דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה יכול להיות חשוב בבחירת חברת הובלות? 

מאת    [ 11/09/2014 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1544 פעמים ]

 

הובלת דירה יכולה להיות קלה ומהירה כשמתעסקים אם חברה טובה ומנוסה ויכולה גם להוות בעיה גדולה ומסובכת אם התקשרתם עם חבורת אנשים שהתחילו בעסק הזה לא מזמן .בצפון לדוגמא בבחירה הזאת חשוב לקבל כמה הצעות מחיר מכמה עסקים בתחום הובלות בקריות ובחיפה וכמובן גם ללמוד את תנאי העבודה שלהם בתחום הובלות. אתם יכולים לדבר איתם על המחיר על מנת לנסות להגיע לעסקה משתלמת מבחינתכם. אחרי שקבעתם תנאים ומחיר מתאים לשני הצדדים לא כדאי להפסיד ימים ורצוי להזמין אותם כמה שיותר מהר שיעשו לכם הובלה מהירה ואופרטיבית.

קודם כל, שימו לב אם המובילים שאתם רוצים להזמין לצורך הובלות בעלי מקצועיות ומספיק ניסיון. אפשר לבדוק זאת בדרך פשוטה – תבררו האם האנשים האלה מוכרים בסביבה ועד כמה שמם טוב. במידה ולא קיימת הזדמנות כזאת שימו לב לפחות איך נראה אתר האינטרנט שלהם ומה צורת הדיבור והיחס שלהם ללקוח. אם הרושם הראשוני שלכם הוא לא הכי טוב רצוי לשקול עד כמה כדאי לסמוך על המובילים האלה ולתת להם הזמנה. יש לציין שהניסיון שלהם זה לא רק שנות עבודה בתחום אלא גם הכרת כבישים ומקומות שזה חשוב בהובלות בצפון ודרום בעיקר עקב מספר רב יחסית של מושבים קטנים למיניהם.

דבר שני שיהיה טוב להתייחס אליו הוא התמחות ומקצועיות מעשית של המובילים. יכול להיווצר מצב שאתם זקוקים לציוד מסוים או שיטת עבודה מיוחדת מצידם אבל הם לא מסוגלים לספק את כל מה שנדרש. מוכר מקרה של מעבר דירה כשחברת הובלות בצפון ביצעה הובלה באופן תקין רק בזכות הציוד המודרני שנקנה בשנים אחרונות.  לדוגמא, יש לכם פסנתר בבית שחייבים לקחת אותו לבית החדש. לא תמיד חברת הובלות תוכל לעמוד במשימה הזאת בצורה שזה נדרש וההגבלות שלהם יכולות בקלות לגרום לפגיעה ברכוש. יהיה טוב אם תשאלו אותם בשלבים מוקדמים עד כמה הם מוכנים ומצוידים מבחינה זו.

עוד משהו משמעותי בעיניין בחירת חברת הובלות בקריות זה זמינות העובדים ועמידה בזמנים. הבעיה של זמן יכולה להפריע לכם מאוד בסידורים שלכם ולכן על תתעסקו עם אנשים חסרי אחריות ומשמעת עצמית שלא מסוגלים לקיים הבטחות מבחינת לוח זמנים. אם יצא לכם להרגיש משהו כזה מצידם פשוט תשתדלו להפרד מהם בשלבים שלא סגרתם איתם סופית את פרטי ההזמנה.

לסיכום, אל תילחצו בעיניין מעבר לבית חדש בצפון, דרום או מרכז ארצינו ותשתדלו להתכונן לפני כן כך שתעברו בשקט ובנוחות בלי לסכן את הרכוש האישי שלכם. מעבר דירה הוא עיניין מהיר והביצוע שלו נחוץ וככל שפחות תחשבו על הקושי של הדבר ואי הנוחות הנגרמת לכם  כך תספיקו לעשות יותר ותתאכזבו פחות. אנחנו מאחלים לכם שהמעבר למקום החדש  שלכם יסתיים בהצלחה ושאושר יבוא ביחד איתכם לביתכם החדש!

דניאל סורקין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב