דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריקוד אתני - שילוב של ריקודי בטן עם מוזיקה מערבית 

מאת    [ 01/09/2014 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2760 פעמים ]

ריקודי בטן צמחו אומנם מעמי המזרח ומלווים בדרך כלל במוזיקה מזרחית כבדה, אך הדבר לא חייב להיות כך. לאחרונה התפתח תחום מעניין של שילוב ריקודי בטן שהינם בריאים ומהנים ואקזוטיים מצד אחד יחד עם מוזיקה מערבית או ישראלית קלה ונעימה שכולנו מכירים ואוהבים, כך ניתן להנות משתי העולמות החדש והמרגש, יחד עם המוכר והבטוח, ובאופן זה ניתן להנות מיתרונות הפעילות הגופנית העוזרים לחזק ולחטב את שרירי הבטן מחד ומגבירים באופן ניכר את סיבולת הלב ריאה מאידך.    

כל הזמן אנו שומעים בטלוויזיה, בעיתונים ואצל הרופא כי עלינו לבצע יותר פעילות גופנית וכי זה חשוב מאוד לבריאות שלנו ותורם לירידה במשקל. הרופאים, והתקשורת לא טועים. פעילות גופנית היא חיונית לשמירה על אורח חיים בריא, גוף בריא ולא פחות חשוב מכך נפש בריאה. לפעילות גופנית מעלות רבות ולכן כל אחד מאיתנו צריך למצוא את סוג הפעילות המתאים לו.

התפיסה הרווחת שפעילות גופנית משמעותה לפקוד את חדר הכושר 3 פעמים בשבוע, היא אינה נכונה. פעילות גופנית יכולה להיות הרשמה לשיעורי סטודיו, כגון: שיעור ריקודי בטן אתני , שיעור זומבה, ספינינג, אירובי מדרגה, פילאטיס, קיקבוקס, היפ הופ ועוד שיעורים רבים נוספים הקיימים כיום. כמו כן, יש קבוצות ריצה, אימוני שחייה, רכיבה על אופניים, טיפוס הרים,  קרוספיט ועוד שלל אימונים שכל אחד מכם יכול לבצע בהתאם להעדפות ולרצונות האישיים שלו.

למה ריקודי בטן?

מבין שלל האופציות שהצגתי עבורכם לעיל, אחת האופציות הפופולאריות ביותר, בעיקר עבור נשים היא האופציה של שיעורי ריקודי בטן אתני . במהלך השיעור אתן רוקדות לצלילי מוזיקה מערבית, מניעות את הגוף והכל הליווי של מורה מוסמכת ומיומנת. הדבר הנפלא בריקודי בטן, מעבר להנאה ולכיף שבדבר, הוא העובדה שהגוף כולו מעורב בריקוד, מתחזק ומתעצב וזאת בנוסף לאירובי ולשריפת השומנים במהלך האימון. זהו השילוב המושלם בין אירובי לחיטוב וחיזוק שרירי הגוף.

הערך המוסף- חברה

אחד הדברים שמייחדים שיעורי אירובי, ריקודי בטן ובאופן כללי שיעורי סטודיו, הוא החברה. להבדיל מחדר כושר, בו אתם מתאמנים בכוחות עצמכם, כאשר אתם מגיעים לשיעור סטודיו אתם נמצאים בקבוצה של אנשים. בדרך כלל נוצרות חברויות נהדרות בשיעורי הסטודיו, אנשים נפגשים בשעות ובימים קבועים לאורך זמן, וככה נוצרים קשרים חברתיים ואף הזדמנויות רומנטיות. זוהי דרך מהנה יותר להעביר אימון, הזמן עובר מהר יותר, יש מוטיבציה גדולה יותר להגיע לאימון, כך שמכל הכיוונים אתם מרוויחים.

גיוון בפעילות

אחת ההמלצות בנוגע לפעילות גופנית היא יצירת גיוון. אם אתם נהנים גם משיעורי ריקודי בטן אתני, גם מריצה באוויר הפתוח וגם משיעור היפ הופ קצבי, אל תבחרו בין השלושה. שלבו בין האימונים, כך יותר שרירים של הגוף שלכם יהיו פעילים ולא תשתעממו בקלות ותוכלו להתמיד בפעילות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב