דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בים המלח - חבילות נופש לקיץ 

מאת    [ 06/08/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 22279 פעמים ]

אוגוסט הגיע, מה שאומר שאפשר ללכת לים בחופשיות וליהנות משמש ומזג אוויר אידיאלי לכל חופשה. אבל אוגוסט יחלוף מהר מאוד, ואחר כך כל חופשה שתרצו לעשות לא תהיה איכותית מספיק. אומנם המחירים של חבילות נופש באוגוסט הם הגבוהים ביותר, אבל בתמורה אתם מקבלים חופשות מפנקות במיוחד.

ים המלח, here we come!

מבין היעדים הפופולאריים בחודשי הקיץ, חופשה בים המלח היא מצוינת לכל מי שרוצה נופש באווירה נינוחה, שכוללת רביצה על חוף הים, שכשוך בים המלח שידוע בסגולותיו המרפאות את הגוף, והרבה פינוקי ספא שאפשר למצוא בכמה מהמלונות המובחרים באזור.

מלבד זאת, בים המלח יש הזדמנות ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות בשטח, לרבות טיולי ג'יפים, מועדוני צניחה, מוזיאונים, מיני גולף (עין גדי) ועוד. כמו כן, יש בים המלח הרבה מסעדות איכותיות לאכול בהן.

לא משנה עם מי אתם רוצים להגיע לים המלח – הורים, ילדים, חברים או בני זוג – תמיד תוכלו למצוא פעילויות שמתאימות לכם ולארגן חופשה איכותית במיוחד.

לא חייבים לשלם ביוקר

חופשות בים המלח הן יקרות יותר במהלך חודשי הקיץ, ומגיעות לשיאן באוגוסט. אבל אין זה אומר שאתם חייבים לשלם על חבילות נופש בים המלח הרבה מעבר למה שאתם יכולים. הכל שאלה של כמה אתם מוכנים להתפשר- האם חשוב לכם ללון דווקא במלון מסוים או שאתם פתוחים לרעיונות אחרים? האם אתם רוצים חבילה על בסיס חצי פנסיון או שאתם מעדיפים לצאת מהמלון ולאכול במסעדה? וגם, כמה כסף אתם מתכוונים להוציא על אטרקציות במהלך הנופש שלכם?

כדי להשיג את ההצעות הכי משתלמות, תוכלו לעשות השוואות מחירים באתרי התיירות הישראלים, בהם ההשוואה יכול להתבצע בקלות ובמהירות על ידי בחירת היעד, המלון, מספר לילות וכן הלאה. תוכלו לסדר את הנתונים שמופיעים בתוצאות לפי המחירים של כל חבילה ולהתחיל מהזול ביותר.

מה כדאי להביא לחופשה?

מבחינת הציוד שאתם צריכים להביא אתכם לחופשה, חשוב שתתייחסו לכמה דברים. דבר ראשון, באיזה מן מלון אתם הולכים לשהות ומה אתם מתכוונים לעשות רוב הזמן? אם חדרי הספא עומדים להיות מוקד ההתעניינות העיקרי שלכם במהלך החופשה, לא תצטרכו להביא הרבה, מלבד כפכפים ובגדים נוחים להגיע איתם לטיפולים שהזמנתם לכם. בדרך כלל, תקבלו בספא כפכפים וחלוק נעימים למגע.

אם אתם מתכננים להיות הרבה בחוף הים, הביאו אתכם את ציוד ההגנה הנדרש, וזה כולל הרבה קרם הגנה. אם הילדים שלכם לא שחיינים טובים, אל תשכחו לקחת את המצופים שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב