דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור למפגש עם המדריך האינדיאני שלכם 

מאת    [ 01/09/2014 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 3863 פעמים ]

חיות טוטם: מדריכי רפואה אינדיאניים

 

מרפאים שאמאניים, אינדיאנים ואחרים, רואים מדריכי רפואה כחיות עוצמה, המכונות לעיתים גם חיות טוטם. המדריכים לובשים את דמותו של בעל חיים זה או אחר, כשהם מופיעים בפני השאמאן. באופן זה ברור לשאמאן מה העוצמה אותו מביא לו מדריך הרפואה. לדוגמא, הפיל עשוי להביא איכויות כגון סבלנות ואורך רוח, הפנתר עשוי להביא מהירות, הנץ יביא יכולת ראיה למרחוק וכך הלאה.

כולנו, גם העירוניים והמנותקים ביותר מן הטבע, עדיין נושאים בתוכנו את הזכרון הארכיטיפי הקדום של בעלי חיים כמקור להשראה והעצמה, ולכן המפגש עם חיית העוצמה משמעותי וחזק כל כך.

 

מה משמעות חיית העוצמה שלי?

במדיטציה שנערוך כעת אתם תפגשו את חיית העוצמה שלכם. מדריכים אלה מרפאים מעצם המפגש והאינטראקציה עימם. כלומר, בעל החיים שתפגשו בתהליך המדיטציה יסביר לכם מה הכוח שהוא מביא לכם, אך יותר מכך הוא יעניק לכם מעוצמתו מעצם הקשר שיווצר ביניכם. זה האופן בו עובד התקשור כתהליך של ריפוי והעצמה.

בעל החיים עצמו יכול להיות קטן כגדול. הוא עשוי להיות יונק, צפור, דג או חרק. הוא עשוי אפילו להיות בעל חיים מיתי (כמו חד קרן), או בעל חיים נכחד (כגון דינוזאור). כל בעלי החיים שתפגשו אינם רוח של בעל חיים ספציפי, כי אם ארכיטיפ של אותו בעל חיים. מעין רוח קולקטיבית של הגזע שהוא מייצג.

אם נחזור על המדיטציה יתכן ונפגוש שוב ושוב את אותו בעל חיים. במקרים אחרים, יתכן ויופיעו בעלי חיים שונים, בהתאם לכוח לו אנו זקוקים באותו רגע. לדוגמא - יתכן שכרגע אתה זקוק ליכולת לראות דברים מלמעלה, כלומר לזכות לראייה רחבה של חייך ולהבין דברים שקשה לך מנקודת הראות הצרה שבה אתה נמצא כרגע. לכן, יתכן שחיית העוצמה שתופיע לפניך אם תערוך את המדיטציה כעת תהיה למשל נשר. לעומת זאת, בזמן אחר יתכן שהדבר שתהיה זקוק לו יותר מכל הוא עוצמה פנימית, כוח סבל ויכולת להתמודד עם יריבים אגרסיביים וחזקים. אם תערוך מדיטציה אז יתכן שתפגוש דוקא חיית עוצמה כמו דוב.

תקשור למפגש עם חיית העוצמה יערך ביער. היער מייצג במחשבה הקולקטיבית שלנו את כל מה שטבעי ופראי. בהיותו בית גידול למגוון רחב של בעלי חיים, הוא מתאים מאוד כזירת המפגש עם חיית העוצמה.

 

המדיטציה למפגש עם חיית העוצמה


    • התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם בנושא זה).
    • דמיינו שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח, הנמצא במקום פסטורלי ושליו בטבע.
    • מהשדה יוצא שביל המוביל אל תוך יער עתיק המשדר רוחניות. נכנסים אל היער, וממשיכים על השביל בתוכו.
    • היער מלא חיים: מים זורמים, צפורים בשלל גוונים, ובעלי חיים מכל סוג אפשרי.
    • השביל מוביל אל מעבה היער, ושם – נפתח אל קרחת יער.
    • חיית העוצמה מתקרבת אליכם מאחור. כיצד היא נשמעת? האם אתם שומעים צעדים כבדים או קלים? מהירים או איטיים? אולי אתם שומעים בכלל משק כנפיים? האם היא משמיעה קול הרומז על זהותה?
    • אתם מסתובבים אחורנית באיטיות ורואים מיהי חיית העוצמה שלכם. הציגו עצמכם, ובררו עימה מה התפקיד שלה בחייכם, ואיזו עוצמה באה להעניק לכם. יתכן ותדבר איתכם בשפת בני האדם, ויתכן שתעביר את מסריה באופן טלפתי.
    • נותנים לחיה לשאת אתכם למסע הכרות, במהלכו יתכן ותעביר לכם מסרים, ותעניק לכם את עוצמתה בצורת מבט, מגע, ריקוד, או סמל עוצמה שתיתן לכם.
    • הודו לה, הפרדו וחיזרו בחזרה בדרך בה הגעתם. צאו מההרפיה בספירה מ-1 עד 10.

 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב