דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושות דיילות לאירועים - מדוע רק צעירות 

מאת    [ 21/08/2014 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3015 פעמים ]

הקהל הצעיר שאלו מאפייניו מושך אליו חברות רבות הרוצות לשווק את מוצריהם בראש ובראשונה לאותו קהל יעד זה. קהל שחי את החיים, מבין עניין, אין לו זמן להתעכב ורוצה ודורש שדברים יהיו Instant כאן ועכשיו. ובעולם שכזה אפילו הנשים הבוגרות מחפשות להיות צעירות וזה מתבטא אם זה בלבוש, התנהגות ואופי, כיום ניתן לראות נשים בגילאי ה – 50 – 37 שעובדות כדיילות בחברות שונות לדוגמא: סופר – פארם כדיילות יופי, חנויות בגדים, תינוקות ועוד.

אנו עדים כיום למה שעד לפני כמה שנים כלל לא היה וזה נשים שיוצאות לעבוד ויתרה מכך במקומות עבודה כאלה שדורשים ייצוגיות, שירותיות, סבלנות ומכירתיות כדי לעמוד ביעדים ולהצליח לעבוד במקומות שהיו כמקדשן של הצעירות בלבד. אנו עדים היום כי נשים רבות מצליחות במקומות עבודה כאלה ומתקדמות לעמדות בכירות של ניהול. אם ככה מדוע אנו ניתקלים במודעות דרושים של דיילות צעירות "אחרי צבא"? ובכן בוא נודה באמת כל מה שנכתוב יקבל פרשנות אישית ושונה מקורא לקורא ובכל זאת ננסה להסביר זאת ומבלי לקבוע, לחרוץ ולפגוע במי מהצדדים אלא רק על בסיס עסקי.

יציאה בקריאת הודעה של "דרושות דיילות צעירות אחרי צבא" ובכן היא לא בכדי ולה מספר הסברים ואלו הם בנקודות:


    • צעירות אחרי צבא הן נשים שאפתניות נשים שכוחן במותנן ועוד לא ראו עולם וכדי להגשים את חלומן הן נכנסות למקום עבודה עם רעל בעיניים כדי להצליח לעשות כסף רב לתוכניותם הרבות.
    • ידוע כי מבחינה עסקית ככל שאתה צעיר חברות פרסום, שיווק והפקת אירועים מתבקשות על פי חוק לשלם שכר נמוך מאיש בוגר.
    • צעירות אין להן התחייבויות והן פנויות רוב הזמן וכיום זה מה שחברות מחפשות, לויאליות למקום עבודה.
    • בחלק מהפרוייקטים הדרישה לדיילות צעירות באה דווקא מהלקוחות
    • ישנם פרוייקטים שדווקא מתאים לצעירות לעבוד עקב מאסיביות העבודה בין אם זה בעמידה ממושכת, נסיעות בכל חלקי הארץ עקב השקת מוצר בפריסה ארצית.

לחברות רבות חשוב התדמית, כיצד הן תצטיירנה בפני ציבור הלקוחות ישנם גם חברות רבות בעלות סטיגמה שהצטברה במשך השנים בקרב הלקוחות ושהן מבינות כעת כי יש לבצע שינוי וריענון כדי לקדם את החברה קדימה ומעוניינות לשנות זאת וליצור דרך חדשה, התרעננות, חדשנות כזו שתיצור תדמית שונה בתכלית מזו הקיימת. קיימות דוגמאות רבות של חברות בארץ שהחליטו לצאת במהלך ענק של מיתוג מחדש ופועל יוצא של חדשנות ו"הצערת" החברה שתפנה לקהל הצעיר הרחב ובתוך כך נעזרות בחברות מיתוג והפקת אירועים בגיוס דיילות לאירועים שונים שבזה הן מתמחות.

ובכן כיום ניתן להיתקל בלא מעט מודעות לגיוס של עובדות לתפקידי עבודת דיילות שונים על ידי חברות הדיילות והפקת אירועים הגדולות ביותר במשק וכן אנו יכולים לראות כי הפנייה בעיקר היא לבחורות צעירות וזאת בשביל לספק לאותן חברות את מבוקשן למיתוג וייצוג שיישדר יופי, נערות, חדשנות, "קוליות" ועוד, שאיפה של החברות להתחבר לצעירים, להתחבב עליהם בכל מיני קמפיינים וגימיקים שיקרצו ובסופו של דבר יקדמו את פני החברה ותדמיתה.

מאמר זה נכתב על המין היפה בלבד כדי לעמוד על הצורך של חברות שונות כיום במשק להיעזר בכוח הנשי לטובת פעולות קד"מ שונות וכמובן מבלי לפגוע בזכויותיהן ולהבהיר מדוע לגיל לעיתים יש משמעות בקמפיינים שונים, המאמר הבא ייבחן את השימוש שכנגד במין הגברי בעולם הפרסום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב