דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים בבחירת מדביר מקצועי 

מאת    [ 10/08/2014 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2053 פעמים ]

אזור הצפון הוא אחד האטרקטיביים למגורים על מפת ישראל. האווירה בו רגועה הרבה יותר מאשר המרכז הסואן, הדירות זולות יותר והטבע המרשים, הנמצא סביב, תורם בוודאי לאווירה. הבעיה היא שאותם שטחים פתוחים, המאפיינים את אזור זה, מהווים גם כר פורה להופעת מזיקים מכל סוג בבתים. וכשזה קורה, ברור שלא ניתן אלא לפנות למדביר מקצועי. איך מבצעים את הבחירה המושכלת שלו?

הכול מתחיל בהסמכה מקצועית

בחירת מדביר מקצועי בצפון, כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל, צריכה להתחיל בבחינת הפרופיל המקצועי של אותו מדביר. מבחינה מעשית, מדובר כאן על תעודת הסמכה, מטעמו של המשרד להגנת הסביבה. זו צריכה להצביע לא רק על עצם הרישיון, אלא גם לפרט באילו שיטות יכול אותו מדביר לפעול, ואילו סוגים של מזיקים הוא יכול להדביר. בחירה במדביר שאינו מתאים למשימה, מהבחינה הזו, עלולה לכלול בתוכה סכנה שאינה מבוטלת כלל וכלל.

זמינות ונגישות

רבים ימליצו לבחור במדביר אשר מבצע את העבודה שלו במספר שלבים, כולל ההכנה שבוודאי יכולה רק לסייע. הגעה בפעם הראשונה לבדיקת השטח ולריסוס ראשוני, וביצוע ריסוס נוסף מספר שבועות לאחר מכן, יכולים לשפר בעשרות מונים את יעילות ההדברה. מהבחינה הזו, ברור מדוע הנגישות של המדביר חשובה אף היא: יש לברר באיזו תדירות הוא נמצא באזור הצפון, כשהשאיפה היא למדביר הפועל אך ורק באזור זה, או לכל הפחות בעיקר בו.

סוגיית האחריות

הדברה, מעצם היותה כזו, תתבצע רק בתקופות מסוימות, או לחילופין בסיטואציות מורכבות, בהן המצב יוצא משליטה. היעילות של ההדברה, וזו הנקודה החשובה ביותר, נמדדת גם על פי פרק הזמן בו היא נשמרת, כלומר, בו המזיקים והחרקים השונים אינם שבים להופיע בבית. מרבית המדבירים יציעו אחריות בת מספר חודשים לפחות, על פיה הם מתחייבים להתמודד עם הבעיה בשנית, ללא תשלום, אם היא תשוב. אפשר בהחלט לסכם עם המדביר על שירות תקופתי, אחת לשנה למשל, מה שעשוי אף להוזיל את העלויות במידה ניכרת.

ואיך אפשר בלי אקולוגיה?

בעידן הנוכחי, מושמת חשיבות הולכת וגוברת על שמירה על מצבו של כדור הארץ. אותה מודעות אקולוגית נותנת את אותותיה גם על תחום ההדברה, עם הפיכתה של ההדברה הירוקה, האקולוגית, לכמעט מובנית מאליה. מכיוון שהדברה זו נחשבת לבטוחה יותר, הן לסביבה והן לבני הבית, ועל רקע העובדה שהדבר לא פוגע כהוא זה ביעילות ההדברה, ברור מדוע בחירה המדביר המציע הדברה ירוקה בצפון היא אופציה אידיאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב