דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשרוד את תכנון האירוע שלכם בשלושה צעדים פשוטים 

מאת    [ 11/08/2014 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2973 פעמים ]

אם עברתם את גיל שלושים, ולפעמים אפילו אם לא- סביר להניח שכבר נכחתם בתכנון אירוע רציני אחד לפחות. בין אם היה מדובר בחתונה שלכם או של חבר או חברה קרובים, בבר המצווה של אחד מבני המשפחה או בברית של תינוק חדש- תהליך התכנון והטרדות הכרוכות בו הם די דומים בכל המקרים.

אז מה בכל זאת תוכלו לעשות על מנת לתכנן אירוע מוצלח ולצאת מהצד השני בחתיכה אחת?

1.תכננו את התקציב שלכם מבעוד מועד- כשמתכננים אירוע, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לשבת, בין אם בגפנו ובין אם יחד עם אדם נוסף, ולתכנן ברצינות ובמחשבה רבה את התקציב העומד לרשותנו. קודם כל, כדאי לבדוק מהם המקורות הכספיים שלכם לתכנון האירוע. האם אתם היחידים שתתרמו מכספיכם או שאתם מתכננים להיעזר בהורים? כדאי לבדוק את הדברים הללו מראש על מנת לדעת איזה סכום תוכלו להקציב לכל אחד מההיבטים של האירוע וכך גם להיות ריאלים בנוגע לבחירות שלכם.

2.החליטו מראש על היקף האירוע שלכם- כדאי לחשוב מספיק זמן מראש מה יותר קוסם לנו- האפשרות של אירוע גדול או אולי דווקא האפשרות של אירוע קטן. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שלו. חישבו האם מתחשק לכם לערוך אירוע חמים ואינטימי המיועד אך ורק לחברים וקרובי משפחה, או שאולי תרצו לערוך אירוע גדול יותר שמערב גם אנשים פחות קרובים אליכם.

3.הקדישו מחשבה לבחירת אולם האירועים- אולם האירועים הוא אחד הפרמטרים הבסיסיים והחשובים ביותר באירוע שלכם. מומלץ להקדיש לכך מחשבה רבה. חישבו האם אתם מעוניינים באפשרות של גן אירועים, או אולי דווקא באפשרות של אולם אירועים- הכל תלוי בתקציב ובטעמכם האישי. האפשרות המומלצת ביותר היא אולם אירועים בתל אביב, מפני שמדובר בעיר ללא הפסקה שתקנה לאירוע שלכם אווירה כיפית וחגיגית וגם תאפשר לכם בחירה מתוך מגוון רחב של אולמות וגני אירועים.

4.מוזיקה, מוזיקה, מוזיקה- אין לכם מושג עד כמה פס הקול שתבחרו עבור האירוע המרגש שלכם יקבע את הטון שלו. זה אולי עלול להיראות כמו פרט זניח אל מול כל שאר העניינים הדוחקים שעליכם לדאוג להם, אבל אסור בשום פנים ואופן להזניח את המוזיקה שהולכת ללוות אותו, ואתכם, ביום שיש לו משמעות כה מיוחדת עבורכם. חשוב שתבחרו את המוזיקה יחד- הפכו את זה לבילוי משותף, שבו יחד מול המחשב וחפשו שירים שאתם אוהבים, היזכרו יחד בשירים שליוו את הרגעים המרגשים שלכם וחישבו על שירים שבאמת ובתמים משמחים אתכם וגורמים לכם לרצות לקום ולרקוד. אלה הם השירים שצריכים להרכיב את פסקול האירוע שלכם. אל תתנו לדי ג'יי לבחור עבורכם- בחרו בעצמכם ותנו לאירוע שלכם עוד טאצ' אישי שמאפיין רק אתכם. מומלץ אפילו להכין דיסק לאוטו משירים נבחרים שיוכל לשמש כמזכרת חמודה ומקורית.

לא אשקר ואגיד לכם שלא יהיו גם רגעים קשים ושוחקים בתכנון האירוע שלכם. מדובר במלאכה מתישה ולא במסע מרגש מהחלומות. מצד שני, כשמתכננים אירוע יחד עם אנשים אוהבים עלינו ועבור אנשים אהובים אחרים, כדאי שנמצא את הרגעים שבהם נוכל ליהנות יחד מהתהליך ולהפוך אותו למשהו מהנה לפחות באופן חלקי. קחו את הדברים כמה שיותר בקלות ופעלו בחוכמה, ותצאו מהצד השני גם עם כוחות וגם עם אירוע מוצלח ביד.

שירן קרן


כתיבת תוכן


קומה 49




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב