דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אנשי מכירות 

מאת    [ 18/09/2014 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1881 פעמים ]

כל עסק חייב לחפש, כל העת, דרכים ושיטות לשיפור מערך המכירות שלו, מאחר והצלחת עסק נמדדת, בראש וראשונה, במכירות משמעותיות. ללא מכירות לא יהיה כסף למשכורות, לפיתוח עסקי, להשקעות ועוד. בתקופות טובות צריך למכור הרבה כדי להתפתח ולהרחיב את הבסיס הכלכלי עליו נשען העסק, ובימי שפל צריך למכור היטב כדי לשמור על מעמד העסק, ובמקרים קיצוניים, לשמור על הישרדותו. העסקת חברת הדרכה שמתמחית בתחום של ניהול מכירות וקידומן חיונית ותקדם כל עסק.זוהי לא רק אמרה הנזרקת באוויר, יש לטענה הזו יסודות מוצקים והרבה מאוד עובדות מהשטח שניתן להעריך וללמוד מהן. לא כל איש מכירות המוכשר במכירות מלידה, מצליח למצות את הפוטנציאל הטמון בו באופן מקסימלי. קורס מכירות המיועד לאימון אנשי מכירות עם נסיון, יכול לעשות פלאים לארגון שלכם.

 השבחת המשאב האנושי

 חברת הדרכה יכולה לגייס מנהלי מכירות מעולים ואנשי מכירות מיומנים. המשאב האנושי הוא המשאב החשוב ביותר בכל עסק, והחברה יכולה להביא את המנהלים הטובים והמתאימים ביותר. החברה תבצע אימון אנשי מכירות על בסיס קבוע או מזדמן. מה שמומלץ ורצוי הוא העסקת החברה בצורה שוטפת, ואז מקבלים מהמומחים שלה עדכונים שוטפים בנושאי קידום מכירות, שיטות מכירה, דרכי שיווק, אמצעי שיווק ועוד נושאים חשובים מאוד שיכולים להגדיל מכירות, ולהצעיד קדימה את החברה.

 ייעוץ בנושאי מכירות

 החברה יכולה לייעץ בנושא של פיתוח עסקי, והמומחים שלה שמכירים מקרוב התפתחויות שונות בעולם העסקים בארץ ובעולם יכולים להצביע על כיוון מסוים שיש לו עתיד טוב. מנהלי המכירות עוסקים בניהול האנשים והמחלקה באופן שוטף ורוטיני, והם מתמודדים בכל מיני בעיות שוטפות על בסיס יומי, ולא תמיד יש להם את הזמן להתעדכן בחידושים האחרונים שיכולים לסייע בהגדלת המכירות. יועצי שיווק מתוודעים כל העת לעדכונים מהתחום על ידי קריאת עיתונים כלכליים, חדשות בנושאי כלכלה ועוד. והם יכולים לתרום רבות מהידע הרחב שלהם.

 תכניות לאימון אנשי מכירות

 קורס מכירות המיועד לצורך אימון אנשי מכירות חיוני לצורך רענון בשיטות מכירה. יש דיונים שנערכים במסגרות ימי עיון, ויש סימולאציות שמדמות תהליכי מכירה בין לקוח ומוכר, כאשר את התפקידים מאיישים אנשי ומנהלי המכירות של העסק. כמובן, שיש הרצאות, ודיונים בנושאים שונים שקשורים במכירות, וכל התכניות הללו נועדו לגרות את מנהלי המכירות למחשבה יצירתית ומעט שונה שתעזור להם למצוא דרכי מכירות חדשים, תרענן קיימים, ותתרום בסופו של דבר, להגדלת הידע והמוטיווציה שלהם. חברה שמבצעת את כל אלה בהצלחה, מהווה נכס לכל עסק, וההשקעה בה תהיה מוצדקת.

 

רועי ילון - קליקווב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב