דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חוברות 

מאת    [ 14/08/2014 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1992 פעמים ]

הדפסת חוברות איכותית – באיזו שיטה להשתמש ?

כיום, כאשר לכל אחד מאתנו כמעט יש מחשב ביתי, אנשים רבים מדפיסים לעצמם באמצעים ביתיים סיכומי שיעורים, עבודות, חוזים וכו'. למי שזקוק באופן שוטף לחומר מודפס, ההדפסה בבית אינה חסכונית ואף כרוכה בטרדות כגון קניה מרובה של מילויי דיו, דפים, בלאי מואץ של המדפסת המשולבת ועוד. מדפסות ביתיות גם אינן מדפיסות באופן איכותי מספיק וגם מתבלות מהר משום שהן אינן בנויות לכמות מסיבית של הדפסות. למי שזקוק להדפסת חוברות, נדרש פתרון שונה .

היכן כדאי להדפיס חוברות?

בתי דפוס הינם כמובן הכתובת למטרה זו, אך רצוי לבצע סקר שווקים, להשוות שיטות עבודה, התמחויות, מגוון מוצרים שבית הדפוס מייצר, מחירים, מיומנותם של בעלי המקצוע והוותק שלהם בתחום ועוד. מכרים אשר נהנו משירותיו של בית דפוס מסוים וממליצים עליו יעזרו לכם להחליט, ובכל מקרה, גם כאשר פונים לבית דפוס מסוים, אפשר לבקש המלצות מלקוחות לשעבר ואף לבקש לראות תיק עבודות אותן בצע בית הדפוס. אין צורך להתבייש לשאול, ובעל מקצוע הבטוח באיכות עבודתו אף ישמח להפנותכם לממליצים מרוצים כמו גם להראות לכם עבודות קודמות. אם תבחרו נכון את בית הדפוס שלכם, אין ספק שתצטרפו למעגל לקוחותיו המרוצים, ובבוא היום תתבקשו גם אתם להמליץ עליו בפני לקוחות חדשים.

הדפסת חוברות בשיטה הדיגיטלית או בשיטת אופסט ?

הדפסת חוברות בשיטה הדיגיטלית בדרך כלל באמצעות מדפסת לייזר או מדפסת לייזר משולבת מיועדת לכמות מוגבלת של חוברות, אך איכות ההדפסה גבוהה מאד. מאחר ומדובר בחוברות או קטלוגים, מן הסתם תכני החוברות או הקטלוגים כוללים גם איורים ותמונות מלבד הטקסט, ועל המעצב הגרפי של בית הדפוס להתאים בין מרכיבי העמוד השונים ולדאוג שהמוצר הסופי  יהיה מעוצב בטוב טעם, בצורה אטרקטיבית ומעוררת עניין, ושההדפסה תהיה איכותית. כאשר הלקוח זקוק לכמות גדולה של חוברות, ניתן להדפיסן בשיטת האופסט, הערוכה להפקת כמויות גדולות של הדפסות.

וכל מה שמעבר להדפסה

בתום מלאכת ההדפסה, נעשתה כמובן רק חצי מהעבודה. כעת על העובדים להדק את כל דפי החוברת יחד ולכרוך אותם. בחירת נייר ההדפסה, חומר הכריכה, גודלם של הדפים והכריכה, צבעים, וכל מה שקשור לעיצוב וגימור החוברות נתון לבחירת הלקוחות. מובן שהעיצוב הפנימי והחיצוני של החוברות נבחר בהתאם לתכנים ולמטרה שלשמם הודפסו החוברות. בשל פשטותה של השיטה הדיגיטלית, ניתן בשלבים הראשונים להכניס שינויים עיצוביים ואחרים ללא כל בעיה. מכניסים את השינויים לקובץ שבמחשב ומכאן הכל נעשה בקלות ובמהירות.

רועי ילון - קליקווב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב