דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים מהחיים האמיתיים לדיאטה 

מאת    [ 14/08/2014 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 3268 פעמים ]

האם אתם עייפים מלקבל עצות לדיאטה מאנשים עם, ככל הנראה, הכנסה וזמן בלתי מוגבלים? לחלק מאיתנו, יתכן שזה לא מעשי לבלות חצי מהשבת שלנו בהכנה של ארוחות במינונים מדוייקים עבור שאר השבוע, או שזה כלכלית בלתי אפשרי לקנות ארוחות במינונים מדוייקים. ויש כאלו מאיתנו שמתכווצים מהמחשבה של לשקול אוכל על מנת להגיע ל'מנת ארוחה אופטימלית'. אנו בשייפוואן ממליצים להעזר במאמן כושר אישי בתוספת של תפריט תזונה בריא המותאם במיוחד בשבילכם על מנת לקבל תוצאות מהירות לירידה במשקל. מאמני הכושר נמצאים באזורי אימון בפריסה ארצית ויגיעו עד אלייכם עם כל הציוד הדרוש. קבלו עשר טיפים לתזונת חיים אמיתיים בשבילנו.


    • אוכלים בחוץ? מנות במסעדות נוטות להיות עצומות, ואם זה על הצלחת, אנו נוטים לאכול את זה. אם זה אפשרי, הזמינו מתפריט הילדים, שם מיימדי המנות סבירים יותר.
    • החזיקו חטיפים בריאיים בסביבה אשר יהיו זמינים לכם. קערה של פירות על השולחן במטבח, כלי עם סלרי או מקלות גזר במקרר, או כמה צנצנות של סלט פירות בשולחן של העבודה יעזרו לכם לפנות למשהו בריא כאשר כאבי הרעב מתחילים. במילים אחרות, יש יותר סיכוי שתיקחו משהו דל קלוריות אשר בריא לכם אם זה נגיש לכם.
    • החליפו ירקות קפואים במקום משומרים. ירקות משומרים נוטים להיות בעלי סודיום גבוה, שאתם לא צריכים, ובעלי ערכים תזונתיים נמוכים, שאתם כן צריכים. קנו שקיות קטנות עם סגירה כדי שיהיה לכם קל  לשפוך מהם מנה אחת עבור הארוחה.
    • קנו מאדה ירקות. אידוי זו אחת הדרכים הכי בריאות לבשל ירקות. האוכל שומר כמעט את כול החומרים המזינים הטבעיים במקום שישטפו אל תוך מיי הבישול. ומה שיותר טוב- זה גורם לירקות שלכם להיות טעימים – מה שאומר שיש סיכוי יותר טוב שתאכלו אותם במקום להתמלא עם מאכלים  שמנים שמעמיסים משקל.
    • לעולם אל תאכלו בעמידה. אחת הדרכים הקלות ביותר לחבל בדיאטה שלכם זה 'לאכול בלי לחשוב'. תנו לאכילה את הכבוד הראוי לה. הכינו לכם צלחת. שבו ותאכלו כמו שצריך. כך יש פחות סיכוי שתכניסו לפה אוכל בלי לשים לב.
    • תפרסו את הארוחות שלכם. כאשר אתם אוכלים שלוש ארוחות ביום, הגוף שלכם נוטה לשמור את מה שהוא לא זקוק לו באותו הרגע. על ידי שתאמצו מנהגי  'מרעה', תגרמו לחילוף חומרים שלכם לעבוד כול היום. איכלו ארוחת בוקר קטנה, תחיכת פרי עם קרקר או טוסט באמצע הבוקר, ארוחת צהרים קלה ו'חטיף של לאחר הלימודים'  אחר הצהרים. רק תזכרו שאתם מפרקים את אותה הכמות של אוכל לארוחות קטנות, לא מוסיפים עוד אוכל לדיאטה היומית שלכם.  
    • שתו מיץ פירות או מים בטעמים במקום משקה תוסס. משקאות תוססים הם קלוריות ריקות. בלי חומרים מזינים, הרבה סוכר. במקום, קחו בקבוק של 100% מיץ פירות או מים בטעמים עם טיפה מיץ.
    • שתו מים. אפילו ארגון הבריאות האמריקאי ה-FDA ממליץ על לפחות שמונה כוסות מיים מלאות ביום על מנת לשמור שהגוף יעבוד כמו שצריך. כאשר אתם בדיאטה, אתם צריכים לשתות אפילו יותר. זה לא רק בשביל ההרגשה המלאה – מים עוזרים לגוף לעכל אוכל כמו שצריך ולנקות את המערכת. 
    • לא יכולים להרשות לעצמכם מכון כושר? עשו ברית עם חבר להתאמן ביחד. קבעו להפגש לפחות שלוש פעמים בשבוע לשחק כדורעף, ללכת, או לבלות חצי שעה בלעשות משהו אקטיבי. ניתן להתאמן גם בעזרת מאמן כושר אישי מינימום 3 פעמים בשבוע על מנת להגיע לתוצאות. מומלץ לבצע סקר שוק בטרם בחירת מאמן יש לבדוק את המחיר מאמן כושר אישי , השירות והתנאים ולא פחות חשוב לבדוק את הניסיון של מאמני הכושר האישי.
    • תוותרו על צ'יפס, חטיפים שמנים מטוגנים בשמן מוקשה כמו צ'יפס תורמים שומן וקלוריות ולא הרבה יותר מזה. במקום, לקחו חופן פירות יבשים או גביע יוגורט עבור אותן קלוריות ועם הרבה יותר חומרים מזינים. 

חברת שייפוואן - מאמני כושר אישי בפריסה ארצית שולחים מאמן כושר אישי עד הבית או לכל מקום אחר בזמן ובמקום המתאימים לכם לאימון כושר מהנה ומקצועי עם כל הציוד הנדרש, שייפוואן גם עוסקת בהקמת חדר כושר ובהפעלת חדר כושר ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים, ניתן למצוא טיפים למאמני כושר ולמדריכי כושר באתר, אנו ממליצים לכל מי שעוסק בספורט ורוצה לרדת במשקל להיעזר בתפריט ומאוזנת בכדי להגיע לתוצאות טובות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב