טלמרקטינג מהבית – מה זה ?
כיום יותר ויותר אנשים "מוותרים" על העמידה בפקקים ארוכים, נסיעות יקרות וארוכות למשרד וגם מחפשים עבודה עצמאית, בלי "בוס על הראש" ובלי לעזוב את הבית. טלמרקטינג מהבית הנו פתרון טוב ונגיש עבור אנשים רבים המחפשים עבודה מהבית באופן עצמאי, ללא תלות במנהלים ובשעות עבודה קשיחות.
טלמרקטינג מהבית הנו עבודה עבור חברה מסחרית כלשהי המשווקת מוצרים או שירותים, כאשר תפקיד אישאשת הטלמרקטינג הנו ליצור קשר טלפוני עם לקוחות אפשריים של אותה חברה, להציע את מוצריה או שירותיה, ולנסות "לסגור עיסקה" עמם.
רבים מתבלבלים בין המונחים טלמרקטינג והמונח טלמיטינג. ההבדל הנו שבעוד מטרת הטלמרקטינג היא מכירת המוצר או השירות, מטרת הטלמיטינג הנה תיאום פגישות עסקיות בין נציג החברה המסחרית לבין לקוחות אפשריים. ישנן בשוק חברות טלמיטינג המתמחות בתחום הטלמיטינג לעסקים, ויוצרות הזדמנויות מכירה בדמות פגישות עבודה רלוונטיות בין נציגי החברות לבין לקוחות אפשריים להן.
למי מתאים במיוחד טלמרקטינג מהבית - ולמי אינו מתאים?
טלמרקטינג מהבית מתאים במיוחד לאימהות אחרי לידה, או לאימהות לילדים קטנים, שאינן רוצות לעזוב את הילדים ליום עבודה ארוך במשרד. טלמרקטינג מהבית מתאים גם לסטודנטים, לכאלו המחפשים השלמת הכנסתם, לאימהות לילדים בוגרים ובעצם טלמרקטינג מהבית מהווה פתרון לקהלים גדולים של מחפשי עבודה המעוניינים בעבודה עצמאית מבלי לעזוב את נוחות הבית.
טלמרקטינג מהבית אינו מתאים לאנשים האוהבים ורגילים לעבוד בצוות ולכאלו שאוהבים להיות בחברתם של אנשים אחרים במרבית שעות עבודתם. לסוג אנשים כאלו מתאימה מאד העבודה במשרד בחברת עובדים אחרים ובאינטגרציה מרובה עמם, ולכן עבודת טלמרקטינג מהבית לא תתאים להם כלל.
יתרונות וחסרונות של ביצוע טלמרקטינג מהבית
יתרונות ביצוע טלמרקטינג מהבית רבים: עבודה עצמאית מאד, ללא בקרה ופיקוח של מנהלים, עבודה המתבצעת בימים ובשעות גמישות המאפשרות לו"ז גמיש, וארגון "חיים של אחרי העבודה", עיסוק בתחביבים, שילוב עם עיסוק נוסף, וכו.
החיסרון המרכזי של העיסוק בטלמרקטינג מהבית מאידך הינם העבודה על בסיס הצלחה בלבד, כלומר: רוב המעסיקים בתחום הטלמרקטינג המעסיקים עובדים מהבית מתגמלים העובדים על בסיס של הצלחתם בטלמרקטינג, במתכונת: "לא מכרת- לא תוגמלת". מכך נובע אי יציבות בשכר, המושפעת מהיכולת האישית במכירה של איש או אשת הטלמרקטינג, וכן מנתונים סובייקטיביים כגון מצב המשק, המצב הביטחוני בארץ וכו.
יאיר אבני, MBA בעלים של "מחוץ לקופסה" - שירותי שיווק ביצועיים לעסקים קטנים ובינוניים: *ליווי עסקי וייעוץ שיווקי * שירותי טלמיטינג - תיאום פגישות לעסקים * מועדוני לקוחות אינטרנטיים - הקמה וניהול * סדנאות אישיות למינוף פעילות עסקים דרך האינטרנט * מחקרי שוק וביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות * מינוף נוכחות אינטרנטית וכתיבה שיווקית מניבה לקבלת מדריך בחינם- איך לקדם מכירות ורווחים בעסק שלכם בחינם- לחצו על הקישור והירשמו כעת בתחתית הדף:http://www.box87.co.il/he/