיקים.

הן עושות זאת לאחר התרשמות אישית והפעלת סננים הלוקחים בחשבון את מירב הפרמטרים לגבי המועמדים המתאימים, כאשר חלק מפרמטרים אלו הנם התאמת המועמדים מבחינת האופי וההתנהגות- פרמטרים שקשה עד בלתי אפשרי לצפות אותם בגיוס מועמדים אך ורק דרך הרשתות החברתיות באופן ישיר.

תפקידן הקלאסי של  חברות ההשמה במיון ואבחון מועמדים

מעבר להתרשמות האישית ו"קריאת" אופי המועמדים לתפקידים הבכירים ותפקידי ההייטק, שמור לחברות ההשמה התפקיד "הקלאסי" של אבחון המועמדים ומיונם לתפקידים המוצעים. החברות עורכות ראיונות אישיים, מבדקים ומיונים שונים באופן מקצועי, המבטיח סינון איכותי של המועמדים לתפקידים, לצורך העברת מועמדים מתאימים בלבד למעסיקים.

קשה לדמיין מצב שתפקיד זה של חברות ההשמה יילקח ויוחלף ע"י זימון ישיר של מועמדים לתפקידים השונים ע"י חברות וארגונים. שירות זה שלהן הנו תפקיד חיוני לאיוש מהיר, מדויק של מועמדים לתפקידים, לצורך קליטתם החיובית בתפקידים המוצעים.

סיכום- על עתידן של חברות השמת הבכירים בעולם הדיגיטלי

בעולם טכנולוגי מתפתח בקצב מסחרר, דומה לפעמים שאין מקום ל"מסננים" אנושיים ושניתן לדלג ו"לחסוך" זמן, אנרגיה ומשאבים כספיים דרכן. להערכתנו בעולם גיוס העבודה בכלל, ובפרט בעולם השמת הבכירים וההשמה להייטק, תמיד יישאר מקום של כבוד לחברות ההשמה.

כל עוד התפקידים יידרשו לא רק כישורים מקצועיים, אלא גם כישורים חברתיים ואנושיים, וכל עוד יידרשו שיטות סינון ומיון מקצועיות לברירת המועמדים הסופיים המתאימים ביותר לתפקידי הניהול הבכירים ולתפקידי ההייטק- שמורה לפונקציה של חברת השמת הבכירים וחברת השמת ההייטק מקום של כבוד כחוליה מקשרת חיונית שבין המועמדים לתפקידים השונים, לבין החברות הזקוקות באיושם.

 

רוצים חברת השמה המעניקה לכם חווית השמה אחרת? צריכים גיוס עובדים מהיר ובהתאמה גבוהה מאד לתפקיד? בין אם אתם מחפשים עובדים, השמת בכירים, השמה להייטק, או גיוס עובדים מכל תחום ובין אם אתם מחפשים לעצמכם את הנתיב החדש למשרה הנחשקת החדשה שלכם- בקרן אדם תזכו ליחס אישי, להתאמה מהירה לתפקיד החדש, לאבחון מהיר ומדויק של הצרכים שלכם המעסיקים והמועמדים לעבודה כאחת. פנו כבר עכשיו: 09-7601439 וקבלו פרטים נוספים לשיטתנו הייחודית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב