דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גור חדש בבית -כל הטיפים 

מאת    [ 09/08/2014 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 5251 פעמים ]

גור חדש בבית -  כל הטיפים

אם גם אתם מחכים להגעתו של הגור החדש הביתה כבר כמה חודשים, אם תכננתם להכניס הביתה גורון קטן הולך על ארבע ועטוף פרווה ואם חלמתם על הווי של משחקים חמודים כל היום אבל מרגע שהגור נכנס הביתה חייכם הפכו לסיוט – המאמר הבא הוא עבורכם. אנחנו במולי חיות מחמד מלווים עשרות אלפי גורים לביתם החדש, נמצאים עבור ההורים החדשים של הגורים לכל שאלה או בעיה ומיומנים בשילוב גורים חדשים בבתים של הולכים על שתיים.

הכנסת גור חדש הביתה יכולה להיות שדרוג משמעותי באיכות החיים מחד ומאידך בכוחה להפוך את חייהם של בני הבית לסיוט מתמשך. על מנת לקבל את הגור החדש בשמחה ובצורה מאוזנת חשוב להתבסס על עקרונות חינוכיים חיוניים לאילוף גורי כלבים ולקליטת גור חדש בבית.


    • פינוק יתר

 

פינוק יתר היא המחלה הנפוצה ביותר בגידול גורי כלבים המגיעים הביתה. למען האמת, קצת קשה שלא לפנק כלבים ידידותיים וקטנים המשחקים, רצים וקופצים כל היום ובאופן כללי נראים כמו בובות פרוותיות ההולכות על ארבע. רצוי להציב גבולות (טבעיים, לא מומצאים ולא כוחניים) כגון איסור נשיכה חזקה, שמירה על טריטוריה, הגדרת ההיררכיה בבית ועוד.

 


    • הפכפכות

 

המחלה השנייה בדרגתה, המאפיינת הורים חדשים של דורי כלבים היא ההפכפכות. זהו שלב שני בהורות או במודעות לצרכיו של הכלב, כאשר עדיין אין מודעות מלאה לאופן האילוף הנכון. המשפחה המאמצת יודעת שאסור לפנק יותר מדי אבל גם יודעת שאסור להציב גבולות כוחניים או אלימים. חוסר החלטיות וידע אלו מביאים להפכפכות התנהגותית, גורם המביא את הכלב לתחושת בלבול וחוסר שייכות.

 


    • ·         מזונות מתאימים

 

השלבים הראשונים בחייהם של גורי כלבים הינם בעלי השפעה עצומה מבחינה תזונתית. שלבים אלו ישפיעו למעשה, על כל חייו של הגור למשך שנים ארוכות. בכל הקשור למזון ישנה חשיבות מרבית בבחירת האוכל המתאים לכל גור חדש בבית. התזונה בגילאים מוקדמים שונה מזו המאפיינת כלב בוגר ומסיבה זו חשוב להיוועץ בווטרינר או אתנו במולי חיות מחמד, בבואכם לרכוש מזון לגורים.

 


    • טיפולים בשנה הראשונה

 

גורי כלבים נזקקים ללא מעט יחס והשקעה בשנים הראשונות. בשנה הראשונה יש להעניק את החיסונים המתאימים בזמן הנכון ועל ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים. ללא החיסונים, גם כלבים ידידותיים ביותר יחלו במחלות קשות.

 

כדי לשמוע פרטים נוספים על קליטתו של גור חדש בבית, כדי לקבל עזרה והכוונה בגידול גור חדש בבית או לכל שאלה אחרת אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת. נתראה בחנות!

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב