דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת Compuware נבחרה להיות ברשימת 100 החברות המבטיחות ביותר בתחום הביג דאטה על פי מגזין הטכנולוגיה CIO Review 

מאת    [ 07/09/2014 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1849 פעמים ]

חברת Compuware המפתחת פתרונות טכנולוגיים לניטור ולשיפור ביצועים ומיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נבחרה על ידי מגזין הטכנולוגיה האמריקאי הנחשב CIO Review לאחת החברות המבטיחות ביותר בדירוג 100 החברות המובילות בתחום הביג דאטה (Big Data).

ברשימה נכללות החברות אשר ניצבות בחזית הטכנולוגיה בהתמודדות עם אתגרי הביג דאטה והיא מסייעת למנכ"לים, מנהלי ומקבלי החלטות בעולם IT בבחירת הפתרונות המתאימים ביותר ליישום האסטרטגיות העסקיות והטכנולוגיות בתחום. הרשימה גובשה על ידי פאנל מומחים רחב שכלל מנכ"לים, מנמ"רים, נציגי קרנות הון סיכון, אנליסטים וחברי מערכת של המגזין.

 

בעידן של היום, ארגונים מרבים להשתמש ביישומי ביג דאטה מכמה סיבות. הראשונה, כדי לזהות את האינטראקציות שלהם עם הלקוחות בצורה המהירה והטובה ביותר, והשנייה כדי שיוכלו לקבל החלטות נכונות בזמן אמת. על מנת לממש מטרות אלו, החשיבות של זמינות ואיכות ביצוע של ישומים, הופכת לקריטית עבור הארגון. מכאן שפתרונות  APM (Application Performance Management) מודרניים, כדוגמת Compuware, הופכים להיות חלק בלתי נפרד מיישומי ביג דאטה ולאחד מהמפתחות החדשניים והחשובים להצלחת ארגונים.

 

Compuware APM for Big Data מעניק שליטה מלאה ומאפשר ניהול יעל יותר של  סביבות הביג דאטה בארגון, בין היתר בזכות צמצום עלויות בהרצת יישומי Hadoop, בחירה נכונה יותר של השקעות תוכנה וחומרה בתחום,  ניהול משאבים לפי משתמשים וצמצום סיכונים בהרחבת מערכות קריטיות עם בסיסי נתונים NoSQL.

לדברי הרווי סאצ'אר, המו"ל והמייסד של CIO review "לאורך תקופה, אנו מזהים את Compuware APM for Big Data כאחד הפתרונות המעניינים והחדשניים ביותר לעולמות הביג דאטה. השנה אנו שמחים לכלול את החברה ברשימה, בזכות המצוינות המתמשכת שלה באספקת פתרונות טכנולוגיים איכותיים, המספקים מענה לצרכים אמיתיים בתחום וליכולת שלה להיכנס לתחומים חדשים המשרתים בצורה מצוינת את לקוחותיה ברחבי העולם."

 

לדברי אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, "תחום הביג דאטה הוא אחד מתחומי ה-IT הצומחים ביותר כיום,ופתרונות Compuware מאפשרים לארגונים להבטיח החזר השקעה ואפקטיביות מיישום פתרונות בתחום זה. הבחירה של מגזין הטכנולוגיה הנחשב ב-Compuware בדירוג 100 החברות המבטיחות ביותר בעולם בתחום הביג דאטה היא עוד הוכחה למובילות של Compuware  ולעובדה כי יישום שלו מאפשר לארגונים לעמוד ביעדים עסקיים ותפעוליים ברמת חשיבות גבוהה ביותר".

 

 

 

אודות  Compuware
Compuware,  המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה IT שלהם על מנת להיענות לצרכים העסקיים של הארגון. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, ומאפשרים למנהלי מערכות המידע לנהל בצורה טובה ויעילה יותר את מערכות ה IT באמצעות  בקרה טובה יותר הן על התקציב והן על אפקטיביות עבודתם של צוותי ה-IT.

למידע נוסף על החברה:   http://www.compuware.com/en_us.html

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב