דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כואב להגשים חלומות? 

מאת    [ 06/08/2014 ]

מילים במאמר: 646   [ נצפה 2614 פעמים ]

אין לנו חיים ללא האנרגיה הקוסמית המקיפה אותנו מכל עבר ונמצאת בכל מקום בחלל. האנרגיה הזו מזינה ומחיה תוך שהיא עוברת וזורמת דרך כל יצור חי, צומח או דומם. הצינור שדרכו היא זורמת בנו, בני האדם, הינו הגוף הפיזי שלנו והשדות האנרגטיים שסביבו. כאשר המבנה הפיזי והאנרגטי שלנו תקין הוא מהווה מוליך טוב עבור האנרגיה והיא זורמת דרכו בשטף וללא הפרעה. זהו מצב שבו אנו בריאים ומאוזנים בכל הרמות.

 אולם בריאות שלמה היא מצב נדיר. המצב הפיזי/אנרגטי של רוב בני האדם אינו מושלם וכתוצאה מכך הצינור שדרכו אמורה עבור האנרגיה נפגם. ניתן להשוות זאת לצינור גינה שכתוצאה משימוש ממושך או משהיה ארוכה בשמש מתנפח בחלקים מסוימים שלו, מאבד את גמישותו בחלקים אחרים או שנוצרים בו חורים שדרכם דולפים המים הזורמים דרכו. כשנזרים מים בצינור הזה נראה כי מופיעים בו עיוותים באותן נקודות תורפה. ככל שנגדיל את הזרם כך יגבר העיוות שלו. כאשר מצב כזה מתרחש אצל בני האדם העיוות הזה מורגש ככאב מסוגים שונים. אנו עשויים לחוש אותו ככאב פיזי המופיע באיברים ובשרירים, כאבי ראש ומיגרנות, כאבים רגשיים, בעיות מנטליות, רעב רגשי ותחושות חסך עמומות, והוא עלול להביא בנוסף להתפרצות של בעיה רדומה והתעוררות של מחלה פיזית כתוצאה מכך. 

 בני האדם מודעים לדינמיקה הזו באופן אינטואיטיבי. הכאבים של החיים נחשבים ללחם חוקו של האדם גם אם אינם מיוחסים בד"כ להשפעה של האנרגיה הקוסמית. בני האדם לומדים להתמודד איתם בדרכים שונות. מאחר והם מזהים באופן אינטואיטיבי כי הכאב קשור לזרימה של האנרגיה הקוסמית דרכם, הם משתדלים לצמצם את זרימתה. קיים קשר הדוק וישיר בין גודל וכמות האנרגיה הקוסמית הזורמת דרכנו לבין גודל ועוצמת החיים שאנו חיים. לכן יש בני אדם שבוחרים לצמצם את חייהם על מנת להפחית מהכאב שהם חשים. הם בוחרים לחיות חיים קטנים. הם נמנעים מעשייה גדולה, מרעיונות גדולים או משאיפות גדולות. אחרים חווים תסכולים גדולים בכל פעם שהם מנסים להגשים חלום גדול ומגלים שניסיון זה יוצר סבל. לעיתים הם יוותרו על החלום, לעיתים ישתמשו במשככי כאבים למיניהם, או יצמצמו את החלום שלהם ויוציאו ממנו את שאר הרוח שבו כך שיהפוך למשהו קטן יותר ופחות מכאיב. אחרים לא יוותרו על חלומותיהם ושאיפותיהם אולם יחיו אותם תוך סבל מתמשך וחסר פתרון. מרבית בני האדם ימשיכו לחיות בחוסר מודעות ובהשלמה עם חיים שאין בהם סיכונים גדולים, מאחר והמבנה הפיזי ושדה האנרגיה שלהם אינם יכולים לעמוד בחלומות גדולים מדי.

 התיאור הזה מסביר עד כמה חשובים הגוף הפיזי ומצב שדה האנרגיה לשם הגשמת חלומות. בני אדם רבים היום למדו כי מותר להם וחובה עליהם לשאוף ליותר ולהפסיק להסתפק באותה בינוניות שאיתה משלימים רוב תושבי כדור הארץ. במקביל מודגשת גם החשיבות של שמירה על הבריאות ושיפור המצב הפיזי והאנרגטי על ידי תזונה נכונה, הימנעות מלחץ, פעילות גופנית מתאימה ועוד. עם זאת, רק מעט מבני האדם מבינים כי יש קשר בין הדברים ולכן הם עשויים לפעול להגשמת חלומות גדולים יותר מבלי להשקיע את ההשקעה הנדרשת במצב הפיזי/אנרגטי שלהם. לחילופין בני אדם המשפרים את מצבם הפיזי מסוגלים לשאת יותר מהאנרגיה הקוסמית שסביבם, אולם הם אינם עושים שינוי מקביל בחייהם שיזרים לתוכם מהאנרגיה הזו וכך מצבם הפיזי המשתפר אינו מנוצל נכון.

 את המצב הפיזי/אנרגטי שלנו ניתן לשפר, כאמור, על ידי פעילות פיזית, אכילה נכונה וכו'. אולם אלו הן פעולות שהתועלת שבהן היא "כללית". אם קיים בנו חוסר איזון ספציפי בשדה האנרגיה לא נוכל להיות בטוחים שפעילות פיזית מסוימת או אכילת יותר ירקות תיצור את האיזון הנדרש. לשם כך יש צורך באבחנה מדויקת של חוסר האיזון וטיפול שיכוון בדיוק לאותו איזור של חוסר איזון בשדה האנרגיה שלנו. היום אנו מאבחנים את מצב שדה האנרגיה האישי על ידי ניתוח ממוחשב של הקול האישי ומאזנים את השדה על ידי הקרנת תדרי קול המותאמים במיוחד לאותו איזור של חוסר איזון. כך אנו פועלים כדי לתקן את נקודות התורפה של הצינור על מנת לאפשר ליותר אנרגיה לעבור דרכו. כתוצאה מכך אותו אדם יכול להתחיל לחיות חיים גדולים יותר, לשאוף ליותר, להעז לחלום ולעורר בתוכו תקווה ואופטימיות ביחס לעולם ולחיים ככלל. בסופו של דבר אנו רוצים לאפשר לבני אדם לחלום חלומות, משום שחלומות והגשמתם הם הדרך שבה העולם שלנו מתפתח והופך להיות טוב יותר.

בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (M.S.W.). מטפל בביו אקוסטיקה - שיטת אבחון וטיפול העושה שימוש בניתוח ממוחשב של תדרי הקול. קינסיולוג, מטפל ברייקי,בהילינג קבלי ומטפל IPEC מוסמך. מטפל בפסיכותרפיה הוליסטית רוחנית תוך דגש על ראיה כוללת של האדם השלם, ובשילוב של מגוון טכניקות ותיאוריות. תחומי הטיפול כוללים טיפול בקשיים רגשיים כחרדות, פחדים, דיכאון, תחושות תקיעות, חוסר סיפוק, קשיים בקבלת החלטות, ביחסים בינאישיים ובדידות. כמו כן מטפל בבעיות פיזיות כאלרגיות, רגישויות למזון, בעיות עיכול, יתר לחץ דם, מיגרנות ובעיות עור. בנוסף מטפל בנושא אכילת היתר, אכילה רגשית ועליה במשקל על ידי שילוב שיטות מכל תחומי ההתמחות. כמו כן מרצה ועורך סדנאות בתחום זה. טיפולים מתקיימים בכפר סבא. http://www.human-spirit.co.il 0523808996 humanbioacoustics@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב