דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעור עייף לעור קורן - טיפול חדשני להצערת ושיפור מראה העור 

מאת    [ 27/08/2014 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 4140 פעמים ]

כדי להשיג עור בעל מראה בריא, זוהר, גמיש ובעל חיות, הצעד הראשון הוא הוספת לחות לעור.

שימוש בקרמים קוסמטיים בלבד אינו מספיק על מנת לספק את כל צרכי העור בלחות. כמות הלחות שהעור סופג מקרם הלחות שאנו מורחים היא מעטה ביותר ובכל מקרה, האפקט המושג הינו קצר מועד. הסיבה לכך היא שמה שהעור באמת זקוק הוא ללחות הנמצאת מתחת לפני העור, בשכבות העמוקות יותר, התת–עוריות, משם מגיעה הלחות אל פני העור. 

חומצה היאלורונית היא חומר הנוצר בגוף באופן טבעי. החומצה סופחת מים פי מאות פעמים ממשקלה. כתוצאה משמירת המים בחלק הפנימי של העור על ידי החומצה ההיאלורונית, העור נראה בריא, רענן, ובעל רכות, גמישות ומוצקות.

עם ההתבגרות, איכות העור נפגעת. מחקרים מדעיים הוכיחו כי בין הסיבות העיקריות למראה עור מבוגר היא הירידה בלחות העור. זאת, בשל הירידה בכמות החומצה ההיאלורונית שבעור וברמת פעילותה. כתוצאה, העור הופך להיראות עייף, יבש, חסר חיות וגמישות.

טיפול זה, ממשפחת חומרי המילוי, הינו טיפול חדשני לשיפור מראה העור. הוא מחזיר לעור את החומצה ההיאלורונית שהוא זקוק לה, בדיוק במקום שהוא זקוק לה, בשכבות העמוקות שלו. כשם שמזינים, משקים ומחיים את הפרח מהשורשים שלו, כך משיבים לעור את המראה הקורן והבריא, דרך מתן לחות בשכבות העמוקות שלו. החומר מוחדר לעומק העור ופועל מתוך העומק אל פני השטח. לאחר הטיפול, בזכות החומצה ההיאלורונית, העור נראה טוב יותר, רענן, זוהר, בעל רכות, גמישות ומיצוק. 

מהן אפשרויות הטיפול ולמי הוא מתאים?

הטיפול נעשה באזורים הבאים: פנים, צוואר, מחשוף וגב כף היד. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, הן לעור צעיר והן לעור מבוגר. הטיפול מתאים לעור צעיר כצעד ראשון לשמירה על העור ועל המראה הצעיר ולעור מבוגר כהשלמה לטיפולים אסתטיים אחרים. כך לדוגמא, ניתן לטפל בקמטים ובאובדן נפחים על ידי מילוי בחומרי מילוי ובמקביל לשפר את איכות העור על ידי השבת הלחות באמצעות טיפול זה.  

הטיפול מתבצע על ידי רופאים בלבד, באמצעות הזרקות לעור. המחט המחדירה את החומר הינה מחט דקיקה, ללא כאב. החומר יכול להכיל חומר אלחוש וניתן בנוסף למרוח קודם משחת אלחוש. האפקט של הטיפול נבנה באופן הדרגתי ולכן ההמלצה היא ל 2-3 טיפולים עוקבים בהפרש של מספר שבועות.

קיימים מחקרים קלינים המעידים על שיפור משמעותי באיכות עור הפנים, ידיים, צוואר ומחשוף ועל שביעות רצון גבוהה מאד של מטופלים. הטיפול הוא בעל אפקט מתמשך והתוצאה תישמר לתקופה של עד כשנה. אין טיפול אסתטי אחר הנותן אפקט לחות כזה לאורך זמן.

ד"ר אהוד סופר, מומחה לרפואת עור ורפואת עור אסתטית. עוסק במחקר קליני בתחום העור. בעל פרסומים רבים בספרות הדרמטולוגית המקצועית, בארץ ובעולם. חבר באקדמיה האמריקאית, האירופאית והאוסטרלית לרפואת עור. חבר באיגוד הישראלי לרפואת עור ובחברות האמריקאית והישראלית לכירורגיה דרמטולוגית.  רחוב סוקולוב 34 רמת השרון  03-5474434 03-5406229 www.drsofer.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב