דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגדש טורבו לרכב - מדריך למתחילים 

מאת    [ 06/08/2014 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 7446 פעמים ]

טורבו לרכב – מדריך למתחילים

מגדש טורבו הוא חלק שניתן להוסיף למנוע של הרכב ובכך לשפר אותו, ובסופו של דבר לשפר את ביצועי הרכב על הכביש ואת חוויית הנהיגה שלכם. הנה מדריך מזורז למתחילים שמתלבטים אם להוסיף או לא להוסיף טורבו לרכב שלהם.

כל רכב יוצא מהיצרנית אל סניפי היבואן ברמות גימור שונות, ומבחינת היצרנית כל רמות הגימור של כל הדגמים הן האופטימליות. ייתכן ולרכב שאתם מעוניינים לרכוש או שכבר רכשתם יש את כל המאפיינים שרציתם שיהיו ברכב הפרטי שלכם- המחיר מתאים לכם, מערכות ההגנה והאבטחה, האבזור הפנימי וכן הלאה, אבל יש דבר אחד מאוד חשוב שמפריע לכם, והוא המנוע של הרכב.

איך משפרים מנוע?

הוספת מגדש טורבו לרכב היא פעולה יחסית נפוצה פה בארץ, בשל העובדה שרכבים רבים מושכים אנשים לקנות אותם בשל המחיר הנמוך, אבל מבחן התוצאה שלהם בכבישים אינו עובר בהצלחה.

רכבים פרטיים שיש להם מנועים חלשים יחסית יכולים להיות משופרים וחזקים יותר בעזרת מגדש טורבו, ובהרבה מקרים הפעולה הזו משתלמת יותר למי שבוחר לבצע אותה מאשר לקנות רכב אחר עם מנוע יותר חזק. יחד עם זאת, חשוב לומר שיש מגבלה מסוימת על מידת השיפור שאפשר לעשות בכל רכב, ועל כך נדון מאוחר יותר.

השיפור במנוע של הרכב בעזרת מגדש טורבו בא לידי ביטוי בכך שהמגדש מחזק את התפוקה של המנוע על ידי דחיסת אוויר. בעזרת המגדש, יש למנוע מומנט והספק גדולים יותר, ולכן הוא יעיל יותר.

יש לציין כי השיפור של המנוע בעזרת הטורבו היא לא רק בחוזק של המנוע כי אם גם בעובדה שכך ניתן לחסוך באנרגיה ולהקטין את פליטת המזהמים, וזה כמובן מביא לצמצום הנזק הסביבתי.

איך לבחור מגדש טורבו לרכב

בחירת הטורבו לרכב צריכה להתבצע תוך קבלת ייעוץ מבעלי מקצוע בתחום שיפור רכבים. יש מספר מצומצם של מוסכים שמתמחים בעבודות מסוג זה, ובהם תוכלו לקבל את הפתרון שמתאים לכם. מוסכים שבהם העובדים מקצועיים ובעלי ידע נרחב בתחום יוכלו לספק לכם את הפתרון שמתאים לכם ומבלי שייעשה ברכב שיפור שחלילה יפגע בחוקיות שלו, שכן יש שיפורים מרחיקי לכת שבגללם רישיון הרכב יכול להיפסל. על כן, פנו אך ורק אל מוסכים שמתמחים ומבינים בתחום השיפורים והתייעצו עימם לגבי התקנת טורבו לרכב שלכם.

כדאי או לא?

לשאלה האם כדאי או לא כדאי להוסיף מגדש טורבו לרכב אין תשובה חד משמעית. ככלל, זה תמיד ישפר את ביצועי המנוע, אך לא תמיד הדבר אפשרי או משתלם.

כדי לדעת האם גם לכם כדאי, ואם כן איזה מגדש כדאי לכם להתקין, פנו אל מוסכים מקצועיים שם יוכלו לייעץ לכם בעניין זה ביתר יעילות ולבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב