קידום אתרים אורגני
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים אורגני 

מאת    [ 18/09/2014 ]
מילים במאמר: 520   [ נצפה 1390 פעמים ]

 
 

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט ( SEO -קידום אתרים אורגני ) זהו הליך של פעולות רבות לאורך זמן ב 3 מישורים :


    • אופטימיזציה בתוך האתר
    • אופטימיזציה מחוץ לאתר
    • גורמים טכניים

המטרה שלנו היא לקחת את האתר אותו אנו מקדמים ולהפוך אותו לכמה שיותר נעים , קריא ואיכותי לקורא ולמנועי החיפוש .

האופטימיזציה בתוך האתר היא נקודת ההתחלה שלנו , אחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לקדם מספר רב של ביטויים ומילות מפתח בעמוד אחד . אסטרטגיה זאת לרוב לא תניב תוצאות טובות .

פיתרון יעיל יהיה להפריד כמה שיותר ביטויים לעמודי תוכן ייחודיים שונים . בנוסף עלינו לחקור ולראות היכן אנחנו עומדים בכל אחד מהביטויים אותם אנו רוצים לקדם , את מה צריך לשפר ומה נמצא כרגע במצב טוב .

שום דבר לבד לא יתן את נוסחת הקסם , להיות בגוגל בתוצאה הראשונה.יש מעל 200 גורמים שונים בגוגל לפיהם גוגל מדרגים אתרים והם משתנים מיום ליום .

הדגשים לאופטימיזציה בתוך האתר :


    • תוכן איכותי – הוא המפתח העיקרי לקידום האתר שלך, מנועי החיפוש רוצים את התוכן האיכותי ביותר , תפקידך הוא לספק את התוכן האיכותי והרלוונטי ביותר בתחום שלך .
    • כתובת ידידותית אשר תואמת את מילות המפתח אותם אנו מקדמים.
    • Title Tag- כותרת עליונה בדפדפן אשר צריכה להיות יחודית ומעניינת .הכותרת מוגבלת ל -70 תווים.
    • Meta Description - מעבר למשמעות במנועי החיפוש, הטקסט שיוצג יהיה בפועל מכתב שיווקי לעמוד שלך, עלייך להפוך אותו לכמה שיותר מעניין ורלוונטי, על מנת להגדיל את מספר הכניסות.
    • Alt Text – נותן טקסט אלטרנטיבי לתמונות שנעלה, מקל על מנועי החיפוש בהבנה של מהי התמונה ומעבר לכך בעל משמעות גדולה לאנשים עיוורים למשל.
    • קישורים נכונים – בתוך האתר , לקשר לדפים רלוונטיים אחרים בחוכמה .
    • תאימות לגלישה בסלולר ולדפדפנים שונים ,  אנו גולשים לא רק במחשב האישי ,אתר מקודם צריך להתאים  לכל הפלטפורמות.

אופטימיזציה מחוץ לאתר מתחילה בלינקים חיצוניים איכותיים לאתר שלך , האופטימיזציה בתוך האתר לא תספיק בשביל שהאתר שלך יקודם במנועי החיפוש למושגים תחרותיים . גוגל משפרת את האלגוריתם שלה פינגווין , שבודק את איכות ומקור הלינקים לכן כל השיטות הישנות שפעם עבדו היום לא עובדות בטווח הארוך.

הדגשים לאופטימיזציה מחוץ לאתר:


    • מדוד את איכות הלינקים שלך , מאיפה הם מגיעים וכיצד גוגל רואה אותם Open Site Explorer הוא כלי מצוין שבודק את זה .
    • בעזרת Open Site Explorer לאחר שבדקת את כל הלינקים על האתר שלך , בדוק את כל הלינקים של המתחרים לעומק באותה הצורה , התובנות יהיו משמעותיות .
    • הוספת לינקים איכותיים דרך שותפים עסקיים , ספקים , בלוגים ,פורומים , מאמרים .

גורמים  טכניים  :


    • בדיקה האם גוגל הוסיף את האתר שלך לאינדקס , דרך לבדוק את זה היא לרשום בגוגל "site:yoursite.co.il" , רוב עמודי האתר צריכים להופיע .

    • מהירות הטעינה של האתר , זהו גורם חושב בדירוג , אתר שנטען מהר יקבל נקודות זכות אצל גוגל ביחס לאתר איטי עם תוכן זהה .

    • שרת מהיר ויציב , אם השרת שלך נופל הדירוג שלך יפגע .

    • וודא שיש לך מפת אתר (sitemap) עדכנית שעוזרת לגוגל לקרוא את האתר שלך.

    • וודא שכל הקישורים שלך באתר תקינים שאין לינקים "שבורים".

    • מומלץ להשתמש ב schema.org שעוזר לכל מנועי החיפוש להבין בדיוק מה יש לך בתוך האתר .

כל שלושת הגורמים ביחד יעזרו לך לקדם את האתר במנועי החיפוש .

www.Seonpoint.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב