דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום האהבה 

מאת    [ 18/03/2008 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 4328 פעמים ]

יום האהבה הבין לאומי..
בתאריך:
ביום:
בשעה:
מתקיים יום האהבה הבינלאומי.
כולם מוזמנים.
האם אתם שקוראים מודעה זו תגיעו?
מה תביאו איתכם ליום זה, איזה מחשבות יגיעו , איזה חיוכים ?מה כל כך מיוחד במילה אהבה שמיד גורמת לכולנו להסמיק, להתרגש, לרצות עוד פעם לנסות, מה יש במילה הזו שמיד גורמת לנו לצאת מה"כלים" בלשון הקבלה. תינוק יכול להעלות חיוך בפנים עצובות, מגע ידיו יכול לרומם נפש, גבר המביט באישה , ילד עם עיניים עגולות, עונה שמתחלפת וקצת קשה לה להיפרד, לידה, נישואין, פרידה,נשיקה שלא ציפינו לקבל, חיוך מאדם שימיו ספורים, פגישה עם אדם שממלא את הלב, חתול שמגרגר...
אני תמיד קיוויתי שכשיגיע האביר על הסוס הלבן, הוא יחזיק בידו את "שיר השירים" . כמו כתובה . "השבעתי אתכן בנות ירושלים... אם תעוררו את האהבה עד שתחפץ". איזה כוח לרגש האהבה, ואם הושבענו עוד מימי קדם, אולי שבועה זו היא חלק מתפקיד שיש למלא ...האהבה מחברת בין בני האדם, היא מלמדת אותנו לאהוב. "עזה כמוות האהבה" יש בה את הכוח להחיות ולהמית, כשאדם אוהב הוא מוכן לעשות הרבה יותר ממה שהוא היה עושה ללא האהבה, יש בה את הכוח להניע את האדם לצאת מהרגליו, מעצמו,האהבה גורמת לנו להשתטות , להראות מגוחכים- כמה יפים אנחנו ללא השליטה . האהבה והאמונה נובעים כמעיין מאותו מקור, הם השורש לגילוי ועילוי הנפש. כשאנו אוהבים , אנו מרשים לעצמנו לדבר על רגשות, על הנעשה בתוכנו, אנו מתרפאים, נרפים, מאחיזתנו באני המדומה...
בשיר השירים אנו קוראים בחול המועד פסח, זוהי מגילה ראשונה מבין 5 המגילות. דווקא כדי לצאת ממצרים , שם במקום הזה אנו מכניסים את כוח הגאולה , משמע שלאהבה כוח לגאול אותנו, להוציא אותנו מאותם המצרים שאינם מאפשרים לנו לאהוב.
באהבה אנו מתגברים על כל המכשולים,, אותה הכמיהה למגע פיזי קרוב , להתקרבות עד כדי ביטול מוחלט, "כי חולת אהבה אני" אמת שאינה מאפשרת לנו לא להרגיש , להזדהות, הדיבור בא מהלב, אין הסתרה , ישנה הודאה מוחלטת ....."בלילות ביקשתי את שאהבה נפשי..." הנערה מחפשת לא בחוץ , בתוכה , היא דרוכה כולה בציפייה לדפיקות בדלת, היא ישנה וליבה ער... מים רבים לא יכבו את האהבה נהרות לא ישטפוה, כול הון בוז יבוזו לו באהבה. אהבת הרועים הפשוטה חזקה מכסף וממלכות גם יחד. האהבה כובשת. אין לדחוק בה, אין לדעת מתי היא תתעורר...כל אדם שזכה וזוכה לאהוב יודע שרב בה המסתורי על המובן וההיגיון. רבי עקיבא התעקש להשאירה במסגרת ספרי המקרא הנבחרים- לא ניתן לעמוד בעומקים השוטפים את הלב , היא מחייבת אותנו להיות כאן ועכשיו, האהבה מעירה אותנו מתרדמת, היא כמו פיה עם מקל קסמים שמפזרת אבקה, תבלין, ומחייה מתים.
יום האהבה הבינלאומי, יכול להיות בכול יום , בכל שעה בכול התייחסות שלכם לבריאה. שיר השירים הוא אותו שיר שאתם נושאים בלב , תפילה להעלות בה את נשמתכם למימד שכולו אהבה. "לעשות אהבה עם החיים" להתמסר , להשתטות, לוותר, לחבק, להיות כל יום יותר אוהב, יותר נותן, יותר נוכח.
השנה החלטתי לקנות לעצמי את שיר השירים כמתנה לחג פסח שיבוא עלינו לטובה... החלטתי לעשות לי יום אהבה בינלאומי פנימי, החלטתי להיות מוכנה יותר השנה ליציאת המצרים הפרטית שלי, הבנתי שככל שאעסוק בתיקון מידותיי כך אפנה מקום גדול לאהבה.
" הנך יפה רעייתי" נכתב בשיר השירים, כמה חן , ובינה במילים הערוכות , כמו שולחן מלא מטעמים , במתיקות בעדינות נכתבו הדברים, עבורנו. כמה אהבה הייתה במעשה להותיר לדור הבא את אוצרות המלך. ואנחנו פשוט צרכים רק להתחבר לכל התורה הזו, שניתנה כי היה שם מישהו שידע שיום אחד העם הזה יצטרך רק אהבה לגאולה.
רות קדם
Omrs1@walla.co.il
054-7629779
רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב