דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על סדנאות בישול, שפים פרטיים ומה שביניהם 

מאת    [ 08/09/2014 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 5633 פעמים ]

אני לא יכולה לספור את כמות הפעמים שבהן ישבתי אל מול הטלוויזיה, עייפה וגלמודה, מיכל גלידה ביד אחת ושקית חטיף רנדומלי ביד השניה ומולי קערה של פופקורן, ודמיינתי איך מישהו... אה רגע, זה סיפור אחר. מהתחלה. אני לא יכולה לספור את כמות הפעמים שבהן ישבתי אל מול הטלוויזיה אחרי יום ארוך ומתיש, ציפית בתכנית בישול רנדומלית בה לכל אחד מהתמודדים סיפור חיים מרגש, הזלתי דמעה לרגע קט ואז כל נוזלי הגוף שלי עברו אוטומטית לכיוון הפה כאשר ניצב מול עיניי אחד המאכלים המופלאים שהוכנו בתכנית והתחלתי להזיל ריר ללא שליטה.

אז כן, יכול להיות שיש לי בעיות של עודף ריר בפה וכדאי שאלך לראות רופא לגבי זה כי זה נורא לא אסתטי ובחיים לא אמצא בעל אם אמשיך ככה, אבל זו לא הנקודה. בעוד אני חוזה בפלאים שמחוללים המתמודדים הללו במטבח, אין אפילו פעם אחת שאני לא מפנטזת על מה היה קורה אילו רק יכולתי להכין אפילו מחצית מהם בכוחות עצמי. אני כבר יכולה לראות את זה; סבתא שואלת את אמא אם בא לה לארח את פסח השנה, אמא מביטה בה בחוסר אונים, ואז! הבלתי יאמן מתרחש, ואני פונה לשתיהן בחיוך ואומרת: אני אארח! שתיהן מביטות בי כאילו אמרתי שקניתי כלב מדבר, אבל אני, בשלי. "אני יודעת להכין קנייעדלך מאודים עם נגיעות קינמון!" אני אומרת להן כשארשת של ניצחון מרוחה על פניי. "וגם גפילטע פיש שלא תרצו לירוק שניה אחרי שתכניסו אותו לפה!" עכשיו הן כבר ממש לא מאמינות. "ואפילו עוגת שוקולד כשרה לפסח עם טפטופי קרמל שוודי!". זהו, עכשיו אני יודעת שזכיתי בהערצתן.

אחרי שגיבשתי לעצמי את פנטזיית הבישול המושלמת שלי וחשבתי עליה רבות מאינספור זוויות צילום שונות, הגעתי למסקנה שאני רוצה להפוך אותה למציאות ואחר כך לצלם עליה סרט דוקומנטרי. לגבי החלק השני עוד לא החלטתי עדיין איך לבצע, אבל לאחר פניה זריזה לחברי הטוב גוגל הגעתי למסקנה שהחלק הראשון הוא קל לביצוע הרבה יותר משדמיינתי. כל מה שעליי לעשות הוא להשתתף במאורע האנתרופולוגי המשונה הקרוי "סדנת בישול".

אז מהי בעצם סדנת בישול, אתם שואלים את עצמכם?

מדובר בסדנה ש, ובכן, לומדים בה לבשל! תודו שהתקלתי אתכם כאן. אם להסביר את העניין בתמציתיות האפשרית כדי שלא תברחו מכאן למאמר אחר: סדנאות בישול הן כלי נפלא מאין כמוהו לרכישה מהירה, יעילה ואיכותית של כישורי בישול חדשים או לשיפור מיומנויות בישול קודמות. הן באות בכל הגדלים, הצבעים והמינים, כך שאם מתחשק לכם להתמקצע בשדה בישול ספציפי תוכלו תמיד לבחור בסדנה המתאימה לכם. למשל- אם חשקה נפשכם בהכנת סושי, תוכלו לבחור בסדנת סושי. ואם דווקא מתחשק לכם ללמוד להכין קינוחים מגניבים במיוחד, תוכלו ללכת על סדנה לזילוף עוגות. האפשרויות הן אינסופיות!

הסדנאות מועברות לרוב על ידי שף פרטי, ואם הן לא- אז אולי כדאי שלא תקחו אותן. בכל זאת, אנחנו רוצים ללמוד לבשל ולא ללמוד להכין אגסים מעיסת נייר.

אז אם גם לכם יש פנטזיות רטובות על אירוח המשפחה בפסח, אל תהססו וחפשו עכשיו את סדנת הבישול הקרובה לביתכם. שיהיה בהצלחה!

לינוי דורון | Web Expert


בניה וקידום אתרים
שירותי קופיריינטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב