דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים אולם אירועים? 

מאת    [ 02/09/2014 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3172 פעמים ]

כאשר אנחנו מתכננים אירוע גדול וחשוב, נרצה מן הסתם שכל ההיבטים שלו יהיו מושלמים. לכן, רצוי שנשקיע זמן ומחשבה בתכנונו. הדבר הכי טוב שאפשר לעשות על מנת להבטיח את הצלחת האירוע שלנו הוא לבחור באולם אירועים מתאים. הגיוני שנחפש מקום שיהווה יותר מסתם קורת גג פשוטה מעל לראשי האורחים שלנו; נרצה שהוא יוכל להוות תפאורה מרשימה לאירוע שלנו ולשדרג אותו מעוד חגיגה סתמית למסיבה של ממש.

הדבר הראשון שחשוב שניקח בחשבון כאשר אנחנו מתכננים אירוע הוא המיקום. נרצה שהאירוע שלנו יתקיים במיקום נגיש ונוח להגעה. חשוב לזכור שרוב האנשים לא נהנים לנסוע זמן רב כדי להגיע לאירוע, והנסיעה הופכת מהנה אפילו פחות בדרך חזרה, כשהשעה מאוחרת וכולם כבר עייפים ומעוניינים להגיע למיטה כמה שיותר מהר. לכן, מומלץ לבחור במיקום שיהיה מרכזי עבור כל האורחים שלנו. כדאי לערוך מחקר קצר על מקומות המגורים של האורחים, במיוחד אלה שחשוב לנו יותר שיגיעו, ולהשתדל להתאים את מיקום אולם האירועים שלנו לפיכך. בגלל שתל אביב היא העיר המרכזית והמגוונת ביותר בארץ מבחינת היצע של אולמות וגני אירועים, אולם אירועים בתל אביב יהיה בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

מעבר למיקום עצמו, חשוב לתת חשיבות מרכיזת גם לגודלו של אולם האירועים. אם אי פעם נכחתם בחדר צפוף מדי, אתם ודאי יודעים שכל מה שמתחשק לכם לעשות במצב כזה הוא לברוח החוצה. מטבע הדברים, אם תכניסו את האורחים שלכם לחלל קטן ועמוס יתר על המידה, הם ימהרו לעזוב והאירוע שלכם יהפוך לכישלון חרוץ. לכן, חשוב שנקפיד לבחור באולם אירועים שמתאים לכמות האורחים שאנו מתכננים להזמין. במידה ואנו מעוניינים לערוך אירוע מצומצם ואנטימי בעל כמות קטנה יחסית של אורחים, כדאי שנבחר באולם לאירועים קטנים, שבדרך כלל יעלה פחות ולא יגביל אותנו למינימום גבוה מדי של מוזמנים.

מרבית אולמות האירועים היום מחזיקים בחבילת שירותים סטנדרטית, הכוללת את כל האלמנטים הבסיסיים שנזדקק להם. בכל זאת, תמיד מומלץ לוודא עם האולם שאתם בוחרים שכל השירותים שאתם מחפשים כלולים במחיר, ואם לא לבדוק מהי עלות של תוספת או אם יש אפשרות לשכור את חלקם מספקים חיצוניים. בין השירותים החשובים ביותר שכדאי לוודא שנכללים במחיר נמצאים שירותי הקייטרינג, הדי ג'יי והבידור- שלפעמים כרוכים בתוספת תשלום.

האלמנט הקובע, בסופו של דבר, בשכירת אולם אירועים אחד ולא אחר, הוא פעמים רבות האלמנט הכלכלי, דהינו המחיר. כדאי לשים לב שאנו מקבלים תמורה מלאה לכספנו ולא משלמים מחיר יקר מדי עבור אותו ערך שיכולנו לקבל מאולם אירועים אחר במחיר משתלם יותר. לכן, חשוב שנקפיד להשוות מחירים לפני שנבחר. אף פעם לא מזיק לשמוע המלצות וחוויות עבר מחברים, משפחה או גולשים באינטרנט- מדובר בחוות דעת נוספת שפעמים רבות תעזור להכריע את הכף. בנוסף, יש להתחשב בתקציב ההתחלתי שעומד לרשותנו ולהשתדל שלא לחרוג ממנו יתר על המידה. לא שווה להיכנס לחובות בגלל אירוע אחד.

אין ספק שבחירת אולם אירועים יכולה להיות חוויה מסורבלת ומעט מתישה, אבל בסופו של יום מדובר באחד ההיבטים החשובים ביותר של תכנון האירוע שלנו, אם לא החשוב מכל; לכן יש להקדיש לו את תשומת הלב הראויה ולוודא שנבחר באולם המתאים ביותר עבורנו, וכך להבטיח את הצלחת האירוע שלנו.

שירן קרן


קומה 49- אולם לאירועים קטנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב