דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי להשקיע בנדלן מסחרי בארהב? 

מאת    [ 15/09/2014 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3554 פעמים ]

בדרך כלל כשאנחנו מדברים על השקעות נדלן בארהב הכוונה היא לבתים פרטיים או לדירות, ובכל מקרה נכסים המשמשים למגורים.

אבל ישנה אופציה נוספת כשמחפשים השקעה משתלמת בשוק הנדלן האמריקאי, שכבר יצא מהמשבר שפקד אותו ב- 2007 (משבר הסאב פריים) ומציע כעת הזדמנויות מפתות מאוד: נדלן מסחרי.

"נדלן מסחרי" הוא למעשה שם כולל למגוון רחב של סוגי נכסים, ובהם משרדים, בנייני משרדים, חנויות, מתחמי קניות, בתי קפה, מסעדות, חניונים ועוד ועוד ולמעשה גם מפעלים הם סוג של נדלן מסחרי.

באופן טבעי המשקיע הבודד, בפרט אם מדובר במשקיע קטן יחסית, יתקשה לרכוש בכוחות עצמו מפעל או מתחם קניות או בניין משרדים, אבל הוא כן יכול לקנות משרד ולהשכירו, ובכל מקרה תמיד ניתן להשקיע בנדלן מסחרי באמצעות קרן נדלן.

יתרונות ההשקעה בנדלן מסחרי

להשקעה בנדלן מסחרי בארהב ישנם 2 יתרונות מרכזיים: היכולת להגיע לשוכרים איכותיים במיוחד, והעובדה שחוזי השכירות הם לטווח ארוך.

שוכרים איכותיים - איכות השוכרים היא פרמטר רב חשיבות בדרך להשקעות נדלן בארהב מניבות במיוחד, וכשמדובר בנדלן מסחרי קל יותר להגיע לשוכרים ברמה גבוהה.

ראשית, השוכרים הם חברות, שהסיכוי כי לא ישלמו את דמי השכירות במועד נמוך יותר ביחס לדיירים בבית מגורים. בנוסף, בחלק מהמקרים בעלי החברה מספקים בטחונות אישיים כך שגם אם החברה פושטת רגל, עדיין השכירות נכנסת לחשבון הבנק של המשקיעים. עוד חשוב לציין שכשמדובר בגוף מסחרי, כלומר חברה או עסק, הרבה יותר קל לבעל הנכס, כלומר למשקיע, לקבל תמונת מצב מלאה ומפורטת, כמו גם עדכנית, לגבי איתנותה הפיננסית ובזכות המידע יקר הערך לבחור את השוכרים האופטימליים.

חוזים לטווח ארוך - מצב בו השוכרים של הנכס שלכם מתחלפים לעיתים קרובות אינו מצב בריא. ראשית, כמעט תמיד יש פרק זמן מסוים בין שוכר אחד למשנהו, ואם תדירות ההתחלפות גבוהה הרי שפרקי זמן אלה מצטברים לכמות משמעותית של ימים ושבועות וחודשים שבהם אינכם נהנים מתזרים המזומנים שהבית אמור להניב. בנוסף, כך הסיכון ליפול על שוכרים בעייתיים גדול יותר, מה גם שרמת התחזוקה של הנכס במצב שכזה הופכת באופן טבעי לירודה יותר.

בנדלן מסחרי החוזים הם בדרך כלל לחמש שנים ובמקרים מסוימים נחתמים החוזים אפילו ל- 10 ו- 15 שנים, כך שלבעלי הנכס מובטח שקט נפשי, כמו גם חיסכון במשאבים שאותם יש להשקיע כל פעם שמחפשים דיירים חדשים.

החסרונות של השקעה בנדלן מסחרי           

השקעות נדלן בארהב הם אף פעם לא עסק פשוט, אבל כשמדובר בנדלן מסחרי העסקאות מורכבות במיוחד, ומחייבות ידע ומומחיות הן בפן המשפטי והן בהיבטים השונים של המיסוי.

בנוסף במקרים רבים לא תוכלו לממן את רכישת הנכס ללא עזרה (כלומר בעזרת הונכם העצמי ותו לא), והצורך למצוא פתרונות מימון כאלה או אחרים הופך גם הוא את ההשקעה כולה למורכבת יותר ולכזו שעלולה להתנפץ עקב מכשולים שונים.

קרן נדלן - הדרך המומלצת להשקעה בנדלן מסחרי

עקב רמת הסיבוך והמורכבות הגבוהה של עסקת נדלן מסחרי, ההמלצה לכל מי שמחפש השקעה בתחום זה בארהב היא להיעזר בקרן נדלן כדי להגיע להזדמנות הטובה ביותר.

בדרך זו תוכלו להגיע להזדמנויות האופטימליות - כלומר אלה המציגות תשואה מקסימלית ביחס לרמת סיכון נתונה, או, אם תרצו, רמת סיכון מינימלית ביחס לתשואה נתונה - ולא רק שתיהנו מנכס איכותי ומניב תשואות נאות אלא שגם תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי העסקה תתבצע על הצד הטוב ביותר בזכות אנשי המקצוע המהימנים של אותה קרן נדלן איתה בחרתם לעבוד.


המאמר בחסות HapVenture קרן השקעות נדלן בארהב http://www.hapventure.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב