דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לטיפולי הסרת שיער בלייזר 

מאת    [ 08/09/2014 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3251 פעמים ]

טיפול להסרת שיער נועד להסיר את השיער המיותר באיזורים שונים בגוף. הטכנולוגיה של הסרת השיער בלייזר התפתחה מאוד עם השנים, וכיום ניתן למצוא מגוון שיטות להסרת שיער בלייזר. מכשיר לייזר להסרת שיער אינו מסיר את השיער לצמיתות, אך מסוגל להסיר כמויות רבות של שיער הפזור על פני שטחים נרחבים בגוף.

הסרת שיער בלייזר לנשים וגם לגברים

הסרת שיער כבר מזמן אינה נחלתן של נשים בלבד. הגבר הישראלי, הטיפוסי, שונה מאוד ממה שהוא היה בעבר - לא עוד מאצ'ו מחוספס, מיוזע ולא מטופח. כיום גברים חשים יותר צורך להיות מטופחים, הם הרבה יותר מודעים לעצמם, הם לבושים לפי צו האופנה, ריחניים ובעיקר לא שעירים. זוהי משימה מאוד לא פשוטה, הרי לא קל להילחם בגנטיקה, אבל בעניין של הסרת שיער, זה אפשרי, ואפילו די פשוט.

הסרת שיער בלייזר לגברים הפכה בעשור האחרון לטיפול מקובל ואף מאוד פופולארי. כיום קהל היעד של מכוני הסרת שיער בלייזר רבים הם דווקא גברים, והרבה מהם הולכים עם זה עד הסוף ומורידים את כל שיער הגוף שבעיניהם הוא מיותר.

התאמה לטיפול הסרת שיער בלייזר

ברמת העיקרון טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים כטיפולים בטוחים מאוד, כל עוד עוברים את הטיפול אצל קוסמטיקאית או מכון להסרת שיער, בעל ניסיון, מקצועי ומוסמך. כל כך הרבה אנשים עוברים בימינו טיפולי לייזר להסרת שיער, ומרוב שהדבר נהיה מקובל, אנשים לא תמיד פועלים על-פי הכללים שהם צריכים לפעול בשביל שהטיפול באמת יצליח ושלא יופיעו תופעות לוואי.

ישנם גם אנשים שמלכתחילה פחות מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר: נשים בהריון, אנשים עם מחלות עור, הרפס, אנשים הנוטלים תרופות הגורמות לרגישות לשמש, נערות שלא סיימו את תקופת ההתבגרות המינית ונשים הסובלות מחוסר איזון הורמונלי (זאת מכיוון שגם לאחר הורדת שיער, השערות יופיעו שוב, לכן לפני הטיפול צריך לטפל תרופתית בחוסר האיזון).

תופעות לוואי

תופעות הלוואי העיקריות והחמורות ביותר שעלולות לקרות בעקבות טיפול הסרת שיער בלייזר הן צלקות וכוויות. לרוב, הסיבה שבגללה יכולה להתפתח כוויה היא צבע עור כהה מידי או שיזוף. זה קורה כי הטיפול עצמו מתבסס על כך שקרן הלייזר אמורה לפעול בעצם על פגמנט כהה, היא מוצאת את הפגמנט הכהה ומחממת את האיזור. כאשר אנו משתזפים, העור שלנו נהיה כהה יותר ואז קרן הלייזר מתמקדת בעור, במקום להתמקד בשערה, היא מחממת אותו וגורמת לכוויה. גם לאנשים בעלי קעקועים יכולות להתפתח צלקות באיזור הקעקוע אחרי טיפול הסרת שיער.

מחירים

סדרה של טיפולי הסרת שיער בלייזר זה בהחלט לא סיפור זול. עלות הסרת שיער בלייזר יכולה לנוע בין 800 עד 15,000 שקל. ההבדל הגדול במחירים נובע מסיבות שונות. קודם כל תלוי באיזה איזור אתם מעוניינים לטפל. לכל איזור יש טווח מחירים משלו, ככל שהאיזור גדול יותר המחיר גבוהה יותר. לדוגמא הורדת שיער בלייזר בבית השחי עולה בין 900 ל-1100 ש"ח, הסרת שיער בלייזר מפשעה עולה בסביבות 1,200 ש"ח והורדת שיער ברגליים כולל מפשעה עולה בסביבות ה-5,000. אבל שימו לב - אם אתם מעוניינים בכמה איזורים, כדאי לעשות אותם ביחד, כי רבים מכלל מכוני הסרת השיער יעשו מחיר הרבה יותר טוב לכמה איזורים יחד.

גורם נוסף שמשפיע על מחיר הסרת שיער בלייזר הוא כמות הטיפולים. בחלק מהמכונים אפשר לשלם פר טיפול, ובחלקם אפשר לשלם על כל הטיפולים ביחד, פר איזור, כאשר אפשר לקבל כמה טיפולים שרוצים, מתי שרוצים, ללא הגבלה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב