דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תחליפו אלטיזכן בצוות פינוי דירה מקצועי ויעיל 

מאת    [ 27/08/2014 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 2133 פעמים ]

כיצד מוצאים בעלים חדשים לחפצים שאין לנו שימוש בהם? איך נפטרים מכל הפריטים והרהיטים שאין להם מקום? ומה לעשות עם כל החפצים בחדר הנוסף שמשמש כמחסן? פינוי דירה מחפצים בלתי שמישים יכול להפוך לכאב ראש גדול: החיפוש אחר תורמים, המתנה לקריאות אלטיזכן מהרחוב, פרסום באינטרנט של פריטים למכירה, אנשים שנכנסים ויוצאים כדי לבחון את החפצים ולמי בכלל יש רצון וזמן לארגן מכירת חיסול בחצר או למיין ולסדר. מה הפתרון? צוות פינוי דירות מקצועי שיטפל בכל תוך שעות ספורות.

קץ עידן קריאות ה'אלטיזכן'

בעקבות אינספור תלונות כנגד התעללות בבעלי חיים, בשילוב עם חוק צער בעלי החיים אשר אושר בשנת 1994 ואסר על העבדת בעלי חיים בפרך, העגלה עם הסוסה או החמור המסכן לצד קריאות ה'אלטיזכן' נעלמו כמעט מן הנוף האורבני. לוואקום שנוצר, נכנסו במהירות הבזק חברות מקצועיות לפינוי דירות אשר מהוות פתרון חכם ויעיל ביותר למצב. לא רק מפני שהפתרון חוסך לכם התעסקות בלתי נלאית במיון ופינוי החפצים מדירתכם, אלא מפני שלאחר הפינוי המוצרים מוצאים עצמם במקומות בהם הם דרושים ונזקקים. חברות הפינוי מוכנות לרכוש מכם חפצים יקרי ערך ואף חפצים שעבורכם יכולים להיראות כחסרי ערך, אך עבור רבים אחרים שווים זהב. יתרה מכך, חברות הפינוי יפנו כל פריט בלתי נדרש, יעבירו אותו במקומכם לחברי קהילה נזקקים, לאגודות הדואגות לאוכלוסייה החלשה, ימסרו למרכזי מחזור את מה שניתן והרי שהשארית תמצא עצמה באתרי פסולת מורשים, להגנה על סביבה נקייה. אכן פתרון יעיל שהחליף בשנים האחרונות במלואו את שירותי האלטיזכן.

כיצד מבצעים פינוי דירה באמצעות חברה מקצועית?

בוחרים בחברה אמינה עם המלצות חיוביות, מתקשרים, מזמינים פגישת ייעוץ שבדרך כלל מוענקת בחינם, מקבלים הצעת מחיר ויוצאים לדרך. פינוי דירה יתבצע לפי שלבים - מיון החפצים, אריזה הולמת, פירוק במידת הצורך ויסתיים בשינוע באמצעות הכלים המתאימים ותוך הענקת הכבוד הראוי לפריטים. כחלק משירות אלטיזכן, חברות הפינוי יכולות לבצע פינוי דירה מכל סוגי הפריטים: ביגוד, ריהוט, מכשירי חשמל כגון מקררים, מכונות כביסה, תנורים ואף חפצים עתיקים.  באם הניקיון חשוב לכם לאחר הפינוי, מומלץ בחום לבחור בחברה שיכולה לספק לכם גם שירותי ניקיון וחיטוי לאחר פינוי. כך תחסכו מעצמכם מטלות נוספות ותיהנו משירותי 'אלטיזכן' פינוי דירה במלוא הדרם. 

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב