דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול משפחות באמסטרדם - חוויה לכל החיים 

מאת    [ 10/08/2014 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2024 פעמים ]

טיולים משפחתיים הם דרך מצוינת לחבר את המשפחה, להדק את אותו הדבק החזק שמחבר בינינו, וליצור חוויות משותפות וזיכרונות משותפים. מהתכנון והתרגשות של רעיון הנסיעה המשותף, דרך המתח הקל של היום של לפני, הטיסה, הנחיתה, והמסע המשותף, אין צל של ספק כי טיול משפחתי בחו"ל הוא חוויה יוצאת דופן.

טיול משפחות באמסטרדם הוא ככל הנראה בחירה אידיאלית, חוויה תיירותית שמאפשרת לכל אחד מבני המשפחה ליהנות באמת, למצוא מענה לרצונות שלו בטיול, ולחוות חוויה מיוחדת ושמחה. מגוון האטרקציות של העיר אמסטרדם הוא כמעט אינסופי, ואנו נסקור חלק מאותן האטרקציות כדי לתת לכם טעימה של אותו תבלין מיוחד של העיר.

מה עושים עם המשפחה באמסטרדם?

אמסטרדם מציעה מגוון אטרקציות משפחתיות, ממרכז העיר ועד לסביבה המיידית, מה שמאפשר לכם להגיע בקלות ובמהירות ולדלג על האתגר הגדול של טיולים משפחתיים – נסיעות ארוכות. האטרקציה המרהיבה ביותר לילדים היא ללא ספק מוזיאון המדע, מגרש משחקים עצום ומלא פלא, מרגש ומשעשע. ילדים קטנים יותר יכולים ליהנות עוד יותר ב-TUNFUN, משחקייה הנמצאת ממש במרכז העיר, וכולה כיף לילדים ולמשפחה.

אפשר לעשות הרבה טיולים באמסטרדם, וליהנות מהליכה בין התעלות והגשרים של מרכז העיר. יש הרבה הפתעות ואטרקציות בדרך, ורק צריך לדעת להימנע מרובע החלונות האדומים, רובע שאינו מתאים לטיול משפחתי. ניתן לשכור אופניים, לבלות באחד מהפארקים המטופלים היטב, לצאת לשיט בתעלות, וללכת למסע קניות באחד מהשווקים בעיר.

אטרקציות ליום שלם

גן חיות הוא תמיד אטרקציה מהנה ומיוחדת, וכיף גדול לכל המשפחה, בני כל הגילאים, מכאן ניתן להניח שגן החיות של אמסטרדם, אשר נחשב לאחד מגני החיות האיכותיים ביותר באירופה כולה, יהווה אטרקציה מיוחדת ויוצאת דופן ליום עם המשפחה.

גן החיות נקרא "גן החיות ארטיס" (Artis Zoo), ומציע לכם הרבה יותר מגן חיות. בין היתר תוכלו ליהנות מהגן הבוטני המרשים, המוזיאון לגיאולוגיה וזואולוגיה, וביקור בפלנטריום המרשים שלהם. גן החיות הינו ביתם של מאות זנים של בעלי חיים ממינים שונים, ואטרקציה מרכזית לביקור משפחתי בהולנד.

אם כבר מחפשים אטרקציה באמת מהנה, משהו שעושה אווירה של חגיגה לכל המשפחה, פארק אפטלינג (Efteling) הוא אחת האטרקציות היפות והמהנות ביותר בהולנד. הפארק בנוי במלאכת מחשבת עם רחובות רחבים וסביבה ירוקה, ושילובי הצבעים, הקולות והמראות יוצאי הדופן יוצרים אווירה שקשה לתאר במילים.

בפארק מספר רב של אטרקציות שיכולות להעביר את היום בקלות, ורבים בוחרים להגיע לפארק למספר ימים רצופים, הכוללים לינה וארוחות. דוגמא למתקנים בפארק היא "הפיתון" – רכבת הרים מרשימה עם שני לופים מלאים ופיתולים עוצרי נשימה, או "ספינת הפיראטים של חצי הירח" – אטרקציה מאתגרת בה אתם רתומים באוויר בספינת הפיראטים הגדולה בעולם, ומיטלטלים לכל עבר בעוצמה רבה (לא מתאים לכל אחד). 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב