דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי דגלים למכירה וייעודיהם השונים בישראל 

מאת    [ 10/08/2014 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3374 פעמים ]

דגל הוא "פיסת בד המתנופפת על עמוד או תורן, בדרך כלל לסימון, לאיתות, או לזיהוי". כך מתחילה ההגדרה בויקפדיה למונח: "דגל". כולנו יודעים, לעומת זאת, שמעבר לתיאור טכני זה ישנם משמעויות אמוציונאליות רבות ועמוקות המקנות משמעות וערך רב הרבה יותר לשימוש בדגלים עבור בני האדם, החל משחר ההיסטוריה ועד היום.

מאמר זה סוקר את סוגי הדגלים השונים המוצעים למכירה בחנויות דגלים בישראל, שימושיהם וייעודיהם השונים.

דגל ישראל ודגלי מדינות

הדגלים למכירה המוכרים והנמכרים ביותר בישראל בחנויות דגלים הינם כמובן דגלי ישראל בראש ובראשונה, ואחריהם דגלי מדינות העולם. ייעוד השימוש בדגל ישראל הנו ביום העצמאות כמובן, בטכסים שונים, במשרדי ממשלה, בעיריות ומועצות מקומיות, ובשאר מוסדות ציבור.

לעומת זאת דגלי העולם נמכרים ע"י חנויות ויבואני דגלים לשגרירויות שונות  וכן לגופי ספורט,  וכן לבתי מלון ובתי הארחה המארחים קבוצות של ספורט או תיירים ממדינות שונות בעולם, והרוצים לכבד את תושבי החוץ בדגלי מדינותיהם על מנת ליצור להם קבלת פנים נאה ונעימה. בנוסף, דגלים של קבוצות כדורגל הנם מוצר נוסף הנמכר הן לקבוצות והן כמובן לאוהדיהם "השרופים".

דגלים סיניים

בהיסטוריה ידוע כי הדגלים הומצאו ע"י הסינים בעת העתיקה. כיום המונח דגלים סיניים מתייחס לדגלים מוארכים. הדגלים סיניים משמשים כיום ככלי פרסומי מעולה ויעיל לתערוכות, כנסים, קישוט כניסות לחברות עסקיות וארגונים, קישוט של רחובות הערים, פרסום חברות במגרשי רכבים, פרסום תחנות דלק ועוד.

שרשרת דגלים

שרשראות דגלים הינם דגלונים קטנים יחסית, המחוברים לחוטים. הייעוד של שרשרת הדגלים הינו בעיקר לחגים ולאירועים משמחים שונים. לדוגמא: שרשרת דגלי ישראל או שרשרת סמל המדינה תופיע ביום העצמאות ברחובות הערים לקישוט.

ייעוד נוסף בישראל לשרשראות דגלים הנו בתחום העסקי, ע"י שרשראות דגלים לפרסום עם לוגו עבור חברות וארגונים עסקיים למותגיהם השונים.

הדפסת דגלים

אין כמו הדפסת דגלים ליצור "חיבור" רגשי עמוק ומיידי בין המתבונן בו ובין המותג, החברה, או הארגון העסקי המעוניין ליצור חיבור רגשי זה. בישראל "גילו" גופים עסקיים רבים, כמו גם מוסדות, מלכ"רים, עמותות וארגונים שונים אופציה זו ועושים בה שימוש הולך וגובר.

הדפסת דגלים אינה יכולה להיעשות בחנות דגלים רגילה. היות ונדרש ייצור הדגלים באופן מיוחד עם הלוגו המסוים, ניתן להשיגם אך ורק אצל יצרן דגלים מקומי בישראל, או ע"י יבואני דגלים המזמינים הדפסה על דגלים ממדינות שונות בעולם.

היכן ניתן לקנות דגלים?

ישנם בארץ מספר יבואנים המפיצים את הדגלים השונים לחנויות קמעונאיות שונות. בנוסף, קיימים בישראל מספר מצומצם מאד של יצרני דגלים המיצרים בישראל והמחזיקים מתפרות משלהם ומייצאים דגלים באיכות ובתקנים גבוהים ומחמירים.

לסיכום, לעיתים אנו "נקרא אל הדגל", כאשר נרצה לחגוג או נרצה לקשט או להעניק הדרת כבוד ומשמעות לאירוע מסוים. ניתנת לנו האופציה במקרה זה לכבד את המעמד המרגש והמיוחד בדגל מתאים.

 

 

מחפשים דגלים למכירה או חנות דגלים? צריכים דגל ישראל למכירה? ואולי זקוקים להדפסת דגלים? הגעתם למקום הנכון! "א. רובין" - מפעל לייצור דגלים למכירה, חולצות ומוצרי פרסום.  אנו מייצרים כאן בארץ דגלים למכירה "כחול-לבן" , מכל סוג וגודל: דגלי ישראל למכירה, דגלים של מדינות, דגלים סיניים, דגלים של חברות ועוד! אנו מתמחים בהדפסה על דגלים בשיטה ייחודית המבטיחה איכות הדפסה מירבית על הדגלים. פנו כעת: 077-4080920 , 04-6248480 מייל: r@6248480.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב