דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנק ירושלים משפר את השירות ללקוח בעזרת KMS lighthouse 

מאת    [ 25/08/2014 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1928 פעמים ]

                                          היקף העסקה: מאות אלפי שקלים

בנק ירושלים בחר בפלטפורמת ניהול הידע של KMS lighthouse, מקבוצת אמן, כחלק ממגמת שיפור השירות ללקוח. הבנק בחר בפתרון Lighthouse  של KMS כמערכת ניהול ידע רב ערוצי למוקד השירות והמכירה שלו. הפתרון ישמש בבנק כפלטפורמה לניהול הידע עבור נציגי השירות במוקד הטלפוני, ויאפשר לבנק לספק בתוך שניות בודדות תשובות לשאלות במגוון נושאים ובכללם חשבונות עו"ש, פקדונות, אשראי ותמיכה טכנית. היקף העסקה עומד על מאות אלפי שקלים.

 

בנק ירושלים בחר  לשלב מוצר מדף טכנולוגי וחדשני הכולל מתודולוגיה של מידע מובנה, וזאת כדי להנגיש את המידע הרלוונטי לנותני השירות בתוך שניות בודדות. המערכת כוללת גם יכולות חיפוש סמנטי בשפה טבעית וטכנולוגיה ייחודית להצגה והבניית תוכן, המאפשרים לקבל תשובות מדויקות לשאילתות בשניות בודדות שממוקדות לפי אוכלוסיות שונות בארגון

 

מיכל מרכוס, מנהלת אגף המחשוב בבנק ירושלים אמרה: "לאחר תהליך בחינה ארוך, הפלטפורמה והספק שנבחרו, מאגדות מגוון יתרונות הן ברמת המוצר והן ברמת הספק. מערכת ה-Lighthouse נבחרה בין היתר בשל היכולות להקמת מאגר ידע ארגוני בצורה נוחה, מהירה ופשוטה. כמו כן, כיוון שלחברת KMS יש כבר את הניסיון ביישום מערכת ניהול ידע במוקדים של חברות בנקאיות ופיננסיות בארץ ובחו"ל."

 

על פי שחר בן עמי, מנכ"לKMS lighthouse מקבוצת אמן:"בנק ירושלים חיפש ספק עם טכנולוגיה מתקדמת ועם ניסיון מוכח בסקטור הפיננסי והבנקאי, גם בארץ וגם בחו"ל. עם לקוחות כמו מזרחי טפחות, פסגות, הבנק הבינלאומי, לאומי קארד ועוד, KMS lighthouse התאימה לדרישות הללו. בעזרת הגרסה האחרונה שלLighthouse  אנו קרובים מאוד למטרתנו לספק את פיסת המידע הנדרשת לתהליך השירות או המכירה בתוך 5 שניות, ואנו סמוכים ובטוחים כי תהליך השירות ללקוח בבנק ירושלים ישתפר בעקבות זאת."

 

אבי שוירמן מנהל הפרויקט מטעם הבנק אמר: "תוך חמישה חודשים מחתימת ההסכם, הפרויקט עלה לאוויר בהצלחה, תוך עמידה ביעדי התקציב, והקמת פריטי ידע בעולמות התוכן לפי דרישות הבנק."   

 

אודות חברת KMS lighthouse:

חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת את פתרון ניהול הידע הרב ערוצי Lighthouse, עבור מרכזי שירות ו-Call Centers. פתרון Lighthouse כולל יכולות להקמת מאגר ידע ארגוני בצורה נוחה, מהירה ופשוטה ומאפשר קיצור באופן משמעותי של זמן ההגעה למידע תוך כדי אינטראקציה עם הלקוח וכן שיפור משמעותי של אפקטיביות השירות והתמיכה בכלל הערוצים. מטרת Lighthouse KMS היא לספק את פיסת המידע הנדרשת לתהליך השירות או המכירה בתוך 5 שניות. המערכת כוללת יכולות חיפוש סמנטי בשפה טבעית וטכנולוגיה ייחודית להצגה והבניית תוכן, המאפשרים לקבל תשובות מדויקות לשאילתות בשניות בודדות.

פלטפורמת Lighthouse של החברה נחשבת למובילה בישראל ולאחרונה מצליחה החברה לזכות בחוזים גדולים בעולם ולנצח בתחרות חברות כמו Oracle, Moxies וקאנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב