דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידוש אמבטיה - איך זה נעשה? 

מאת    [ 10/08/2014 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1785 פעמים ]

יותר ויותר אנשים בוחרים לחדש את חדר האמבטיה שלהם, לרענן את המראה והתחושה בחדר, וליצור אווירה נעימה בה הם יחושו נוח לשהות באמבטיה שלהם. אנו מבלים לא מעט זמן בחדר האמבטיה שלנו מדי יום, מצחצוח השיניים בבוקר ועד הצחצוח של לפני השינה, דרך מקלחות, שימוש בתמרוקים ומוצרי היגיינה, ועוד.

חדר אמבטיה נקי, נאה ומושך יוצר תחושה נעימה, וגורם לנו לרצות לשהות במרחב זה. בית נקי ונעים כולל גם חדר אמבטיה נקי ונעים, והתחושה בחדר זה נשענת בעיקר על האלמנט הגדול ביותר בתוכה – האמבטיה. אמבטיות נוטות להתבלות עם הזמן, לפתח חריצים וסדקים, ליצור חלודה וכתמים, ולהפוך פחות ופחות מזמינות.

חידוש אמבטיה הוא תהליך מהיר, קל ופשוט, אשר בסופו מתקבלת אמבטיה מבריקה ונוצצת, חדשה לכל דבר, ללא הסדקים שהיו, ללא הכתמים שהצטברו, ובלי חלודה כלל. עם אמבטיה כזו החדר מרגיש הרבה יותר נעים ומזמין, ואיכות החיים שלכם תעלה מיידית.

היתרונות של חידוש אמבטיה

זריזות בביצוע – תהליך חידוש האמבטיה הינו תהליך מהיר במיוחד, וכשהוא נעשה על ידי בעל מקצוע המתמחה בחידוש אמבטיות הוא הופך למהיר עוד יותר. ניתן לחדש אמבטיה באופן מושלם תוך מספר ימים (בהתאם לצורך ולמצב האמבטיה ההתחלתי).

המחיר מזמין – חידוש האמבטיה שלכם הוא לא דבר יקר, ואין צורך לפתוח תוכנית חיסכון. ניתן בעלות נמוכה ונגישה לחדש לחלוטין את האמבטיה שלכם, ולזכות בכל היתרונות שזה מקנה בלי להוציא סכום עתק.

אין הוצאות מיותרות – שלא כמו החלפת האמבטיה, בחידוש מקצועי אין צורך לפגוע במבנה שמסביב. החידוש מתבצע על המקום, ואין כל צורך לפרק את האמבטיה ולהסירה, ולקחת אותה לבית המלאכה. בצורה זו אין כל פגיעה באריחים וברצפות, מה שחוסך כסף רב.

על אקולוגיה והלבשת אמבטיות

עוד אפשרות ברענון חדר האמבטיה שלכם הוא כמובן הלבשת אמבטיה, תהליך שונה מחידוש, שכן הוא משאיר את האמבטיה הקודמת במקומה, ללא ניקיון יסודי וחידוש. תהליך זה מתבצע על ידי הכנסת אמבטיה חדשה לחלוטין לתוך האמבטיה הישנה, והוא מאפשר חידוש מיידי, ללא המתנה, ומאפשר לכם ליהנות מפיתרון מושלם ברגע אחד.

אין צורך להמתין, וניתן, לאחר ההלבשה, להשתמש באמבטיה באופן מיידי. התהליך מהיר ופשוט, ואיש המקצוע שירכיב את האמבטיה יתאים את הברזים, הניקוז והזווית של האמבטיה, ידביק אותה בצורה מקצועית, ויסיים ככל הנראה תוך מספר שעות בודדות, במחיר זמין ונגיש.

האמבטיה החדשה שתקבלו היא עמידה במיוחד, ועשויה מחומרים מתקדמים וטכנולוגיה חדשה, מה שאומר שהיא תישאר במצב אופטימאלי לאורך שנים ארוכות של שימוש. האמבטיות החדשות דקות וחזקות, כך שהן לא מקטינות את המרחב כמעט, ובעצם מספקות פיתרון אידיאלי. מעבר לכך, אתם נמנעים מהחלפה וזריקה של אמבטיה, מה שאומר שחסכתם מכדור-הארץ עוד זבל זרוק במטמנה, וחסכתם שימוש בחומרים שונים לניקוי, שחלקם לא טובים לסביבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב