דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ניצחתי את הסכרת 

מאת    [ 23/08/2014 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 3115 פעמים ]

טיפול חדשני בסוכרת

מרבית בני האדם הלוקים בסוכרת אינם יודעים שבעצם מוחם הוא הגורם למחלה. מרבית הרופאים והחולים סבורים שהלבלב "פשוט לא מתפקד כמו שצריך".

לאחרונה הסתבר לי, כאחד שסבל מעודף סוכר בדם, שתהליכים סמויים במוח שנוצרו בשלבים מאד מוקדמים של החיים מייצרים ביו כימייה שזורמת בזרם הדם ומצטברת בלבלב. כאשר הביו כימיה הזו מצטברת – גורמת היא לשיבושים בתפקוד הלבלב.

מכיוון שמדובר בביו כימייה שהגוף בעצמו מייצר אין ביכולתה של המערכת החיסונית לאתר ביו כימייה זו ולסלקה מהגוף.

כמי שסבל מבעיית סוכר בדם, ואחרי שדיאטות לסוכרת לא ממש סייעו לי ואחרי שהתעייפתי  מתהליך חיפוש פתרונות הגעתי לתהליך מוזר שנקרא "פילוג'יקה".

ניסיתי את התהליך מתוך סקפטיות רבה וגיליתי באמצעות תהליך חדשני זה שנקודות עיוורות במוחי יצרו לי צורת חשיבה ותחושות מסוימות שתוצר הלוואי שלהן הוא הביו כימייה המצטברת בלבלב ופוגעת בתיפקודו.

הסתבר לי, לתדהמתי, שאותן נקודות עיוורות נמצאות בתוכי מילדות!

ממה נגרמו הנקודות העיוורות? מסתבר שמה שמגדיר וקובע חלק מהחיבורים הניאורוניים במוח הוא ה - די. אן. אי והביו כימיות שעוברות במהלך ההיריון דרך חבל הטבור אל מוח העובר. קודים ביו כימיים אלה מקודדים את המוח ויוצרים קשרים ניאורוניים אופייניים במוח.

בתהליך למדתי, להשתמש בחלק הנגיש לי, ההגיוני, כדי לגשת אל החלקים הסמויים שבמוחי. יכולתי, בפעם הראשונה בחיי, לגלות תהליך, אליו לא הייתי מודע, הגורם לחיי להראות כפי שהם נראים והגורם לנזק זה.

ציפיתי לתהליך ממושך ומייגע, עם הרבה חפירות והופתעתי לגלות שיכולתי להגיע לנקודות הסמויות בתוכי תוך ארבע פגישות. למפות את מוחי.

אחרי שאיתרתי את הנקודות העיוורות התחיל החלק השני של התהליך. בחלק זה למדתי לזהות במוחי את הזמן בו תהליך ייצור הביו כימייה מתרחש בפועל ולעצרו. תהליך זה דרש אימון יום יומי מחוץ לזמני הפגישה ומהר מאד הפך להיות חלק ממני, דבר שאפשר לי לעצור את הפגישות עם פילוג'יקה בשלב זה של הלימוד ולהניח למערכת החיסונית שלי להתמודד עם מה שנשאר לי מהביו כימיות הישנות שמוחי ייצר. ידעת  שכמויות הביו כימייה שמוחי מייצר פחתו בצורה משמעותית, אבל, אני החלטתי להמשיך לשלב הבא.

 חשבתי שאם התהליך הזה כל כך פשוט ומהיר, למה שלא אקח אותו כבר עד הסוף. ואכן למדתי, תרגילי מוח מיוחדים לבניית מערכת ניאורונית חדשה! פתאום יכולותיי עלו, לא שינו בי דבר ממי שאני, נשארתי אני רק יותר טוב! למדתי לחשוב! להרגיש! שדרגתי את עצמי. האצתי את תהליך ההחלמה וקיבלתי בונוס לחיים! עברתי שינוי מהפכני בחיי, למדתי ליהנות מהחיים, מהאנשים שמסביבי, התחלתי לחיות!

בשמחתי הרבה התחלתי להסתכל סביבי כדי לראות מי עוד מגיע, מי ממתין לתורו וראיתי מפורסמים, ראיתי רופאים, אנשי מדע ולצד זה גם אנשים רגילים, כמוני.

למרות הצלחתי האישית הגדולה  נשארה בי פינה סקפטית, חשבתי לעצמי שאם זה כל כך פשוט אז איך זה שלא משתמשים בתהליך זה בעולם כולו ואז שוב נדהמתי להיווכח שכן משתמשים! בארה"ב, בגרמניה ובצורה מוגבלת אפילו בשוויץ, אלא, שמכיוון שמדובר בתהליך פרטני ניתן לטפל רק במספר מוגבל של אנשים.

שלחתי עוד כמה חברים גם עם מחלות אחרות להתנסות והסתבר לי שמרבית המחלות של בני האדם נוצרות במוח, (אלה שלא מגיעות מהעולם החיצון) ושכל תהליך פנימי במוח יוצר ביו כימייה מסוימת שגורמת למחלה שונה. להפתעתי גם התוצאות של חברי היו מפתיעות לטובה. לי הייתה חשובה הסוכרת וכל מה שרציתי הוא לשתף אנשים כמוני בידיעה שיש עוד משהו שהם יכולים לעשות בכדי להקל על סבלם.

אני יודע שהמקום מפוצץ באנשים רבים ושקשה למצוא תור, שווה לחכות!

 

בהצלחה.

יהודה

 

 

 

לצערי חליתי. לשמחתי החלמתי. מגיע לכולם לדעת. מגיע לכולם לחיות טוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב